חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

HeadSound חנות אודיו המתמחה באוזניות

HeadSound
אתר אינטרנט:
בעלים:
HeadSound
כתובת אימייל:
info@headsound.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.8 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
187
חוות דעת בשנה האחרונה
187
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 187 חוות דעת על החנות HeadSound

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Michael
שם:
Michael
תאריך:
18/02/2020
דירוג:
הדירוג של Michael: 5 מתוך 5
חוות דעת
מחיר זול. קיבלתי את ההזמנה תוך פחות מ24 שעות ללא עלות
המוצר הגיע כצפוי וללא תקלות
המוצר שנקנה בחנות
headphones shure srh840
gilad1507
שם:
gilad1507
תאריך:
23/01/2020
דירוג:
הדירוג של gilad1507: 5 מתוך 5
חוות דעת
שוחחתי בטלפון עם רועי, היה זמין וסבלני מאוד. הזמנתי דרך האתר רמקולים של Harman Kardon. המוצר הגיע במהירות עם שליח. שירות מקצועי ואדיב. ממליץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
Harman Kardon soundstick wirless
יעל
שם:
יעל
תאריך:
22/01/2020
דירוג:
הדירוג של יעל: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות יעיל, אדיב ומהיר מאוד. משלוח שהגיע לפתח דלתי תוך פחות מ-48 שעות עם המוצר.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות אלחוטיות עם סינון רעשים BOSE 700
יגאל
שם:
יגאל
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
הדירוג של יגאל: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצויין !
רועי נתן לי את השירות יחס אדיב ומקצועי מאוד
מאוד מרוצה מהשירות ממליץ בחום על החנות.
המוצר שנקנה בחנות
רחפן Dji Mavic Mini Combo
gmahdi07
שם:
gmahdi07
תאריך:
07/01/2020
דירוג:
הדירוג של gmahdi07: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי דרך האתר, האתר מאוד מסודר ושימושי.
יחס העובדים מצויין, מוצרים כמו שמתואר באתר, משלוח מהיר.
מומלץ מאוד!.
המוצר שנקנה בחנות
Sony wf-1000xm3
Anton
שם:
Anton
תאריך:
07/01/2020
דירוג:
הדירוג של Anton: 5 מתוך 5
חוות דעת
מדויק, יעיל, מהיר ואיכותי!
שליח הגיע תוך פחות מ-24 שעות למסור בדיוק את המוצר שהזמנתי במצב מושלם ובמחיר הכי נמוך ב-zap.
ממליץ בחום!
המוצר שנקנה בחנות
Jabra Elite t75
nylichen5
שם:
nylichen5
תאריך:
01/01/2020
דירוג:
הדירוג של nylichen5: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר ואמין. מחירים טובים. הגיע עם שליח תוך יום למרות שהזמנו בדואר רשום. מרוצה מאד.
המוצר שנקנה בחנות
מיקרופון למחשב
Tal
שם:
Tal
תאריך:
30/12/2019
דירוג:
הדירוג של Tal: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר ואמין הגיעה תוך יומיים עם שליח עד הבית בלי תוספת תשלום ממליץ .
המוצר שנקנה בחנות
Jabra 75t
dk
שם:
dk
תאריך:
27/12/2019
דירוג:
הדירוג של dk: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי באתר של headsound אוזניות ושילמתי על הובלה. הכסך ירד מכרטיס האשראי.
אחרי יומיים בהם אין שינוי בסטטוס ההזמנה באתר, ניסיתי ליצור קשר עם החנות:
1. בטלפון יש משיבון שמאפשר לחכות בתור או שיחזרו אליך. ניסיתי שניהם ולא עבד.
2. באתר מפורסם מספר ווטסאפ. כתבתי ולא ענו לי.
3. שלחתי מייל לכתובת המצויינת באתר. אין תשובה.
נכון להיום 27.12.2019 לקחו כסף, אין מוצר ואין עם מי לדבר.
המוצר שנקנה בחנות
Audio Technica ATH-M20X אוזניות
ניר
שם:
ניר
תאריך:
12/12/2019
דירוג:
הדירוג של ניר: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי רחפן מאביק מיני עם שליח עד הבית. יום למחרת מתקשר אלי שליח ושואל אותי אם הזמנתי רחפן ואם אני עם רכב ואם אני יכול לעבור אליו לגבעת שאול לקחת את הרחפן. לא הבנתי בהתחלה למה הוא אומר לי לבוא. בכל אופן אמרתי לו שלא מסתדר לי ושיעדכן אותי מתי הוא מביא לי. אחרי שהוא לא חזר אלי עד יום למחרת התקשרי אליו ושאלתי מה קורה איתי, התחיל להאשים אותי - שאלתי אותו אם הוא מנהל בחנות שהזמנתי והוא אמר שכן. שלחתי בקשה לחנות מהאתר שיחזרו אלי. חזרו אלי תוך לא הרבה זמן סיפרתי להם את מה שקרה כולל זה שהוא אמר שהוא המנהל ובאמת תוך מספר שעות הרחפן הגיע אלי! ואז גיליתי שטעיתי בהזמנה - כן טעות שלי. במקום להזמין את הרחפן עם החבילה המורחבת שמגיע עם 3 סוללות ויותר ברגים ועוד כמה דברים הזמנתי את החבילה הרגילה בטעות. יש בינהם כמה מאות שקלים.
דיברתי עם השליח והוא נתן לי את המספר של רועי - רועי אמר שאין במליאי מה שאני רוצה ויקח 3 שבועות. בקשתי אז לקנות את כל מה שלא קיבלתי בנפרד ויחזור אלי עם מחיר. אמר שיבדוק ויחזור אלי. כמובן שרועי לא חזר אלי ואחרי שאני פניתי אליו בוואטסאפ הוא אמר לי בזלזול שאני יכול להחזיר פשוט את הרחפן.. ועוד האשים אותי שאני פונה אליו בפלאפון האישי שלו ( השליח אמר לי) בגלל שזה מוצר חדש ויש לו ביקוש אז הרגשתי שמזלזלים בי רק בגלל זה. שלחתי עוד 2 פניות מהאתר לחנות שיחזרו אלי- עד עכשיו לא חזרו. אפשר להגיש שאני בחנות הזו לא אקנה יותר!




