חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Suprin מוצרי חשמל וריהוט לבית ולמשרד

Suprin
אתר אינטרנט:
בעלים:
סופרין
כתובת אימייל:
MTC@barak.net.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.3 כוכבים מתוך 5)
55%
אחוז חוות דעת חיוביות
20
חוות דעת בשנה האחרונה
137
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 137 חוות דעת על החנות Suprin

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
shulamitshushan492
שם:
shulamitshushan492
תאריך:
22/02/2021
דירוג:
הדירוג של shulamitshushan492: 1 מתוך 5
חוות דעת
שומר נפשו ירחק. הזמנתי מהם שולחן בחודש נובמבר, אנחנו כבר לקראת סוף פברואר ואין שולחן. רק אחרי פניה שלי אליהם ולא כפי שאולי היה מתבקש שהם יודיעו לי שמועד האספקה שממילא היה ארוך מהרגיל יתארך עוד יותר עד אחרי פסח , מועד מדוייק לא ברור (יחד עם האיחור כ- 7 חודשים לפחות!!! כששילמתי על השולחן מראש) . אחרי לא מעט פניות אליהם לבקש זיכוי קיבלתי היום תשובה שזה יטופל. גם עבור מוצר חינם לא בטוח ששווה לעשות איתם עיסקאות.במילה אחת: אכזבה.
חברים אל תקנו מאף אחד אפילו שרוך עד שלא תבדקו חוות דעת ברשת! למדתי את זה על בשרי רק בדרך הקשה .
המוצר שנקנה בחנות
שולחן נפתח
תגובת החנות
הלקוחה קנתה שולחן קונסולה בסוף נובמבר עם אספקה לחודש מרץ ( מצורפת הזמנה 6451794 מתאריך 27/11 ) מייד לאחר הקניה התקשרנו ללקוחה ווידאנו שהיא מודעת למועד האספקה הרחוק והיא אישרה את ההזמנה וביקשה איסוף עצמי ממחסן חיפה . לפני כחודש ( כלומר כחודשיים לאחר הקנייה ולא 7 חודשים אחרי הקניה) היא התחילה להתקשר כמעט כל יום ולחצה לקבל את השולחן לפני פסח תוך כדי איומים, צעקות ושימוש בלשון בוטה ומזלזלת תוך שהיא מתייחסת לנציג בצורה פוגעת ומעליבה. הסברנו שעדיין לא הגיע מועד האספקה ( והוא במהלך מרץ ) ואולם אנחנו לא מתחייבים שהאספקה תהיה עד ערב פסח , ולפיכך אנחנו מציעים לחכות או לבטל את ההזמנה ולקבל כספה חזרה. עוד לא הגיע מועד האספקה, בוודאי לא עברו 7 חודשים מנובמבר , ולהפתעתנו לאחר כמה ימים של שקט קיבלנו את התלונה שלה בזאפ, שמתבססת על שקרים .האמת ידועה ללקוחה ועם בקשתה הוחזר לה מלוא כספה וללא דמי ביטול. כמו תמיד סופרין ריהוט ומוצרי חשמל נמשיך לתת שרות ללקוחותינו , ביושר, באדיבות ובמהירות .
hirutaddis
שם:
hirutaddis
תאריך:
20/02/2021
דירוג:
הדירוג של hirutaddis: 2 מתוך 5
חוות דעת
הי,
אני מאוד רציתי לפרגן אבל לא כך פני הדברים במדויק.
