חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

18Comp מחשבים וציוד היקפי

18Comp
אתר אינטרנט:
בעלים:
חי מחשבים
כתובת אימייל:
info@18comp.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.5 כוכבים מתוך 5)
86.7%
אחוז חוות דעת חיוביות
15
חוות דעת בשנה האחרונה
116
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 116 חוות דעת על החנות 18Comp

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
דורית
שם:
דורית
תאריך:
17/11/2020
דירוג:
הדירוג של דורית: 5 מתוך 5
חוות דעת
בית עסק אמין ומקצועי. שלומי הבעלים אדם מאד אדיב וסבלני לשאלות ומסביר במקצועיות וביושר. ביצעתי עסקה במחיר הוגן והמחשב סופק בהתאם לסיכום. למרות המרחק (אני מתל אביב והעסק ביוקנעם) המוצר הגיע באותו יום תוך התחשבות רבה בצורך שלי באספקה מיידית. מאד שמחה שרכשתי אצלו וממליצה בחום.
המוצר שנקנה בחנות
dell inspiron 5501 in-rd33-12109
תום
שם:
תום
תאריך:
01/11/2020
דירוג:
הדירוג של תום : 5 מתוך 5
חוות דעת
ממליצה בחום!!
אין על השירות של שלומי
מבין את הצרכים שלנו למחשבים בכל פעם מחדש, הדברים מגיעים תוך יום יומיים למשרד.
אנחנו פונים באופן קבוע ובד"כ בדחיפות ותמיד מקבלים מענה ומחיר אטרקטיבי!
המוצר שנקנה בחנות
מחשב Asus Zenbook
יחזקאל
שם:
יחזקאל
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
הדירוג של יחזקאל : 5 מתוך 5
חוות דעת
אני מבקש לשתף כאן בתודה בחוויית הקנייה המיוחדת של מחשב נייד Dell Latitude מ"חי מחשבים" במהלך סגרי הקורונה. חוויית קניה שהראתה: אדיבות, מסירות, ערכיות ואכפתיות הרבה מעבר למובן מאליו.

בהיותי בסגר באמריקה הזמנתי מ"חי מחשבים" מחשב, שנשלח אלי מהארץ תוך זמן קצר (אחרי הרחבת זיכרונות). כשהמחשב הגיע לידי גיליתי שרזולוציית המסך שהזמנתי בעצם אינה מספקת מבחינת דרישות השימוש שלי בפועל וחווית המשתמש שבה אני מעוניין. על-כן יצרתי קשר עם שלומי מ"חי מחשבים" ושיתפתי אותו בחוויה שלי ובתחושותיי.

שלומי יכול היה לטעון שהעסקה נעשתה כהלכה ואין מה לעשות, אבל אמר לי באדיבות רבה, שהקלה על לבי, שהוא לא מוכן להשאיר אותי לא מרוצה, ואיפשר לי לשלוח את המחשב החדש בחזרה כדי להחליפו במחשב משופר וחזק המתאים לי יותר: Dell Latitude 5401, אחד טרה הרד-דיסק ו-32 ג'יגה בייט עם מסך המתאים לצרכיי.

בשל ענייני הסגר והגבלות זמניות על משלוחים בארצות השונות, שלומי טרח יותר מפעם אחת להגיע למשרדי המשלחים כדי לשלוח לי את המחשב, וכך עד שהדבר התאפשר, וכל הזמן הזה שמר איתי על קשר ועדכונים בוואטסאפ, כך שלמרות האילוצים החיצוניים, הייתי רגוע לראות ששלומי עצמו אינו רגוע, עד שהמחשב המתאים הגיע אל ידיי לשביעות רצוני.

