חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

DyoFix ציוד ומיכון משרדי

DyoFix
אתר אינטרנט:
בעלים:
כתובת אימייל:
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.1 כוכבים מתוך 5)
75.8%
אחוז חוות דעת חיוביות
211
חוות דעת בשנה האחרונה
2924
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 2,924 חוות דעת על החנות DyoFix

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
sureface.info
שם:
sureface.info
תאריך:
25/11/2025
דירוג:
הדירוג של sureface.info: 2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי טלפונית בחנות ובשיחה נאמר לי שהציוד (מחשב) יסופק תוך 4 ימי עסקים. לא הוזכרה מילה על "יישובים מרוחקים" או "אזורים חריגים" או משהו בדומה. זמן אספקה "מובטח" המצוין באתר זאפ הוא בחזקת אחיזת עיניים, לא מוזכר דבר אודות "יישובים מרוחקים" . ( לא תארתי לעצמי שיישוב מרוחק מכביש מספר 1 (ת"א - ירושלים") כ 3 קילומטר - מושב שורש - הוא יישוב מרוחק. נראה כי פרט לערים הגדולות כל שאר היישובים בארץ הם מקומות מרוחקים והאספקה ה"מובטחת" - 3 ימים באתר זאפ - היא בחזקת מילים ריקות.

ציטוט מתוך ההזמנה: "שליח עד בית הלקוח/עסק עד 4 ימי עסקים - כל חלקי הארץ (למעט אזורים חריגים)".

חומר למחשבה לפני שמתפתים להבטחות ללא כיסוי .
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד Dell Vostro 3530 V3530-7443
יניב
שם:
יניב
תאריך:
24/11/2025
דירוג:
הדירוג של יניב: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית שירות ממש מצערת עם דיופיקס, חנות שבעבר רכשתי ממנה כמה פעמים והשירות היה *מדהים*.

רכשתי שני מוצרים: מנורת יתושים ומחבט. את המחבט בחרתי ספציפית ובלבד כי באתר היה רשום שהוא נטען בUSB וללא סוללות.
ביום שלישי כאשר המוצר הגיע, מיד הבחנתי שקיבלתי מוצר שדורש סוללות, ולא כזה שנטען בUSB, פניתי לחנות, התנצלו, ונאמר לי שאני צריך להמתין לפתרון למחרת.
שלחתי להם הודעה כל יום ובסופו של דבר חזרו אלי ביום ראשון. נאמר לי שאין להם מוצר עם טעינה בUSB ובכדי לקבל החזר אני צריך להחזיר אליהם בדרך כלשהי את המוצר שהם שלחו לי בטעות בכדי לקבל החזר.

אחד הפתרונות שלהם היה להציע שאשלח אליהם את המוצר, הם לא ישלמו על זה, אבל הם סירבו ישירות לומר או לאשר שזה אומר שאני בעצם אשלם מכיסי על המשלוח. היו הרבה "אנחנו מבינים את הרגשתך" ו "המוצר צריך לחזור אלינו" תשובות כאלו של אין מה לעשות, זה המצב, ושבלתי אפשרי יהיה לשלוח אלי איסוף את זה.
הזכרתי להם שוב ושוב שזו טעות שלהם ובנתיים, אני שילמתי על מוצר שבכלל לא קיבלתי והם מסרבים לזכות אותי.
בסופו של דבר אמרתי להם שהם מכריחים אותי לפנות לישראכרד, שביטול עסקה זה לא טוב לחנות, ושאני אשאיר להם ביקורות שליליות באינטרנט עם הוכחות למה שאתם מבקשים ושאני אני לא רוצה לעשות את זה.
למחרת הם חזרו אלי עם תשובה ששליח יוצא אלי לאסוף את המוצר, וזה באמת קרה, עכשיו אני מחכה להחזר.

חשוב לומר שלמעט השיחה הראשונה שבה הסברתי מה קרה והתנצלו, הנציג שירות לא התנצלו פעם אחת על כל הבלאגן וזה שהייתי צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל את הכסף חזרה. אציין גם שעד עכשיו בזמן כתיבת המשוב הזה, "מחבט יתושים/חרקים חשמלי Benaton BL663" עדיין מופיע באתר שלהם עם המלל "טעינה נוחה – באמצעות כבל USB" (אבל אולי עכשיו יש להם אותו במלאי)

אני חוזר ואומר שברכישות הקודמות של דיופיקס היו *מדהימים* ולא ברור לי מה השתבש, ואני מקווה שיחזרו לעצמם בעתיד.
המוצר שנקנה בחנות
מחבט נגד יתושים
alex.abramenkov
שם:
alex.abramenkov
תאריך:
14/11/2025
דירוג:
הדירוג של alex.abramenkov: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ושילמתי עבור המוצר. הספק לא הגיב ולא סיפק את ההזמנה, אך החזיר את הכסף.
המוצר שנקנה בחנות
אל פסק armor line line interactive 1000va/600w 99223-100-02
Sasha
שם:
Sasha
תאריך:
11/11/2025
דירוג:
הדירוג של Sasha: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מחשב נייד Asus Vivobook 14 X1404ZA-NK583W לילד לקרעת פתיחת שנת הלימודים בתיכון, מתוך הנחה שהוא יגיע לפני תחילת שנת הלימודים. זמן האספקה המובטח היה 7 ימים.