רכשתי את הספה כי הייתה לי שיחה נעימה עם מני ממרכז ההזמנות. הוא היה סבלני, נעים ומקצועי. הוא דאג שאקבל את הספה ביום שהתאים לי. הבעיה התחילה כשקיבלתי את הספה על ידי שליח מקסים ונעים בשם וולד. מיד פתחתי את הקרטון והרכבתי וגיליתי שידית אחת אני מצליחה להרכיב ללא בעיה, אבל את הידית השניה לא ניתן להרכיב. גיליתי שהמסילה לא נראית טוב ולא יושבת טוב, ואז ניסיתי להתקשר לטלפון של גארוקס שממנו התקשרו אלי שיגיע ההובלה, ניסיתי וניסיתי במשך שעות-כלום אין מענה. ואז ניסיתי מחלקת מכירות ומישהו הועיל לענות ונתן לי טלפון ווטסאפ לשלוח תמונות עם פירוט מה הבעיה עם הספה. כך עשיתי. במשך שעות לא קיבלתי מענה. ואחר כך התקשרתי שוב ואז ענה לי בחור עם טון מזלזל ופוגע ואמר שיחזרו עלי בכללי כזה. בסוף התקשרתי למני והוא ניסה לעזור באדיבות ועם הבנה. מזל שהיה עם מי לדבר. התחושה שלי הייתה קשה ומאוד התחרטתי שקניתי, כאילו אחרי ששילמתי וקיבלתי מוצר עם תקלה אין לי עם מי לדבר. בשבוע השני גם לא היה התייחסות עד שפניתי שוב למני ועשה מה שהוא יכול. אחרי שבוע הגיע אלי אותו מוביל וראה כי אכן המסילה לא יושבת טוב ותיקן. אבל אני עדיין נותרתי עם תחושה קשה מהקנייה, יותר מההתעלמות כשיש בעיה. קשה לי לחזור ולקנות מוצרים בסופרין אחרי זה. אני לא מצפה שמוצר יהיה ללא פגם אבל להתעלם משיחות של שירות לקוחות קשה לי לעבור על זה בשקט. מקווה מאוד שתקחו את דברי לתשומת הלב להשתפר ללקוחות אחרים. אני לא בן אדם שאוהב לדרוש אבל אחרי המקרה הזה הייתי רוצה שתבואו לקראתי ותפצו אותי. לשיקולכם.
תודה,
חירות אדיס
המוצר שנקנה בחנות
ספה נפתחת מדגם דייזי
דב
שם:
דב
תאריך:
20/02/2021
דירוג:
הדירוג של דב: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי תנור אפיה BAYERE 6565 בהמלצת מוכר בשם מני אדיב מאוד ומקצועי סופק כעבור יום וחצי. תנור מעולה במחיר מעולה בדיוק מה שציפינו. כל הכבוד
המוצר שנקנה בחנות
תנור אפיה משולב
itzikz99
שם:
itzikz99
תאריך:
31/01/2021
דירוג:
הדירוג של itzikz99: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות גרוע
ספקו מוצר פגום
לא רוצים לבטל את העסקה
! ! ! ! !
המוצר שנקנה בחנות
נכונת כביסה
תגובת החנות
מכונת הכביסה נמצאת אצל הלקוח כחודש וחצי ואין בה כל תקלה או פגם (מצורפת תעודת המשלוח חתומה על ידו וגם דוח טכנאי שהרכיב אותה ) הלקוח החליט שבזמן הסחיטה המכונה משמיעה קול שאינו מוצא חן בעיניו והוא גם החליט שיחליפו אותה. הטכנאי שהגיע לבדוק הסביר לו שאין כל תקלה והמכונה תקינה לחלוטין (מצורף דוח טכנאי). הלקוח הודיע שישמיץ אותנו אם לא ניקח את המכונה או נחליף אותה כי הוא זה שקובע אם היא תקינה או לא. האספקה הייתה מהירה, ההתקנה הייתה מהירה, המוצר תקין ואיומים והשמצות אינם מקובלים עלינו. היות ולא נכנענו לבריונותו שלו ולאיומיו הוא בחר להשמיץ, לשקר ולהוציא דיבה. חבל שהלקוח מתנהג בצורה כזו דווקא בתקופה שצריך לגלות אחווה וסבלנות ובוודאי לא להשמיץ. סופרין תמשיך ותיתן שרות ללקוחותיה עם כל הלב ועם כל האדיבות והמהירות כמו שאנחנו רגילים לעשות ולא ניתן יד לבריונות ברשת
noasharon13
שם:
noasharon13
תאריך:
23/12/2020
דירוג:
הדירוג של noasharon13: 2 מתוך 5
חוות דעת
לא יודעת מה להגיד...בינתיחם לא קיבלתי שרות חוץ מהקניה עצמה והתשלום שביצעתי. הגיעה ספה עם חור הספק הוא ספק אחר ברדקס ואני מתקשרת ומחסרת לא מקבלת מענה
המוצר שנקנה בחנות
ספה נפתחת למיטה הוגו
תגובת החנות
בצילום ששלחה הלקוחה רואים בוודאות שזו דוגמא של הריפוד ולא חור. בכל מקרה הצילום והתלונה הועברו לשרות לקוחות הספק ברדקס והוא חזר שהספה תקינה וזו דוגמת הרקמה בריפוד היות והלקוחה מתעקשת שלא לקבל את ההסבר כולל ההפניה לתמונה שהיא שלחה הפנינו אותה לספק אנחנו עושים כל מאמץ לשרת את הלקוחות בנאמנות . גם בימים אלו של סגר והגבלות שרות המשלוחים פועל כרגיל והלקוחה קיבלה במהירות את הספה
המתוסכל
שם:
המתוסכל
תאריך:
25/11/2020
דירוג:
הדירוג של המתוסכל: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי כורסת טלוויזיה ותוך יום חיובי אותי מאז מאחרים עד כה ב 10 ימים ולא עונים לכל בקשותי לגבי עדכון .
