חוות דעת
כמה חבל שלא קראתי את חוות הדעת כאן לפני שקניתי...
כמה חבל שלא שאלתי את צ'אט GPT מה אנשים אומרים על החנות הזו לפני שקניתי...
בתאריך 4/8/25 הזמנתי אופניים לילדה מאתר האינטרנט של Smart Baby. לפי התחייבות המוכר, הייתי אמור לקבל את האופניים במשלוח עד הבית תוך 3 עד 5 ימי עסקים. לאחר שעברו 8 ימי עסקים ולא קיבלתי את האופניים, חיפשתי את החברה, הן בטלפון, הן בשירות לקוחות באתר והן בוואטסאפ - אין מענה.
ביום רביעי, 13/8/25, בשעה 12:30 (בסביבות) הם סוף סוף ענו לי והודיעו לי שהאופניים נמצאים במחסן של חברת השליחויות מסיבה כלשהי, ואקבל אותם בתחילת השבוע הבא... כלומר, לאחר 11-12 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
הודעתי בטלפון שאם לא אקבל אותם היום (רביעי), ארצה לבטל את העסקה. הבחור שדיבר איתי בטלפון הבטיח לחזור אליי תוך שעה עם תשובה - כמובן שלא חזר...
התקשרתי שוב [שימו לב שאני מחפש רק אותם כל הזמן...], הוא אמר לי שהאופניים יגיעו או למחרת ביום חמישי או בתחילת השבוע הבא. דרשתי במפורש לבטל את העסקה ולקבל את כל כספי בחזרה. הבחור הסכים.
יש לציין שבמקביל, הודעתי על ביטול העסקה גם דרך שירות הלקוחות באתר וגם בהודעות וואטסאפ, שכמובן לא קיבלו תגובה מהמוכר.
כמה הופתעתי בבוקר יום ראשון לקבל הודעה מחברת השליחויות שהאופניים בדרך אליי.
שוב שלחתי וואטסאפ למוכר, וביקשתי שיכבדו אותי ולא יביאו את האופניים, ויתנו לי את כספי. לא קיבלתי תגובה שוב.
יצרתי קשר עם חברת האשראי, והם אמרו שהם לא יכולים לבטל את העסקה בלי המוכר, והעלו את המוכר (בחור בשם "אושר") על הקו, והוא הבטיח לטפל בזה.
כמובן, באופן מפתיע, הגעתי הביתה והאופניים חיכו לי בפתח, בלי תיאום ובלי פגישה עם השליח, כדי לומר לו שאני לא מעוניין במשלוח ולקבל אותו בחזרה.
האופניים, כמה לא מפליא, באריזת קרטון קרועה...
שוב חיפשתי את המוכר, שוב אמר לי שיטפל בזה, שוב לא חוזרים אלי, ושוב לא עונים לטלפונים...
אגב, כמה מוזר, חשבונית לא קבלתי עד לרגע זה... לידיעת רשויות החוק.
המשך יבוא...
המלצה שלי:
א. לברוח מהחנות הזאת.
ב. לקרוא חוות דעת.