מההתחלה ועד הסוף זו הייתה חוויה נוראית.
7 הימים שהובטחו למשלוח הפכו לחודש שלם (!) והילד נשאר בלי מחשב במשך שבועיים.

בגלל העיכוב במשלוח הובטח לי פיצוי – שדרוג המחשב למעבד טוב יותר עכבר במתנה.
הפיצוי שהובטח מעולם לא בוצע. הם החליטו שזה לא כל-כך משתלם להם וביטלו את ההבטחה אפילו בלי ליידע אותי.
גם את המתנה שהובטחה לא קיבלתי. לשאלה "איפה המתנה?" קיבלתי תשובה "נשלח במשלוח נפרד", אבל זה מעולם לא נשלח.

לא התחלתי לדרוש ולהתעקש, כי בכל פעם היו הבטחות חדשות, אבל שום דבר לא התקדם. כל שיחה איתם הייתה מאוד אדיבה ונחמדה, אבל בסופו של דבר זה היה שקר, או "אי-הבנה" שנראית כמו שקר.
המוצר שנקנה בחנות
Vivobook 14 X1404ZA-NK583W
הרו
שם:
הרו"ח
תאריך:
09/11/2025
דירוג:
הדירוג של הרו"ח: 1 מתוך 5
חוות דעת
העובדות: רכשתי באתר, המוצר הגיע לאחר 17 ימים (כן , שבעה עשר ימים).
התוצאה: אני לא ארכוש יותר אצל הספק.
טיפ לחיים: מה שזול עולה ביוקר.
המוצר שנקנה בחנות
דראם חמדפסת
nofar
שם:
nofar
תאריך:
05/11/2025
דירוג:
הדירוג של nofar: 1 מתוך 5
חוות דעת
לפני 7 שבועות הזמנתי מוצר. טרם קיבלתי לא המוצר ולא הזיכוי. אין סוף פניות לא מעלות דבר. לא מתייחסים.
המוצר שנקנה בחנות
ערכת מדע
yossi.zchorey
שם:
yossi.zchorey
תאריך:
04/11/2025
דירוג:
הדירוג של yossi.zchorey: 1 מתוך 5
חוות דעת
אכזבה גדולה מדיו פיקס קניתי 4 מחסניות מקוריות אצלם והמדפסת לא עובדת ביקשתי החזר כספי הם לא מוכנים
שרות גרוע מתנערים מאחריות
המוצר שנקנה בחנות
מחסניות דיו hp
vladimir
שם:
vladimir
תאריך:
29/10/2025
דירוג:
הדירוג של vladimir: 1 מתוך 5
חוות דעת
כבר חודש לא יכול לקבל דיו שהזמנתי ושילמתי עבורו. בשירות לקוחות חוזרים ומשקרים שרשום אצלם כי אמור לקבל בעוד יומיים.
המוצר שנקנה בחנות
דיו למדפסת PG545XL GL546XL
Ran
שם:
Ran
תאריך:
20/10/2025
דירוג:
הדירוג של Ran: 1 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי את ההזמנה באיחור של למעלה משבועיים. ההזמנה נשלחה למיקום רחוק משמעותית מהמיקום שבחרתי. לא הוצע הסבר הגיוני ולא לקחו אחריות. להימנע.
המוצר שנקנה בחנות
דיו למדפסת
gmpeleg
שם:
gmpeleg
תאריך:
21/09/2025
דירוג:
הדירוג של gmpeleg: 2 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי פעם אחת בעבר והיו 10.
בהזמנה הזו, לא רשמו לחברת המשלוחים את מספר הנייד שלי, ולא קיבלתי הודעה על הגעת החבילה.
1. התקשרתי לחברה ואמרו שיבררו ויחזרו אלי. חזרו אלי ואמרו שהם בקשר עם חברת המשלוחים ויעדכנו.
2. למחרת התקשרתי, אמרו שלא קיבלו תשובה מחברת המשלוחים ויחזרו אלי.
3. אחרי יום נוסף התקשרתי, אמרו שהחבילה בדרך חזרה אליהם. לא הסכימו לשלוח במקביל חבילה חדשה או לזכות עד שהחבילה תחזור אליהם.

המוצר שנקנה בחנות
מחסניות דיו