חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

BestMobile סלולאר ואביזרים

BestMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bestmobile.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.3 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
86
חוות דעת בשנה האחרונה
86
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 86 חוות דעת על החנות BestMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
גלעד
שם:
גלעד
תאריך:
14/09/2019
דירוג:
הדירוג של גלעד: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב04/08/19 נרכשו ואזניות jbl free.לאחר שבועיים חלו בעיות אי סנכרון בין שתי האזניות,פניתי לסניף בו רכשתי את המוצר אך הופניתי לבאג היות ומוצר נמצא באחראיות יצרן. ניגשתי לבאג,הסברתי את הבעיה-נציג ביצע בדיקה והציע לי לשלוח אותן לתיקון (זמן תיקון לפחות 14 יום),ניסיתי להסביר שמוצר נרכש פחות מחודש והיה בשימוש במצטבר אולי שבוע ימים ולא יתכן שאצטרך להמתין לפחות שבועיים-ביקשתי לקבל מוצר חדש אך הצעתו היחידה הייתה לחזור לBEST MOBILE ולדרוש מהם מוצר חדש. חזרתי לBEST MOBILE אך בחור בשם אנטולי היה תוקפני,לא היה מוכן לשמוע אותי כלל ורק חזר על זה ש"אין מה לעשות,קניתי מוצר תקין ובשום פנים ואופן לא יחליף לי".כל זה היה בטונים גבוהים ולא נעימים,שהוא לא אחראי על המוצרים-הוא רק מוכר ולא מעבר לזה!!!
בשורה תחתונה אין עם מי לדבר,יחס גרוע ולא אנושי,מוצרים לא איכותיים.
מאוכזבת מאוד -במיוחד שרכשתי את האזניות במקום ידוע אך לצערי אם יחס ואיכות כזאת עדיף לא להתקרב למקום הזה!
ראו הוזהרתם!
המוצר שנקנה בחנות
אוזנייות jbl free
martins
שם:
martins
תאריך:
09/09/2019
דירוג:
הדירוג של martins: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 21/6/19, הילדים שלי קנו מהחנות BestMobile סניף גרנד, ב"ש , מכשיר Fitbit Inspire כמתנת יום הולדת. לפני שנתנו לי החליטו שהצבע לא מתאים והחזירו לחנות על מנת להלחיפו לצבע אחר. בחנות הסכימו להחליף והיות ומה שרצו לא היה במלאי, הזמינו מסניף אחר. כעבור זמן מה, אספו את המכשיר המוחלף (עד לנקודה הזאת החנות היתה בסדר).

בתאריך 27/7/19 קיבלתי את המתנה ולא פתחתי אותו. בדקתי את הדגם וראיתי שהוא לא מתאים לצרכיי והחלטתי לשדרג אותו לדגם עם מד דופק (כולל תוספת למחיר של 150 ש"ח).

כשניגשתי לחנות, העובדים ישר שמו לב שהמדבקה על האריזה חתוכה. זאת למרות שהיתה עדיין דבוקה לקופסה ואי אפשר היה לפתוח אותו בלי מאמצים נוספים. לא הבחנתי בזה קודם. על סמך זה הם סירבו לקבל את המכשיר בחזרה.

פניתי לשרות לקוחות של Best Mobile ושם תירצו את אי קבלת המכשיר בזה שנעשה בו שימוש. הם היו אטומים לגמרי להצהרות שלי שלא רק שלא נעשה בו שימוש אלא שהאריזה עדיין שלמה וסגורה (חוץ מאותו חתך של המדבקה). אני עדיין לא יודע מה יש בתוך הקופסה אבל אני בטוח שאם מישהו היה טורח לבדוק אותו היו רואים שלא נעשה כל שימוש במכשיר.

אני לא יודע מי חתך את המדבקה אבל אני כן יודע שהחזרתי את אמכשיר לחנות בדיוק כפי שהוא יצא ממנה.

