חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

BestMobile סלולאר ואביזרים

BestMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bestmobile.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1.4 כוכבים מתוך 5)
7.5%
אחוז חוות דעת חיוביות
40
חוות דעת בשנה האחרונה
126
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 126 חוות דעת על החנות BestMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אלכסיי
שם:
אלכסיי
תאריך:
24/08/2020
דירוג:
הדירוג של אלכסיי: 1 מתוך 5
חוות דעת
אין אפשרות להגיע לשירות לקוחות באופן יזום. בלגן חוגג. אחרי המתנה לאספקה של 17 ימים ביטלתי את ההזמנה. מקווה שאקבל החזר...
חבל מאוד....
המוצר שנקנה בחנות
מכונת אספרסו
Sveta
שם:
Sveta
תאריך:
17/08/2020
דירוג:
הדירוג של Sveta: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי אוזניות Samsung Buds פגומות, אוזניה אחת לא עובדת. פניתי לרשת אחרי יומיים, לא מוכנים להחליף את מוצר.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות Samsung Buds
Igal
שם:
Igal
תאריך:
15/08/2020
דירוג:
הדירוג של Igal: 1 מתוך 5
חוות דעת
אין מענה טלפוני אין עם מי לדבר חיכיתי חצי שעה ללא מענה לפי דעתי הם לא צריכים להופיע בזאפ
המוצר שנקנה בחנות
מכונת קפה
Shahar
שם:
Shahar
תאריך:
10/08/2020
דירוג:
הדירוג של Shahar: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות נוראי - להתרחק מהחנות על סמך כל התגובות בנוסף לתגובה שלי.

קניתי סטנד לרכב עבור פלאפון עם טעינה אלחוטית לפני פחות מחודש בהמלצת מנהל הסניף.
למכשיר יש מנגנון פתיחה וסגירה באופן אוטומטי ברגע שהוא מתחבר לחשמל וברגע שהוא מזהה אם יש פלאפון בקרבה.
בעת אחד מהשימושים המוצר נפתח יותר מדי עד אשר הוא ניזוק עקב המנגנון של עצמו.
פניתי למנהל הסניף ונאמר לי שאין באפשרותו לעזור לי אבל אם בא לי אז ללכת לדבר עם היבואן, פניתי ליבואן ולאחר שעה בשיחה בפלאפון נאמר לי שזה לא באחריותם ואני צריך לפנות לשירות תמיכה טכנית של best mobile (שלא קיים בכלל), כלומר יש קצר תקשורת רציני בין היבואן לבין החנות עצמה שמכרה לי את המוצר.
חזרתי למנהל הסניף והסברתי לו את הסיטואציה, הוא אמר שאכן זה מוצר חדש ועדיין אין מספיק אנשים שהתלוננו עליו אז אין באפשרותו לעשות משהו ושלח אותי לפנות במייל לשירות לקוחות של best mobile.

לא הגיוני בכלל שהמוצר נהרס לי אחרי שבועיים של שימוש ואין מי שיכול להסתכל ולעזור לי ובנוסף, קצר התקשורת בין החנות ליבואן בלתי נסבל ואף לקוח לא צריך לעבור את זה.

ממליץ מאוד לא לקנות בחנות הזאת, יש המון תגובות לא ממליצות וזה כנראה מסיבה מסוימת - להתרחק כמו מאש.
המוצר שנקנה בחנות
זרוע לרכב QUE RIDE INDUCTION כולל חיישן תנועה וטעינה אלחוטית 15W
תגובת החנות
צר לנו על חווית תהרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומקצועי. בסט מובייל משווקת מגוון מוצרים ופועלת בשיתוף פעולה מול ספקי המוצקים אשר הם נותני אחריות יצרן ללקוח. הלקוח פנה לשירות הלקוחות ועל אף שהמוצר אינו עומד בתנאי האחריות ולפנים משורת הדין הוחלט להחליף ללקוח את המוצר לשביעות רצונו.
yanm22
שם:
yanm22
תאריך:
02/08/2020
דירוג:
הדירוג של yanm22: 1 מתוך 5
חוות דעת
לו רק אפשר היה לתת 0 כוכבים, הייתי נותן.
1. הזמנתי מוצר מסניף אחר ושילמתי בסניף כפ"ס. התחייבו ל- 10 ימי אספקה
2. לא רצו לדבר איתי בכלל לפני שחלפו אותם 10 ימים.
3. ביום ה- 10, אחרי דיברתי איתם ושלחתי מייל, ענו לי שחב' השליחויות "איבדה את המוצר" (היה מדובר במתנת יום הולדת).
4. התקשרו לקחת פרטים לזיכוי חשבון בנק - לא זיכו.
5. אחרי מס' רב של מיילים עם איומי תביעה החזירו לכ. אשראי (אז למה לקחת פרטי חשבון בנק מלכתחילה?)
6. מבדיקת זמינות המוצר בסניפי הרשת שעשיתי כעבור מס' ימים לאחר התשלום עלה שהמוצר הזה בכלל לא היה במלאי (אזל פתאום???)
----------
מסתמן: החנות לוקחת כסף על מוצרים גם כאלה שכנראה אין לה במלאי, אז ממתינה 10 ימי עבודה (ימי אספקה) ואז לוקח לה עוד כשבועיים לזכות. אולי זו הדרך לגלגל את הכסף
המוצר שנקנה בחנות
מצלמת סוני פלייסטיישן 4
תגובת החנות
צר לנו על חווית תהרכישה, בסט מובייל דוגלת ופועלת לשירות איכותי ומהיר. המקררה המתואר אינו חלק מנורמת הפעילות כפי שהלקוח מנסה לתאר, כאשר הלקוח ביצע את ההזמנה כמובן שהמוצר היה במלאי אך לצערנו בגלל סיבות שאינן תלויות בבסט מובייל לא יכלנו לספק את המוצר. כמו כן מלאי המוצרים משתנה מעת לעת ואוזל כפי שקרה עם המוצר הנ"ל. הלקוח עודכן וזוכה בגין התשלום.
איתן
שם:
איתן
תאריך:
28/07/2020
דירוג:
הדירוג של איתן: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שעון חכם של סמסונג
שעון חכם SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE 2 R820 44MM

