חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

BestMobile סלולאר ואביזרים

BestMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
כתובת אימייל:
sales@bestmobile.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3 כוכבים מתוך 5)
%
אחוז חוות דעת חיוביות
101
חוות דעת בשנה האחרונה
101
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 101 חוות דעת על החנות BestMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
איתמר
שם:
איתמר
תאריך:
11/12/2019
דירוג:
הדירוג של איתמר: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם המוצר שקנית יש בו תקלה תגיד קדיש על המוצר, כי ללכת לסניף שקנית זה סתם יוציא לך את המיץ יותר חבל העצבים מאשר הכסף
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות אלחוטיות
אלון
שם:
אלון
תאריך:
09/12/2019
דירוג:
הדירוג של אלון: 1 מתוך 5
חוות דעת
החנות לא עודת במבצעים שפרסמה למרות שביקשו לחכות עם ההספקה בסוף לא סיפקו ופספסתי מבצעים ברשת אחרת.
לאחר שלושה שבועות התקשרו להציע מוצר נחות במטרה לנצל!!!!

לא הקנה ברשת זו אף פעם!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות SOUL XS LITE
רואי
שם:
רואי
תאריך:
05/12/2019
דירוג:
הדירוג של רואי: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי אוזניות בסניף רמלה בתאריך 21/11/19 , והובטח לי שהאספקה של המוצר תהיה תוך שבוע ימים לסניף מודיעין כבקשתי .
לאחר שבוע פניתי לסניף במודיעין והמוכר (ליאל) ענה לנו לאחר שבדק עם מנהלת הסניף (אמונה)שנלך לסניף בוא רכשנו את המוצר וכי הם מחוייבים לנפק אותו בין 7-10 ימי עסקים .לאחר שיחה עם בחור בשם מאריק משרות לקוחות נאמר לי שיסופק דרך הסניף במהלך השבוע שלאחריו.
כשהתקשרתי לאחר שבועיים לברר עם מאריק מדוע טרם קבלתי אותם ? השיב לי שעדיין לא עברו 14 ימי עסקים וכי עד ה11/12/19 יעשו מעמצים לנפק לי אותו .

לא ממליץ להתקרב לרשת הזו !!!
חוסר אמינות ושרות לוקה ביותר על גבול הנוכלות .
אין עם מי לדבר רק בהתעקשותי הגעתי לשירות לקוחות ( ושם נבלמתי עי מי שהציג עצמו כמנהל שירות לקוחות) שלא מבין את חשיבות תפקידו !!
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות סאני b.t soul
m24.website
שם:
m24.website
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
הדירוג של m24.website: 1 מתוך 5
חוות דעת
לבנתיים השרות ומה שיתחייבו, מה שנקרא אין קשר למציאות...
התחייבו לי כי אם המכשיר מתקלקל במקום מחליפים ולא נותנים לי להתרוצץ בין יבואנים, קניתי אוזניות ב1060 שח של סוני פתחתי את האריזה אחת מהאוזניות לא עובדת הגעתי אליהם היום אמרו לי בקיצור... תתחיל להתרוצץ... ממש לא ממליץ לקנות מהם.
המוצר שנקנה בחנות
Sony efraim 100xm3
Itay
שם:
Itay
תאריך:
21/11/2019
דירוג:
הדירוג של Itay: 2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי משחק במהלך ShoppingIL. ההזמנות שלהן הן דרך נקודות האיסוף של e-post. בעיקרון אין בדרך כלל בעיות איתן, אבל המוצר נתקע אצלם איפשהו במחסנים ועד היום הם מנסים לברר איפה הוא... בהתחלה בסט ביי דווקא ניסו לעזור לי. נציגה אחת אמרה לי שהם מבררים גם עם e-post ויחזרו אלי עוד באותו יום. למחרת אמרו לי שאני יכול לאסוף משחק זהה מחדרה והם יפתרו את העניין עם e-post בעצמם. חיכיתי להודעה שאני יכול לאסוף והיא לא הגיעה.

התקשרתי אחרי כמה שעות לשירות לקוחות והסתבר לי ששתי הנציגות בכלל לא היו מתואמות ביניהן וזו שדיברה איתי ביום הראשון אמרה לי שהיא "תבדוק מה קורה". בקיצור, אני כבר שבועיים מנסה לקבל מוצר שהזמנתי בתוך הארץ...