מעולם לא נתקלתי ביחס מבזה כזה של בעל עסק והעלבון שאני מרגיש כשלא מוכנים לקבל את האפשרות שאני דובר אמת (שאפשר גם לבדוק) גרמו לי להוציא את הסיפור לרבים. אות אזהרה לכל מי שלא בטוח לגבי איזה מכשיר הוא רוצה, לבדוק היטב את האריזה בזמן קבלת המכשיר ושלא תזדקק לשירות הלקוחות שלהם.
המוצר שנקנה בחנות
Fitbit Inspire
תגובת החנות
חברת בסט מובייל משווקת אך ורק מוצרים חדשים באריזתם המקורית - מוצרים חדשים. הנושא נבחן מול הנציגים בסניף שנית והודגש כי בסט מובייל עמדה בכל מה שהלקוח ביקש. אולם כאשר הגיע הלקוח עם המוצר לאחר שבוצע בו שימוש אין אנו יכולים לקבל אותו .
סאמר
שם:
סאמר
תאריך:
18/08/2019
דירוג:
הדירוג של סאמר : 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי שני מכשירים, קיבלתי אחרי שבוע שירות לא מקצועי של מוכרים ומנהלי איזור כבר בתקלה הראשונה ,
המוצר שנקנה בחנות
Huawei p30 pro
ישראל
שם:
ישראל
תאריך:
14/08/2019
דירוג:
הדירוג של ישראל: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנות אין אחריות למוצרים אל אף שהם נותנים אחריות בפועל הם לא נותנים אותה קניתי אצלם כבל תעינה של oterbox חברה אמריקאית כבל שעלה 150 שקל אם אחריות לשנה אחרי חודש הכבל לא עובד יותר ואז הם שולחים אותך ליבואן ששולח אותך אליהם שוב ואז הם אומרים שצריך לחכות 14 ימי עסקים ואז הם חוזרים אליך ואז אם לא חוזרים אחרי חודשיים של מרדף הם אומרים במפורש לך תחפש את החברים שלך
המוצר שנקנה בחנות
כבל סנכרון וטעינה OTTERBOX LIGHTNING מאושר אפל באורך 1 מטר
liatit
שם:
liatit
תאריך:
24/07/2019
דירוג:
הדירוג של liatit: 1 מתוך 5
חוות דעת
אני עצבנית.
עצבנית על תודעת השירות פה בארץ, או יותר נכון חוסר תודעת השירות.
מקרה שכך היה:
לפני כמה חודשים קניתי מכשיר סלולרי חדש.
רציתי עבורו מגן סיליקון טוב ולמרות שבקלות יכולתי לרכוש אחד כזה ברשת בזול, לאחר שעשיתי סקר שוק בו קראתי ביקורות טובות על "בסט מובייל", בחרתי בכם והגעתי אל סניפכם.
בחנות הנציג שכנע אותי לרכוש מדבקת סיליקון יקרה יותר ואיכותית יותר שלטענתו מקנה אחריות והחלפה לכל החיים.

השבוע, 3 חודשים אחרי, כשהמגן מתרומם מעט ועם שריטות, ניגשתי לסניף במטרה להחלפת מגן.
הנציג הסתכל על המכשיר וביקש לראות חשבונית קניה, וברגע שראה זו, טען שאין אחריות על נזקי לקוח (למען הסר ספק שום נזק לא נעשה במכוון).

מדובר במדבקת סיליקון להגנה על המכשיר הסלולרי, אשמח לדעת באילו מקרים כן מחליפים? נניח בצד שהנציג של הסניף דיבר אליי בזלזול ובחוסר שירותיות כשהתנסח ב"לא הצמדתי לך אקדח לרכה".
יצאתי מאוכזבת ופניתי בכתב אל שירות הלקוחות (את שירות הלקוחות הטלפוני לא הצלחתי להשיג) כולל התייחסות לחוסר שירותיות של אותו נציג.
נציג שירות הלקוחות השיב לי במייל ביום למחרת וביקש את מספר החשבונית, ללא התנצלות כלל על יחסו של הנציג אליי.
לאחר שמסרתי את מספר החשבונית הושב לי שהנציג בחנות נשאל מה הנזק שנגרם למדבקה והם הגיעו למסקנה שלא מגיעה לי החלפה.

איך לקוח אמור לתת אמון בחברה שמבטיחה לכם אחריות והחלפה לכל החיים ולא מקיימת?

