חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

BestMobile סלולאר ואביזרים

BestMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bestmobile.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.8 כוכבים מתוך 5)
10%
אחוז חוות דעת חיוביות
118
חוות דעת בשנה האחרונה
118
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 118 חוות דעת על החנות BestMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
sibony88
שם:
sibony88
תאריך:
26/06/2020
דירוג:
הדירוג של sibony88: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי עכבר ב 60 ש"ח לאחר יום הפסיק לעבוד, חזרתי לסניף בגרנד באר שבע נאמר לי שאין מה לעשות למות שיש אחריות שנה לא היו מוכנים להחליף.
מנהל צועק ומתנהג בביריונות .
המוצר שנקנה בחנות
עכבר אלחוטי
תגובת החנות
הלקוח הגיע לסניף לבדיקת המוצר, לאחר בדיקה על פי הוראות היצרן לבדיקת תקינות,העכבר נמצא תקין. הוסבר ללקוח כי יתכן והתקלה היא בשקע הUSB של המחשב. בסט מובייל הינה משווקת ואינה נותנת את האחריות למוצר, ניתן לפנות לאחריות היצרן בטלפון 6683*.
Igal
שם:
Igal
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
הדירוג של Igal: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מחשב נייד בסניף ברעננה. את המתנה המצורפת קיבלתי בסניף הרצליה תוך יום מהמייל ששלחתי לשרות לקוחות תוך מענה מהיר ושרות אדיב הן בשרות הלקוחות והן בסניפים.
ועל כך תודתי. כן ירבו שרותים כאלה.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד Dell Inspiron 14 N5491-5107
רואד
שם:
רואד
תאריך:
21/06/2020
דירוג:
הדירוג של רואד: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לסניף קרית שמונה ורציתי לרכוש מכשיר גאלקסי 10 העובד שם התחיל לשכנע אותי בנוקיה 9 כי הוא לפי מה שהוא טען יש לו מעבד וסוללה יותר חזקים מצלמה יותר איכותית ... בתמורת כסף יותר זולה .. ואז את האמת אני השתכנעתי כי אני לא כל כך מבין בזה .. רק אחרי שהשתמשתי גיליתי בקיצור שזה חרא של מכשיר מעבד איטי איכות מצלמה גרוע סוללה חלשה .. אחר כך נשבר לי מסך לא מצאתי שום מעבדה לתקן חוץ מפאלאפון בתנאי לתחייב אליהם בהוראת קבע לביטוח או לשלם 1000₪ .. בסוף
המכשיר זרוק במגירה כבר כמה חודשים
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי נוקיה9
נהוראי מכלוף
שם:
נהוראי מכלוף
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
הדירוג של נהוראי מכלוף: 1 מתוך 5
חוות דעת
מקום נוראי לא שווה להיכנס אתמול קניתי נוקיה 8110 עם פאק ובאתי להחליף והם אומרים לי שאנחנו לא אחראים רק בפאלפון אפשר להחליף ואני לא גר באזור ומתרתרים אותי ממקום למקום שיתביישו להם
המוצר שנקנה בחנות
נוקיה 8110
תגובת החנות
בסט מובייל דוגלת בשירות איכותי ומקצועי לאחר כשבוע שהלקוח פנה טלפונית לסניף עם בעיה במגן המסך אותו רכש בסניף הלקוח הוזמן לסניף על מנת לבדוק את טיב הדבקת מגן המסך. כאשר הגיע התלונן על בעיה עם אנשי הקשר נציג הסניף אף הגדיל לעשות ומתוך רצון טוב ניסה לעזור לו יחד עם זאת בסט אינה מספקת אחריות יצרן על מכשיר הסלולר שאותו הלקוח רכש ולכן הופנה לנותן האחריות.
hagail240
שם:
hagail240
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
הדירוג של hagail240: 1 מתוך 5
חוות דעת
נרכש נייד חדש בסכום גבוה. תקלות מיד אחרי הקניה ואין עם מי לדבר !!!
שירות לקוחות רק במיילים.
בסוף צריך לטפל במכשיר אצל היבאן.
פעם קנו במקום שנותן אחריות אישית
המוצר שנקנה בחנות
סמסונג נוט 10 פלוס
תגובת החנות
אנו דוגלים בשירות אישי,מהיר ומקצועי. פנייתך לאחר כחודש מהרכישה נענתה והוסבר כי בסט מובייל אינה נותנת האחריות ובמקרה של תקלת יצרן יש לפנות לנותן האחריות אשר מצויין על גבי חשבונית הרכישה.
רביד
שם:
רביד
תאריך:
26/05/2020
דירוג:
הדירוג של רביד : 1 מתוך 5
חוות דעת
לפני 10 ימים רכשתי מחשב נייד 14'' דרך האתר - החיוב ירד מייד ומאז אני ממתין למוצר. עבור מעל 7 ימי עסקים. אין דרך להשיג את השירות לקוחות (פשוט לא קיימת אופציה כזו ליזום שיחה). השארתי להם הודעה לחזור אלי לפני יותר מ 48 שעות ולא חזרו.
.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד 14''
תגובת החנות
בעבקבות משבר הקורונה כלל פעילות החברה הייתה סגורה, בחזרה לפעילות נוצרו עומסים באספקות אנו עושים את מירב המאמצים לספק ולתת מענה מהיר ויעיל לכלל לקוחותינו. שוחחנו עם רביד ופנייתנו טופלה לשביעות רצונו.
George
שם:
George
תאריך:
20/05/2020
דירוג:
הדירוג של George: 1 מתוך 5
חוות דעת
כמה חבל שלא קראתי את התגובות לפני שרכשתי מהרשת. אין מענה לתגובה להזמנה שלי. העיקר את הכסף לקחו. ממליץ לא לקנות פה.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת שטיפה בלחץ אלחוטית JIMMY JW31 יבואן רשמי
תגובת החנות
צר לנו על חווית הקנייה שלך בחברתנו. בעקבות משבר הקורונה נאלצנו לסגור זמנית את הפעילות. אנו עושים מאמצים גדולים לשוב אל כלל הלקוחות ולעדכנם בסטטוס ההזמנה. במקרה של הזמנה זו לאחר שיחתנו עמך ההזמנה בוטלה והושב לך התשלום בגינה.
orelakoun13
שם:
orelakoun13
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
הדירוג של orelakoun13: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי טלפון באתר שלהם הוא הגיע רק לאחר מעל חודש במקום שבע ימים באותו יום היה לטלפון תקלות אמרתי להם שיש לטלפון תקלות אמרו לגשת לשירותי האחריות למרות שבאותו יום אמרתי להם שלטלפון יש תקלות אמרתי להם שאני לא רוצה להסתבך אם שירותי הלקוחות אחרי שחיכיתי כבר חודש לטלפון ואני רוצה החזר כספי ומאז התעלמו מהנודעות שלי
המוצר שנקנה בחנות
Samsung galaxy a 5p
גדעון
שם:
גדעון
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
הדירוג של גדעון: 2 מתוך 5
חוות דעת