לבן שלי מתנה
הבן הניח על היד כעבור שעה הוא רואה שהעור שלו נהייה אדום
פנינו לבסט מובייל והם לא מוכנים לקבל חזרה
בטענה שנעשה שימוש בשעון
רק רציתי לדעת אך אנחנו אמורים לדעת שהשעון עושה לו אדום בעור ?
המוצר שנקנה בחנות
שעון חכם SAMSUNG GALAXY WATCH ACTIVE 2 R820 44MM
ashert358
שם:
ashert358
תאריך:
15/07/2020
דירוג:
הדירוג של ashert358: 1 מתוך 5
חוות דעת
גרוע גרוע גרוע!!! הפסידו עוד לקוח מאוכזב לפי התגובות פה רואה שזה לא הראשון..
נקנה עכבר גיימינג ב350 שקל לאחר שבוע כפתור הפסיק לעבוד (בעכבר כזה .. )
הגעתי לסניף הסבירו כי ייתנן החלפה, החלפנה ניתנה רק לאחרו חודש וחצי לאחר טרטור בין שני סניפים בערים שונים ותלשום מכיסי הפרטי על נסיעות
לאחר התקופה סופסופ הגעתי לסניף ערד וביקשתי מקדלת במקום אפילו לא החזר ונענתי בשלילה ישר נתנו לי את העבר וזרקו אותי משם.
יש לציין שלעבוד על המחשב כחודשיים בלי עכבר זה לא אפשרי אז נקנה אחר במקומו לתקופה, ועכשיו ישלי 2 עכברים ב350 שקל שאיל לי מה לעשות עם אחד איזה כיף..
המוצר שנקנה בחנות
razor mamba elit
אורי
שם:
אורי
תאריך:
05/07/2020
דירוג:
הדירוג של אורי: 1 מתוך 5
חוות דעת
בחנות יש מוכר אחד קבוע שהוא גם המנהל ועוד כמה עובדים(סניף הקניון הגדול בפתח תקווה)
כשנכנסתי לחנות עשיתי כבר את הטעות שלי :
נכנסתי לקנות את האוזניות הגרועות שרציתי לקנות המחיר היה 399 אחרי הנחה פתאום הוא החליט שהמחיר 450 ניסיתי להתווכח אבל הוא בשלו בשיא השחצנות בגלל שלא מצאתי ביותר זול קניתי מהם ( עזבו את זה שהאוזניות האלה לא שוות את הכסף ובכללי הבנתי שjbl זה פח של חברה וכל מה שיש לה זה מיתוג טוב)
האוזניות לא עבדו טוב והתקשרתי לחנות להתלונן על כך שלא הודיעו לי שהאוזניות לא נכנסות לכל אוזן(מידע שלאחר שבדקתי באתרים רבים מצאתי ביקרות אחת כזו כך שלא היה לי יכולת לדעת זאת מראש) והמוכר ענה לי בזלזול:" מה אתה רוצה שאני יעשה אתה זה שקנה אותם, כל עוד המוצר נפתח אין החלפות" אחרי שהתלוננתי שהמוצר פגום הוא אמר לי: "לך לאחריות מה אתה רוצה ממני".
אני מבסט מובייל לא קונה יותר ובטח לא מסניף הקניון הגדול אני לא אקנה אצל בן אדם שמתייחס בצורה כזאת מזלזלת לאנשים
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות jbl reflect flow
sibony88
שם:
sibony88
תאריך:
26/06/2020
דירוג:
הדירוג של sibony88: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי עכבר ב 60 ש"ח לאחר יום הפסיק לעבוד, חזרתי לסניף בגרנד באר שבע נאמר לי שאין מה לעשות למות שיש אחריות שנה לא היו מוכנים להחליף.
מנהל צועק ומתנהג בביריונות .
המוצר שנקנה בחנות
עכבר אלחוטי
תגובת החנות
הלקוח הגיע לסניף לבדיקת המוצר, לאחר בדיקה על פי הוראות היצרן לבדיקת תקינות,העכבר נמצא תקין. הוסבר ללקוח כי יתכן והתקלה היא בשקע הUSB של המחשב. בסט מובייל הינה משווקת ואינה נותנת את האחריות למוצר, ניתן לפנות לאחריות היצרן בטלפון 6683*.
Igal
שם:
Igal
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
הדירוג של Igal: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מחשב נייד בסניף ברעננה. את המתנה המצורפת קיבלתי בסניף הרצליה תוך יום מהמייל ששלחתי לשרות לקוחות תוך מענה מהיר ושרות אדיב הן בשרות הלקוחות והן בסניפים.
ועל כך תודתי. כן ירבו שרותים כאלה.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד Dell Inspiron 14 N5491-5107