המוצר שנקנה בחנות
כורסת טלוויזיה
תגובת החנות
הלקוח קנה כורסת טלויזיה ובו ביום קיבל מאיתנו הודעה שהצבע המבוקש אינו זמין . בשיחת הטלפון הוסבר לו שהוא לא חוייב וההזמנה בוטלה לאחר מספר ימים שלח פקס ושוב שאל על ההזמנה ושוב ענינו לו שההזמנה בוטלה והוא לא חוייב בתשלום ( מצורפת הודעת הביטול שלנו וצילום מסך שעסקת האשראי לא חוייבה) למרבה הפלא הלקוח התלונן בזאפ על הזמנה זו. התקשרנו שוב והפעם בנוסף להסבר שההזמנה בוטלה, העלינו את חברת האשראי על הקוו והוכחנו שהוא לא חוייב בתשלום. ביקשנו מהלקוח לחזור בו מהתלונה שכן היא אינה נכונה והתשובה שלו הייתה : שזה קשה לו להכנס לאינטרנט ולבטל !?!? ולכתוב את התלונה לא היה לך קשה ? אנחנו מופתעים ומאוכזבים מהתשובה שלו. למרות זאת אנחנו נמשיך ונשרת את לקוחותינו במחירים הוגנים, בשרות לקוחות תומך ובאספקות מהירות
gili.kel
שם:
gili.kel
תאריך:
06/11/2020
דירוג:
הדירוג של gili.kel: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית הקניה בסופרין הייתה מעולה!
מני איש מקצוע בעל ידע רב, סבלנות ומיומנות.
מני ליווה אותי דרך תהליך הרכישה במקצוענות ונתן הרגשה שיש על מי לסמוך,
ויש עם מי לדבר במידה ודברים לא מסתדרים.
ממליצה עליו בכל פה
המוצר שנקנה בחנות
דגם TS-BIMEC77 TELSA
משפחת אלון
שם:
משפחת אלון
תאריך:
26/10/2020
דירוג:
הדירוג של משפחת אלון: 5 מתוך 5
חוות דעת
שלום רב,
נתקענו בלי מייבש, משפחה עם תינוק, בסופרין דאגו להזמין ולספק לנו מייבש חדש במהירות תוך יומיים
תודה רבה על השרות המצויין, במיוחד של גיל מנהלת שרות הלקוחות
נקנה בעתיד רק אצלם !
המוצר שנקנה בחנות
מייבש טלסה דגם TSD9K
רונן
שם:
רונן
תאריך:
26/10/2020
דירוג:
הדירוג של רונן : 5 מתוך 5
חוות דעת
באוגוסט התקלקל לי המקרר פניתי לסופרין כבר למחרת המקרר החדש סופק לי
שרות ויחס מדהים , מומלץ מאד !!!!
המוצר שנקנה בחנות
Bayern bnt5401s
סאן
שם:
סאן
תאריך:
24/10/2020
דירוג:
הדירוג של סאן: 5 מתוך 5
חוות דעת
קנינו מיטה לילד דגם פלוטו 1
קיבלנו שירות מצוין ומשלוח תוך 24 שעות
המוביל והמתקין היו מאוד נחמדים
המזרנים נוחים מאוד
המוצר שנקנה בחנות
פלוטו 1