ב-16 בפברואר השנה רכשתי טלפון ומספר מוצרים נוספים, בהמשך לשרות נעים ומקצועי לו זכיתי ברכישה קודמת. המוכרת, שגישתה מקצועית אף כי וודאי לא בחיוך, הדביקה את מגן המסך ומסרה שה"בלונים" שנותרו ייספגו תוך שבועיים. כשהדבר לא קרה, חזרתי ור אז דוח לי כי אין מה לעשות. דומני שכון היה לאמר זאת כבר בעת הקנייה ולחסוך אי נעימות. באותו מועד רכשתי מתקן לרכב. הדבקתי את המגנטים לפי ההוראות שבקופסא. אחר שבועות אחדים התברר שהמגנט ניתק מידי פעם מכיסוי הטלפון, וביום 14 במאי, אחר קושי רב בברור שעות הפתיחה, חזרתי לחנות. הייתי בודד בתור, והפעם התקבלתי בגישה כמעט עויינת, אף שאפילו לא העלתי דרישה להחליף המוצר. המוכרת, הפעם, התרשמתי שאננה מכירה את המכשיר, וזרקה "אין מה לעשות". עצרתי אותה מלפרק את ההדבקות (המכשיר כולל שני טבלות מגנט משני צידי עטיפת הטלפון), ובסופו של דבר הציעה לקנות טבלות מגנט חדשות שלא נמצאו בחנות, והופניתי לחנות אחרת שבאותו מתחם. שם דווקא היה תור ממתינים, אך משהתקבלתי, במעט סבלנות, היה השרות מהיר, אדיב ומקצועי.

אני כותב אליכם במחשבה לשפר. אחר שבעבר נהניתי משרות נעים ומקצועי נתקלתי פעמיים בשרות שלא שיפר את רצוני לחזור. המענה בטלפון היה אגרסיבי משהו (שוב של עובדת), היחס בחנות , בעיקר בביקורי האחרון, היה חסר סבלנות אף שלא היה אף לקוח ממתין נוסף, התחושה היתה "שרק לא יעלה עניני אחריות" אף שאפילו לא הזכרתי זאת, והמקצועיות, להבנתי, לא היתה מספקת. נכון שבשני ביקורים אלה המדובר בדברים יחסית פעוטים, אך סבורני שדווקא באלה קונים או מפסידים לקוח.

בתודה, גדעון מן.
0522514608
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סמסונג גלקסינט 10, זרוע מגנט לרכב ומספר מוצרים נוספים
טירן
שם:
טירן
תאריך:
12/05/2020
דירוג:
הדירוג של טירן: 1 מתוך 5
חוות דעת
פשוט הזויים קניתי עכבר בסניף פתח תקוה יום אחרי ביקשתי לבטל עיסקה כי העכבר לא נוח לשימוש מציין שלא נעשה בו שימוש ולא חובר לחשמל אבל המדיניות של החנות אם המוצר נפתח לא מחזירים כסף אבל למכור הם אוהבים מוצר ושירות גרועים העכבר עדיין באריזה המקורית אם מישהו אולי יראה ויחליט לשנות את דעתי
בנוסף שילמתי יותר כי לא היה עודף למוכר
המוצר שנקנה בחנות
עכבר למחשב רד דרגון