חוות דעת
חווית שירות ממש מצערת עם דיופיקס, חנות שבעבר רכשתי ממנה כמה פעמים והשירות היה *מדהים*.
רכשתי שני מוצרים: מנורת יתושים ומחבט. את המחבט בחרתי ספציפית ובלבד כי באתר היה רשום שהוא נטען בUSB וללא סוללות.
ביום שלישי כאשר המוצר הגיע, מיד הבחנתי שקיבלתי מוצר שדורש סוללות, ולא כזה שנטען בUSB, פניתי לחנות, התנצלו, ונאמר לי שאני צריך להמתין לפתרון למחרת.
שלחתי להם הודעה כל יום ובסופו של דבר חזרו אלי ביום ראשון. נאמר לי שאין להם מוצר עם טעינה בUSB ובכדי לקבל החזר אני צריך להחזיר אליהם בדרך כלשהי את המוצר שהם שלחו לי בטעות בכדי לקבל החזר.
אחד הפתרונות שלהם היה להציע שאשלח אליהם את המוצר, הם לא ישלמו על זה, אבל הם סירבו ישירות לומר או לאשר שזה אומר שאני בעצם אשלם מכיסי על המשלוח. היו הרבה "אנחנו מבינים את הרגשתך" ו "המוצר צריך לחזור אלינו" תשובות כאלו של אין מה לעשות, זה המצב, ושבלתי אפשרי יהיה לשלוח אלי איסוף את זה.
הזכרתי להם שוב ושוב שזו טעות שלהם ובנתיים, אני שילמתי על מוצר שבכלל לא קיבלתי והם מסרבים לזכות אותי.
בסופו של דבר אמרתי להם שהם מכריחים אותי לפנות לישראכרד, שביטול עסקה זה לא טוב לחנות, ושאני אשאיר להם ביקורות שליליות באינטרנט עם הוכחות למה שאתם מבקשים ושאני אני לא רוצה לעשות את זה.
למחרת הם חזרו אלי עם תשובה ששליח יוצא אלי לאסוף את המוצר, וזה באמת קרה, עכשיו אני מחכה להחזר.
חשוב לומר שלמעט השיחה הראשונה שבה הסברתי מה קרה והתנצלו, הנציג שירות לא התנצלו פעם אחת על כל הבלאגן וזה שהייתי צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל את הכסף חזרה. אציין גם שעד עכשיו בזמן כתיבת המשוב הזה, "מחבט יתושים/חרקים חשמלי Benaton BL663" עדיין מופיע באתר שלהם עם המלל "טעינה נוחה – באמצעות כבל USB" (אבל אולי עכשיו יש להם אותו במלאי)
אני חוזר ואומר שברכישות הקודמות של דיופיקס היו *מדהימים* ולא ברור לי מה השתבש, ואני מקווה שיחזרו לעצמם בעתיד.