סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

ElectricSmile מוצרי חשמל ומיכון משרדי

ElectricSmile
טלפון:
03-6249199
פקס:
03-6249199
כתובת:
כפר חב"ד, מרכז 168
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
electricsmile10@gmail.com
בעלים:
אלקטריק סמייל
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.3 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
12
חוות דעת בשנה האחרונה
50
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 50 חוות דעת על החנות ElectricSmile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
sasha
שם:
sasha
תאריך:
11/12/2017
דירוג:
הדירוג של sasha: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מזגן מדגם גו ביום ראשון. ביום חמישי התקשר אדם מהחנות להגיד שיכול שאין את הדגם במלאי והציע שאחליף לדגם אחר, אמרתי שאני לא מעוניינת. אמר שיבדוק ויעדכן אותי. התקשר רבע שעה אחר כך, אמר שיש במלאי אבל יסופק רק במהלך השבוע הבא ושוב הציע שאקח דגם אחר. הסברתי שאני לא רוצה דגם אחר ואין לי בעיה לחכות. שעה אחר כך התקשרו מאלקטרה להגיד שהמזגן יגיע למחרת. מאחר שהמוכר בחנות הבטיח לשלוח לי את הטלפון של המתקין עם הקבלה במייל אבל לא עשה זאת, התקשרתי אליו לצורך קבלת המספר, ותוך כדי השיחה הוא העיר שמדובר בדגם אחר מזה שהזמנתי. מסתבר שהדגם שרציתי לא במלאי, והוא החליט על דעת עצמו לספק לי דגם אחר ממה שהוזמן! כשביקשתי לבטל, כי לא התאים לי לברר ולהחליט מהרגע להרגע האם אני מעוניינת בדגם שהוא נותן לי, הוא טען שהעסקה כבר חוייבה ונרשמה, והביטול יהיה כרוך בדמי ביטול. הדגם שהוא ניסה לתת לי היה קצת יותר זול ממה שהזמנתי, ולאחר דין ודברים הוסכם לבסוף שבמקומו הוא ייתן לי דגם קצת יותר חדש, הפרש של כ50 ש"ח.
אין לי בעיה עם כך שהדגם שהזמנתי לא במלאי ושלא ניתן לספק אותו. אבל העובדה שכמעט הגיע אליי הביתה דגם אחר מזה שהזמנתי, ורק במקרה גיליתי את זה בזמן, חמורה מאוד בעיני. המוכר טוען שההבדלים בין הדגמים זניחים, אבל העובדה היא שיש בינהם הבדל במחיר.
המוצר שנקנה בחנות
מזגן אלקטרה GO 10
תגובת החנות
הלקוחה הזמינה דגם GO-10 של אלקטרה ולא היה קיים במלאי אצל אלקטרה , לפיכך הציעו לתת דגם מקביל בשם בייסיק 10 שיש לציין שהוא אחד על אחד מקביל לו, לאחר שיחה עם הלקוחה היא שודרגה למזגן מתקדם יותר קלאסיק 10 ללא תוספת עלות. כמובן שאת זה היא שחכה לציין וחבל. שרק את הרפש מוציאים חוות דעת זו אינה תואמת את המציאות . חברת אלקטריק סמייל עומדת מאחרי הלקוח בכל עת , תודה בשם צוות אלקטריק סמייל
amir
שם:
amir
תאריך:
03/08/2017
דירוג:
הדירוג של amir: 1 מתוך 5
חוות דעת
המזגן התקבל 10 ימים אחרי ההזמנה עבודת המתקינים הייתה מיקצועית ומהירה כמעט בלי לגרום נזקים
המוצר שנקנה בחנות
מזגן תדירן עילי 1 כ"ס
תגובת החנות
ב"ה שעת צהרים, יולי והארץ לוהטת, מתקשר בחור נחמד בשם אמיר מזמין מזגן + התקנה+פירוק מזגן ישן, אנו משגרים אליו מזגן ו 2 מתקינים מקצועיים מאוד, ההגעה הייתה בטווח קצר, כשהגענו לבית הלקוח גילינו שהמזגן מותקן על קיר גבס שניזוק ממילא מהרטיבות של המזגן הישן, בנוסף הצנרת מקובעת בתוך קיר הגבס ועלינו להשתמש באותה הצנרת כי אין אפשרות להתקין תוואי צנרת חדשה, כל זה מתנהל בשיחת ON LINE של המתקינים מול המשרד והלקוח מגובה בתמונות וואצפ. הוסבר ללקוח שבשביל להתקין את המזגן החדש יהיה צורך לפרק חלק מהגבס, ומכיון שלא ניתן לתקן גבס רק יד מקצועית של איש גבס, אז הסברנו לו שיצטרך לדאוג לסגירה של הגבס, הלקוח אישר את העבודה ויצאנו לדרך. ד"א השיחה מוקלטת בסופו של יום המזגן הותקן, עובד ומקרר. אלא מה לצערנו הלקוח בחר להתנהג בדרך של כפיות טובה, אם לשפוט באנו, יעידו עלינו עשרות חוות הדעת הטובות בזאפ עד לחוות דעת מיותרת זו. ואם לשפוט לפי "המחיר" שהלקוח טוען שעלה לו לסגור גבס"2500" ש"ח כנראה שבחר לשפץ או לבנות כמה קירות גבס חדשים. שנזכה להיות נחמדים תמיד ועם חיוך :-) תודה מראש צוות אלקטריק סמייל
OT
שם:
OT
תאריך:
25/07/2017
דירוג:
הדירוג של OT: 5 מתוך 5
חוות דעת
מחיר טוב, שירות אדיב, משלוח מהיר. לא היו שום בעיות - הכל כמו שמתואר.
מרוצה מאוד מהקנייה.
המוצר שנקנה בחנות
TADIRAN ALPHA 10
אדי
שם:
אדי
תאריך:
11/03/2017
דירוג:
הדירוג של אדי: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות לקוחות מצויין חזרו מיד אחרי ביצוע הזמנה שווה לקנות בחנות הזו תודה לצוות המקצוי
המוצר שנקנה בחנות
מזגן INT 120
Guy
שם:
Guy
תאריך:
24/02/2017
דירוג:
הדירוג של Guy: 5 מתוך 5
חוות דעת
המזגן הגיע כחמישה ימים לאחר ביצוע ההזמנה.
נוצר איתי קשר משירות הלקוחות על מנת לוודא את תקינות הפרטים וזמני הגעת המזגן.
מעבר לכך יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ונציג בשם נדב עזר בנוגע לפרטים בתעודת האחריות.
בגדול הייתי ממליץ על החנות וכן הייתי מבצע שם רכישה נוספת.
המוצר שנקנה בחנות
מזגן עילי ALPHA 10