ביום ראשון אני מתכוון לבטל את ההזמנה. חבל, איבדתם לקוח.
המוצר שנקנה בחנות
משחק ל-Switch
elile
שם:
elile
תאריך:
06/11/2019
דירוג:
הדירוג של elile: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות על הפנים, תעשו לעצמכם טובה ואל תזמינו באתר, ההזמנה פשוט לא מגיעה ואין עם מי לדבר.
המוצר שנקנה בחנות
משחק ל PS4
Avi
שם:
Avi
תאריך:
31/10/2019
דירוג:
הדירוג של Avi: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מגן מסך של חברת zagg והבטיחו לי אחריות של 12 חודשים על החלפת המגן מקורי של zagg. הגעתי לסניף בראשון לציון כדי להחליף את המגן ושם עובד בשם תמיר התייחס אלי בזלזול ואמר לי שהוא לא יכול להחליף לי את המגן למרות שיש לי אחריות .אחרי שבדקתי את המגן שמחליפים לי מסתבר שזה לא מגן מקורי של zagg אלה מגן עם איכות ירודה מאוד . ניסיתי לקבל עוד תשובות אבל תמיר לא נתן לי תשובה מספקת והפנה אותי ליציאה של החנות בחוצפה
המוצר שנקנה בחנות
ZAGG HD WET SMALL
אריאל
שם:
אריאל
תאריך:
31/10/2019
דירוג:
הדירוג של אריאל: 1 מתוך 5
חוות דעת
מצטרף ב- 100% לביקורת של elenabra לפני, עם חוויה זהה.
קניתי מכשיר סלולר סמסונג S8 באתר ב-26 בספטמבר. גם אני קיבלתי מייל עם אישור הזמנה והבטחה להודיע מתי לאסוף תוך 7 ימי עסקים. 1823 ש"ח ירדו באשראי ביום ההזמנה.היום ה- 31 באוקטובר, עדיין לא יצרו איתי שום קשר בנוגע להזמנה. מסתבר שלא ניתן בשום דרך לדבר עם העומדים מאחורי האתר של בסט מובייל. פניתי מספר רב של פעמים דרך המיילים המופיעים ב"צור קשר" באתר - ואף אחד לא עונה. גם אני ניסיתי להתקשר לסניפים - וקיבלתי את אותה תשובה שאין קשר בין הסניפים לאתר ומסרבים להפנות אותי לאחראים. טוענים שהיה עומס בחגים וצריך להתאזר בסבלנות. גם אצלי אין כסף ואין מכשיר. בחברת האשראי נאמר לי שבטווח הזמן הזה כבר לא ניתן לבטל את העסקה לאחר שנגבתה. פניתי אתמול למועצה להגנת הצרכן. מקווה שיעזור. ממליץ בחום, מהניסיון המר שלי, שלא להזמין כעת כלום מאתר בסט-מובייל! יש סיכוי סביר שגם לכם זה יקרה, הכסף ייגבה והמוצר לא יתקבל.
המוצר שנקנה בחנות
SAMSUNG GALAXY S8 כרטיס זכרון כיסוי סיליקון
yakir9696
שם:
yakir9696
תאריך:
30/10/2019
דירוג:
הדירוג של yakir9696: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם הייתי יכול להביא פחות בכוכב אחד הייתי מביא באמת, זה לא הגיוני שאני קונה משהו וכמה חודש ימים אני לא מקבל את זה ושאני שלח מייל אני לא מקבל תשובה אבל להוריד לי כסף זה אתם יודעים אבל להביא את המוצר זה לא באמת שאתם הכי גרועים שיש אין לי מה להגיד לך
המוצר שנקנה בחנות
ASSASSINS CREED ODYSSEY S.E ASSASSINS CREED ORIGINS
amit
שם:
amit
תאריך:
30/10/2019
דירוג:
הדירוג של amit: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי 2 כיסויים לאייפון איקס
איסוף עצמי מגרנד קניון
לאחר מספר ימים התקשרתי לשרות- הופניתי לחנות- ענה בחור לא ידידותי שאם לא קבלתי סמס הכיסויים לא בחנות.
הגעתי לגרנד אחרי יומיים- ושוב אותו בחור שענה טלפונית, ענה בצורה לא נחמדה- שהכיסויים לא בחנות.
מאז אני מנסה לקבל מענה במייל- מבטיחים לחזור ולא חוזרים.
פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה באתר בסטמובייל. הכיסויים עדיין לא ברשותי.
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי גריפין סובייבר שקוף לאייפון איקס