המוצר שנקנה בחנות
mavik mini
תגובת החנות
עובדות: הלקוח הזמין את המוצר ביום שבת וקיבל אותו ביום שני, היה סופר-מרוצה, הודה לנו ופירגן ארוכות על המשלוח המהיר ואף הציע שיתופי פעולה בעתיד, וכיו"ב. מעניין שזה לא מצוין ב"ביקורת". כל הסיפור, אבל כל הסיפור, שלאחר קבלת המוצר הוא הבין שהוא טעה ושהוא רצה בכלל לרכוש דגם אחר, ונחדד את הנקודה, יקר יותר במאות שקלים, עם שם אחר, תמונות אחרות, מפרט אחר, שכלל לא מופיע באתר כי הוא לא במלאי, בקיצור הלקוח טעה במוצר, קורה. כשהסברנו לו שאין במלאי ואין שום בעיה שפשוט יחזיר ונזכה אותו בשמחה, הוא החליט להיות יצירתי ורצה להזמין 2 סוללות כביכול על מנת שזה ישתלם לו במקום לקנות את ה-COMBO. הסברנו לו שעוד 3 שבועות יחזור למלאי COMBO וזה יותר ישתלם לו. אמת - כשהוא המשיך ושלח הודעות ב-22 וחצי הלילה (!!!!) לטלפון הפרטי שלי הסברתי לו שזה כבר לא מקובל עלי ושפשוט יחזיר המוצר ונזכה אותו כי גם למוכר בחנות יש לו זכאות לפרטיות אחרי שעות העובדה.