חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

XWear ייבוא ושיווק מוצרי ספורט ולחימה

XWear
אתר אינטרנט:
בעלים:
Xwear
כתובת אימייל:
info@Xwear.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.4 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
16
חוות דעת בשנה האחרונה
16
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 16 חוות דעת על החנות XWear

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אלכס
שם:
אלכס
תאריך:
18/06/2019
דירוג:
הדירוג של אלכס: 1 מתוך 5
חוות דעת
תתרחקו!!!!!!!!!!
לפני חודש עשיתי הזמנה בשווי אלף שקל, לא רק שההזמנה עדיין לא הגיעה, ביטלתי אותה לפני שבוע, אחרי שהנציג צחק לי בטלפון, הזיכוי כמובן לא נכנס לחשבון והם לא עונים בטלפון כל היום!
העורך דין שלי שלח להם מכתב והם עומדים תחת תביעה.
ביזיון של חנות, אין עם מי לדבר והם עושים צחוק מהכל.
המוצר שנקנה בחנות
סט משקולות
Trilandian
שם:
Trilandian
תאריך:
28/03/2019
דירוג:
הדירוג של Trilandian: 1 מתוך 5
חוות דעת
עשיתי באתר החנות הזמנה של 6 אריחי גומי בסך של 294 ש"ח ע"מ לקבל משלוח חינם (בהזמנה מעל 249 ש"ח).

שבוע (!) אחרי ההזמנה יצרו איתי לראשונה קשר מהחנות (עם סיפור מפוברק שניסו כמה ימים להשיג אותי), וטענו שע"פ התקנון שלהם המוצר שהזמנתי לא זכאי למשלוח חינם (בדקתי אחרי השיחה את התקנון שלהם, וזה לא נכון. הדבר הכי קרוב למה שהזמנתי ברשימת המוצרים שלא זכאים למשלוח חינם זה "מזרון פאזל"). בעקבות זאת ביקשתי להוריד את כמות ההזמנה ל-4 יחידות, וסיכמנו שיזכו אותי על ההפרש (אחרי ויכוח עם הנציג שניסה להשאיר אותי עם הזמנה של 6 יחידות). כמה ימים אחרי זה ההזמנה סוף-סוף הגיעה.

שבועיים אחרי השיחה שבה סיכמנו על ההחזר, הכסף עדיין לא חזר אלי. יצרתי קשר עם החנות, והנציג טען שהם כן זיכו אותי. הסברתי לו שאני לא רואה זיכוי בחשבון הפייפאל שלי, וביקשתי לראות ראיה לזיכוי. בתור ראיה הנציג הראה לי זיכוי במערכת ההזמנות הפנימית שלהם. דרשתי לראות חשבונית זיכוי של פייפאל, והנציג אמר שאין לו גישה לחשבון הפייפאל של החברה, נתן לי "מספר זיכוי", ושלח אותי לברר את העניין מול פייפאל.

את העניין אכן סגרתי מול פייפאל, בדרך של יצירת ערר מולם על סכום הזיכוי שלא קיבלתי, וזכיתי בערר מכיוון שאף אחר מהחנות לא טרח לענות.

