חוות דעת
הזמנתי שואב אבק,
עכשיו, נכון אנחנו בתקופת הקורונה ויש עיכובים ואני יכול להבין.
אבל כשניסיתי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי התחיל הכיף,
ובכיף אני מתכוון שהשארתי פניה באתר רשום שיחזרו אלי, לא חזרו אחרי יומיים
טוב ניסיתי להתקשר לשירות שלהם, השירות הטלפוני שלהם לא עובד
מתקשר יום למחרת מגיע בכלל לרמי לוי תקשורת בגלל שהשירות הטלפוני של רמי לוי פלוס לא עובד,
עונה לי בחורה ונשמע עליה שכל היום רק עונה לטלפונים כמו שלי,
היא לא יכולה לטפל בבעיה כי אין לה גישה למערכת של רמי לוי פלוס,
אבל מבטיחה שיחזרו אלי במהלך היום, לא חזרו
בקיצור כבר עברו 10 ימי עסקים(שבועיים), וכל מה שאני רוצה לעשות זה פשוט לבטל את ההזמנה,
אבל בשום מקום אין מייל כדי לדרוש ביטול, אז הנה אני תקוע שוב בלנסות להשיג אותם טלפונית
השירות הכי נורא שאי פעם נתקלתי בו, אין עם מי לדבר, פשוט אין, תקשורת 0 (כבר לא איכפת לי מהשואב האבק)
אה וכן האתר שלהם גם מקולקל, אם הייתי יכול הייתי מראה את ההזמנה במייל שלי, אבל כשמסתכלים באתר תחת הזמנות אין כלום, רשימה ריקה
מציע להם לסגור את השירות עד שהם לא יפתרו את כל הבעיות שלהם