לאחר חווית הקנייה האנושית הזו, היוצאת מגדר הרגיל, והערכית לעילא מעבר ל"עסק" הפשוט, אני מבקש להמליץ לעבוד עם "חי מחשבים" ועם שלומי, ספציפית כאדם, דווקא כאדם, והרבה מעבר לענייני מחשב כזה או אחר, למחירים, מפרטים וכולי. אשתף בתחושתי האישית, שגם את המחשב הבא אני רואה עצמי רוכש בע"ה בזמנו ובעתו מ"חי מחשבים". שלכם בברכת בריאות טובה ושמחת הלב.
המוצר שנקנה בחנות
Dell Latitude 5401
שרה
שם:
שרה
תאריך:
25/10/2020
דירוג:
הדירוג של שרה: 5 מתוך 5
חוות דעת
אנחנו כותבים את חוות הדעת הזאת על מחשב חדש שקיבלנו משלומי התותח (חי מחשבים) אחרי ש-asus כבר שבוע לא נתנו לנו מענה לבעיה קטנה בחומרה. שלומי נותן שירות לקוחות יוצא דופן, הוא נסע מיקנעם עד אלינו לירושלים כדי לעזור לנו לטפל בבעיה והתעסק עם asus במקום שאנחנו נצטרך להתעסק עם זה.
שלומי נגיש, זמין, עוזר ובעל מאור פנים.
לי אישית בחיים לא היתה חוויה כ"כ מוצלחת עם בעל מקצוע.
חוץ מזה, המחירים ממש אחלה :)
המוצר שנקנה בחנות
asus zenbook
יובל
שם:
יובל
תאריך:
15/10/2020
דירוג:
הדירוג של יובל: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום
רוצה לשתף בחווית קניה שלילית מאד שהיתה לי החודש מול שלומי מ-חי מחשבים .
ב 5.10 ראיתי באינטרנט דגם מסויים של מחשב נייד שפורסם ע"י חי מחשבים באמצעות ZAP. התקשרתי לחנות, ושלומי שענה לי לשיחה אמר שאין לו את הדגם שרציתי, ובמקומו הציע לי דגם אחר. עברנו בשיחה על המפרט של המחשב שהציע וסיכמנו מחיר. נתתי לשלומי את פרטי האשראי וביקשתי שישלח לי הזמנה כתובה בהתאם לשיחה שלנו, וכעבור מספר דקות קיבלתי הזמנה כתובה מ-חי מחשבים (מספר 10017) באמצעות הווטסאפ לשביעות רצוני. בפרט אציין שהמחשב בהזמנה כולל 16גיגה זכרון ו 1טרה אחסון,
כעבור כמה ימים קיבלתי את המחשב לביתי. הדלקתי אותו והשקעתי שעות בהתקנה . סיימתי את ההתקנה ב 13.10, ובצעתי בדיקת "מידע מערכת" כדי לוודא שרכיביו תואמים את מפרט המחשב שהזמנתי. לתדהמתי התברר לי שזהו מחשב נחות בהרבה, בפרט כולל 8 מגה זכרון (הוזמן 16) ו 256מגה אחסון (הוזמן 1 טרה). התקשרתי מיד לשלומי והסברתי את הבעיה. שלומי טען שהוא טעה, וכדי להוכיח כביכול את טענתו הוא שלח לי את ההזמנה. לתדהמתי בשנית, מספר ההזמה הזו 10018, והיא לא ההזמנה שנשלחה אלי במקור, אלא הזמנה מתוקנת שהונפקה ב חי מחשבים עוד באותו היום (5.10) שבו הונפקה ההזמנה המקורית מס' 10017, ובהזמנה המתוקנת מצוין אכן מחשב נחות. בדקתי שוב את החשבונית שסופקה לי ואכן היא תואמת את ההזמנה המתוקנת ולא את ההזמנה המקורית שאישרתי. במילים אחרות, לאחר שאישרתי את ההזמנה (10017) ונתתי פרטי אשראי, הונפקה בחי מחשבים הזמנה מתוקנת (10018), ללא ידיעתי ובוודאי ללא הסכמתי, ובהתאם לה סופק לי מחשב נחות מזה שהוזמן על ידי.
השקעתי זמן רב בהתקנת המחשב, ועוד זמן לא מבוטל בשיחות טלפון ל חי מחשבים שלא הועילו. ביקשתי לפחות לקבל זיכוי להפרש בין הסכום שחויבתי באשראי לבין שווי המחשב הנחות שקיבלתי (מאות שקלים). נעניתי בשלילה.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד LENOVO FLEX 5
תגובת החנות
שלום .חוות דעת שכתב הלקוח היא אינה נכונה מהיסוד. להלן פרטי התשלשות האירועים שהתרחשו מול הלקוח הנ"ל. לקוח התקשר בתאריך 5.10.20 ורצה מחשב 14 אניץ בעלות של עד 3600שח עם מסך מגע .הבהרתי ללקוח שיש מחשב בעלות 3850שח מחשב הכולל LENOVO FLEX CORE I5 8GB SSD256 MX330 WIN10 וזה הכי קרוב למחיר שהוא רצה .הלקוח ציין בפנאי שאשלח אליו הזמנה .נשלחה הזמנה, אולם בטעות נכתב ב 16 גיגה ו1טרה הרד דיסק במקום 8 גיגה זיכרון ו256גיגה הרד דיסק שדרש הלקוח .התקשרתי ללקוח ואמרתי לו שלא התייחס להזמנה כי יש טעות ואני אשלח החשבונית העדכנית עם המוצר המדוייק שהזמין .הלקוח קיבל את החשבונית ואף אישר אותה.והמחשב נשלח אל הלקוח.אציין ש גם לשליח הוא חתם על תעודת המשלוח לשביעות רצונו שזה המחשב שהוזמן. כעבור 10 ימים של שימוש במחשב על ידי הלקוח קיבלתי מכתב התראה מהלקוח. .בנוסף שיחת טלפון בשעה 12 בלילה במידה ולו אתן לא כסף .הוא יפרסם את השם שלי בחוות דעת שלילית בזאפ..בגוגל ..ברשויות המס..וכו.. כאשר האיומים וסחיטות נמשכו גם יום למחרת. בנוסף הצעתי ללקוח ביטול עסקה והחזרת כספו באופן מלא .אך הלקוח סירב להצעתי והמשיך באיומים שיכפיש את שמי באמצעות כתיבת חוות דעת שלילית בזאפ . ובנוסף בדרישת כספים שאינם מגיעים לו. חי מחשבים הינה חברה ותיקה וידועה במתן שירות נאמן ,ומקוצעי ומיטבי לקהל לקוחותיה.
noapeled2404
שם:
noapeled2404
תאריך:
13/10/2020
דירוג:
הדירוג של noapeled2404: 5 מתוך 5
חוות דעת
התנהלתי מול הסוכן שלומי, אדם נעים, נותן שירות מעולה, עוזר ונדיב, מעבר לכך שבאותו יום הביא את המחשב מותקן עם ווינדוס- גם עזר מטוב ליבו להתקין לי תוכנה על המחשב מזמנו הפנוי! המון תודה! כל כך כיף
המוצר שנקנה בחנות
Lenovo
נועם
שם:
נועם
תאריך:
08/10/2020
דירוג:
הדירוג של נועם: 5 מתוך 5
חוות דעת
עכשיו עם הסגר נעלצתי לקנות מחשב דרך האנטרנט.
צלצתי לכמה חנויות אך אצל שלומי, הרגשתי משום מה יותר בטוח לקנות,
באתי עם דרישה למחשב מסויים ובזכותו קניתי הרבה יותר טוב וגם עם מחיר טוב יותר,