לי אולי אלו כמה שקלים אבל אותי איבדתם כלקוחה.
המוצר שנקנה בחנות
1
תגובת החנות
הלקוחה חזרה עם המוצר לאחר שלושה חודשים, עם נזק על גבי המוצר. האחריות אינה כוללת שבר או נזק ללקוח בהתאם לאחריות יבואן. שירות הלקוחות של רשת בסט מובייל מטפל בפנייה ויגיע לפתרון לשביעות רצון של שני הצדדים.
Avram lev
שם:
Avram lev
תאריך:
19/07/2019
דירוג:
הדירוג של Avram lev: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי 2 מכשירי טלפון בחנות בכפר סבא, לאחר שהאיש מהמכשירים ארעה תקלה(שלושה שבועות לאחר הקנייה) החנות סרבה לתת שרות נאמר לי לפנות לנקה שרות של פלאפון ברעננה שם המכשיר נבדק ונתגלו שתי בעיות שמצריכות החלפת רכיבים, החנות ושרת הלקוחות של הרשת הדגישו בפנייה שהשירות ניתן ע"י פלאפון וזו ההתנהלות של הרשת, מי שמעוניין בחוויות לקוח כזו מוזמן לרכוש ברשת זו, אני אצלם לא קונה.
המוצר שנקנה בחנות
Nokia 8
תגובת החנות
הלקוחה רכשה את המכשיר בתאריך 24/05/2019 פנתה אל שירות לקוחות בתאריך 05/07/2019 , אין אפשרות לבטל את הרכישה לאחר חודש וחצי, הלקוחה הופנתה לטיפול ובדיקה של המכשיר אל מעבדות היבואן שהם נקודות השירות של חברת פלאפון כפי שמצויין בתעודת האחריות ועל גבי החשבונית: מימוש אחריות נקודות שירות ברשת פלאפון 1800-050-199
yanpas123321
שם:
yanpas123321
תאריך:
12/07/2019
דירוג:
הדירוג של yanpas123321: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי AIRPODS 2 בקניון מול הים שבאילת מאופק בן ארי. הגעתי הביתה והקייס של האוזניות בכלל של הדגם הראשון. תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו
המוצר שנקנה בחנות
apple new airpods
Philip
שם:
Philip
תאריך:
06/07/2019
דירוג:
הדירוג של Philip: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי בעבר כמה מוצרים ברשת והשירות היה בסדר, אך הפעם עליי לציין שנתקלתי בשירות יוצא מהכלל בסניף אשקלון, הטלפון הסלולרי שלי התקלקל, באתי לבדוק על רכישת מכשיר חדש, קיבל אותי בחיוך נציג בשם רוס, מהידע המקצועי שהפגין הבנתי שאני בידיים טובות, לאחר שהציע מספר דגמים שהתאימו לדרישותיי ולתקציב, בחרתי את הטלפון שמתאים עבורי, לאורך כל תהליך המכירה רוס היה אדיב ושירותי מאוד, לאחר המכירה הדביק לי את המגן זכוכית, אין ספק שאמליץ לחבריי לקנות ברשת בסט מובייל בכלל ובסניף אשקלון בפרט.
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי שיומי רדמי נוט 7 128 ג'יגה
Ariel
שם:
Ariel
תאריך:
11/06/2019
דירוג:
הדירוג של Ariel: 5 מתוך 5
חוות דעת
אין על בסט מובייל ,

אני כ"כ מרוצה לחזור לשירות הנעים והמקצועי של החברה הזו.

אחרי מחשבה מאוד זהירה לגבי סמארטפון חדש לאחר שהאחרון עבר בעיות קורוזיה .

הוצע לי הרדמי נוט 7 של שיומי ( אני בחיים שלי לא חשבתי שאקח שיומי)

בסניף פ"ת של הקניון הגדול קיבלתי את כל הפרטים על המכשיר וקניתי ואני נהנה מהשימוש איתו.
המוצר שנקנה בחנות
שיומי רדמי נוט 7 128 GB
Michael
שם:
Michael
תאריך:
07/04/2019
דירוג:
הדירוג של Michael: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי אוזניות כפתור של qcy שלא עובדות, כל קבוצת ח.י מתנערים מאחראיות גם ח.י עצם שהאחראיות היא שלהם, גם חברת הבת שלהם שיא קום בחור בשם אבנר שחושב שהלקוחות הם משועממים וסתם מתלוננים וגם חברת בסט מובייל בעצם שמתנערים ומפילים את האחראיות על שיא קום, תוצאה האוזניות לא נטענות כמו שצריך, ולכן גם כל הזמן מתנתקות, אבל אני זה שלא בסדר ומשועמם....
המוצר שנקנה בחנות
Qcy q29