בקיצור, התנהלות מחפירה. ממליץ לכולם להתרחק.
המוצר שנקנה בחנות
אריח גומי חדרי כושר - 50*50*2 ס"מ
תגובת החנות
התנהלןת מחפחרה של הלקוח: הלקוח הזמין מוצר שאכן כתוב בתקנון שאין עליו "משלוחים חינם", הלקוח הטריד וביקש מאיתנו לראות את הזיכוי בפייפאל שלחנו לו גם אישור אסמכתא לזיכוי בחשבון הפייפל שלו וגם תצלום מסך מהאפליקציה עצמה אקסוור מנסה כמה שיותר להחתשב בקהל הלקוחות שברשותה ורוצה לשמור על קהל הלקוחות שלה, לכן אנו שואפים למקסימום שירות ומינימום מחיר, אנו נשמור על שירות לקוחות מקסימלי לאורך זמן על מנת לרצות את קהל לקוחתינו
רוני
שם:
רוני
תאריך:
07/01/2019
דירוג:
הדירוג של רוני: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות מאכזב מאוד - נדרשו שלושה משלוחים לאורך חודש כדי לספק את הסחורה.
הזמנתי סט של 8 משקולות עם שני מוטות
לאחר כשבוע הגיע המשלוח עם משקולות שלא מתאימות למוט.
לאחר שבוע נוסף הגיע משלוח שני עם כמות חלקית.
התלוננתי וכעבור עשרה ימים ומספר שיחות טלפון הגיע משלוח שלישי והשלימו את המשקולות החסרות
החנות לא ראתה לנכון להתנצל או לפצות...
המוצר שנקנה בחנות
סט משקולות ידיים ברזל - 10 עד 70
Tal
שם:
Tal
תאריך:
03/01/2019
דירוג:
הדירוג של Tal: 1 מתוך 5
חוות דעת
במילה אחת - חובבנים. הציון שצריך להיות כאן הוא 0, חבל שאי אפשר לתת אותו. הזמנתי שק איגרוף ונום ריק מסוג אחד, שמפורסם באתר למרות שאין להם בכלל במלאי. גד, אחד הבעלים, דיבר איתי בטלפון מבלי לציין את העובדה שהוא מנהל החנות והציע לי לקחת אותו דגם רק מלא בתוספת של 150 ש"ח (לאחר משא ומתן). קיבלתי בכלל דגם אחר. הקרטון הגיע פתוח והמשלוח עד הבית הוא ברכב הפרטי של גד. גד ביקש שאעזור לו להעלות את השק אלי לקומה 2 לבית, והתחפף ברגע שנכנסתי לדלת. לאחר מכן, כשדרשתי מגד הסברים על העובדה שהשק שסופק הוא לא המוצר שהזמנתי, ענה לי בזלזול ואמר שאני יכול להחזיר את המוצר לחנות שלהם ברמת גן. אני גר ברעננה, הייתי צריך לסחוב שק איגרוף במשקל 40 קילו לבד על חשבון הזמן והדלק שלי כי הם לא יודעים לספק מוצר נכון. התנהלות חובבנית, של אנשים שאין להם מושג מהי תודעת שירות. תתביישו.
המוצר שנקנה בחנות
שק איגרוף ונום צ'לנג'ר 150 ס"מ
תגובת החנות
דיברנו עם הלקוח והסברנו לו שאין את המוצר שהזמין במלאי -ויש לנו שק אחר של חברת ונום עשינו ללקוח הנחה רצינית על השק ובנוסף משלוח עד הבית ובסוף הוא הסכים לקחת אותו הלקוח התחרט על ההזמנה ורצה לבטל - ישר קיבל מענה וביטול עיסקאה מלאה וזיכוי כרטיס האשראי באופן מלא אנחנו מצרים על הטעות שהייתה עם הלקוח, ואין בנו כוונה רעה לפגוע בלקוחות שלנו - ההפך הוא הנכון אקסוור מתחייבת לתודעת שירות ברמה גבוהה ומנסה לשמור על זה כמה שיותר
jonny
שם:
jonny
תאריך:
10/10/2018
דירוג:
הדירוג של jonny: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות היה ענייני ומדוייק. גם האתר היה קל לשימוש וגם דיברתי איתם בטלפון. המשלוח הגיע תוך יומיים והמוצר באיכות גבוהה. מרוצה לחלוטין!
המוצר שנקנה בחנות
ווסט משקולות 30 קילו
Ido
שם:
Ido
תאריך:
02/10/2018
דירוג:
הדירוג של Ido: 1 מתוך 5
חוות דעת
פשוט ביזיון.
הזמנתי מוצר שהיה אמור להגיע תוך מספר ימים עם שליח. לאחר 3 ימים התקשרו אלי להגיד שלא קיים במלאי ושאלו אם אני מוכן להמתין שבוע. כשאמרתי שלא וביקשתי לבטל את ההזמנה, אמרו לי שיחזרו אלי עוד רגע... לא חזרו, ולא ענו כשהתקשרתי.
לאחר שבוע וחצי קיבלתי טלפון ואמרו לי שהמשלוח בדרך אלי. אמרתי "טוב נו"... חיכיתי לו... עברו עוד שבועיים! התקשרתי לחנות, ענה לי אותו בחור שהתקשר אלי בפעם הקודמת, והפעם אמר "היום המוצר מגיע אלי מהמחסן, ואשלח אותו אליך עד מחר".
כמובן שיש גבול לכל תעלול - ביטלתי את ההזמנה בתוספת קצת צעקות.
בקיצור - ממליץ להתרחק!
נ.ב. למזלי כל השיחות שלי מוקלטות, ממליץ לכולם לנהוג כך.
המוצר שנקנה בחנות
סט משקולות מקצועי
אבי
שם:
אבי
תאריך:
16/05/2018
דירוג:
הדירוג של אבי: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות מהיר אדיב ומקצועי,מוצרים מעולים מחירים מצויינים ואספקה מהירה.ממליץ בחום,אמשיך להזמין בחנות זו גם בעתיד.
המוצר שנקנה בחנות
מיטת משקולות
ינשוף
שם:
ינשוף
תאריך:
21/03/2018
דירוג:
הדירוג של ינשוף: 5 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי שירות מקצועי אמין אדיב מאד.
עזרו לי מאד וגם המחיר היה בסדר גמור. מאד ממליץ אבצע גם פעם הבאה את קנייתי אצלם.
המוצר שנקנה בחנות
שק אגרוף באדי פאוור
david
שם:
david
תאריך:
20/03/2018
דירוג:
הדירוג של david: 5 מתוך 5
חוות דעת
פעם ראשונה שאני כותב !תודה רבה על השירות האדיב והמהיר :-) (שק האגרוף נשלח יום לאחר ההזמנה)) גם לגבי המשלוח עדכנו אותי באיזה שעות המוצר מגיע .המחיר הכי זול ברשת
המוצר שנקנה בחנות
adidas pu 120
lior
שם:
lior
תאריך:
13/03/2018
דירוג:
הדירוג של lior: 5 מתוך 5
חוות דעת
ציוד מגוון ומעולה, שירות מאוד מהיר - המשלוח הגיע לאחר יום אחד.
ללא ספק, ממליץ!!!
המוצר שנקנה בחנות
קובוטן.