אחרי סגירת הקניה שלומי אמר שיהיה באזור שלי באותו היום בשעה 2. אז הגעתי אליו נפגשנו בלב המפרץ(חיפה)
אני מגיע מחיפה והוא מיוקנעם.

רציתי לראות שהמחשב עובד אך לא היה לנו חשמל באזור,
שלומי הרגיע אותי ואמר באמת מכל הלב שאם לא יעבוד הוא יגיע עד אלי הביתה אפילו עם מחשב חדש, זה דבר אדיר!

תודה רבה,

המוצר שנקנה בחנות
LENOVO FLEX 5 15IIL05
גולש
שם:
גולש
תאריך:
11/09/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
יוסי
שם:
יוסי
תאריך:
08/09/2020
דירוג:
הדירוג של יוסי: 5 מתוך 5
חוות דעת
התקשרתי לרכוש מחשב נייד lenovo לאחר התלבטות ממושכת, בחינת האופציות בזאפ וקריאת ביקורות באתרים שונים. שלומי התנצל, שהמחשב המבוקש כבר אינו במלאי אבל הציע לי דגם מתקדם מאותה סדרה באותו מחיר. בדיעבד, זאת הייתה בחירה מצויינת. הדגם המשודרג הוא קפיצת מדרגה לעומת הדגם הקודם (yoga C740 לעומת ideapad C540). הנייד הרבה יותר קל (מסך זהה, כמובן) ועם פונקציונאליות מלאה של טאבלט. בדיעבד, מדובר בבחירה הרבה יותר מוצלחת מהבחירה שלי, שבאה אחרי בזבוז זמן רב בקריאת ביקורות. הניסיון שלי מראה שאפשר לסמוך על ההמלצה של שלומי, מה שיכול לחסוך הרבה זמן בחיפוש. שלומי הבטיח שהמחשב יגיע תוך יומיים ואכן יומיים לאחר מכן השליח הגיע לביתי. שירות יוצא מן הכלל ואני מאמץ אותו בתור ספק המחשוב שלי.
המוצר שנקנה בחנות
Lenovo Yoga C740-14
yafa
שם:
yafa
תאריך:
30/08/2020
דירוג:
הדירוג של yafa: 5 מתוך 5
חוות דעת
שלומי היה 10!! החל משלב המכירה והתאמת מחשב לצרכים, דרך תהליך הקנייה והמשלוח שהביא לי למחרת ביום שישי עד הבית - ועד תמיכה ותשובות לשאלות. יש לו גישה נעימה והרבה סבלנות. ממליץ בחום!!
המוצר שנקנה בחנות
asus zenbook Flip 13