סיר נהדר הגיע מהר מאד. תודה רבה. עובד טוב מהרגע הראשון שהגיע נקווה שימשיך כך.
המוצר שנקנה בחנות
סיר טיגון ללא שמן 4.7 ליטר
שם:
andreymeiler
תאריך:
10/12/2025
דירוג:
הדירוג של andreymeiler:
5 מתוך 5
חוות דעת
היו מבצעים לblack friday מחירים מאוד טובים ביחס לשוק. הגעתי גם למקום פיזית לאסוף. פעם ראשונה שלי במקום, נראה מקום מקצועי ומושקע. בהחלט אשמח לקנות כאן שוב.
המוצר שנקנה בחנות
מעיל קולומביה
שם:
tovet1
תאריך:
22/11/2025
דירוג:
הדירוג של tovet1:
5 מתוך 5
חוות דעת
המוצר הגיע מהר ,וענה על הציפיות הוא באמת מגביר לחץ. ועם כמה אפשרויות לחץ ממש נעים
המוצר שנקנה בחנות
ראש מקלחת
שם:
Valeriy
תאריך:
30/10/2025
דירוג:
הדירוג של Valeriy:
5 מתוך 5
חוות דעת
תודה רבה עבודה שלכם מצויינת ככה לא שלכם זה הכי טוב בכל הארץ שלנו תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
Мусорник в машину
שם:
דימה
תאריך:
29/10/2025
דירוג:
הדירוג של דימה:
5 מתוך 5
חוות דעת
שירות אדיב, מחיר טוב ומוצר הגיע חדש באריזה מקורית. משלוח הגיע בפחות משבוע ותמורה לכסף צעולה!
המוצר שנקנה בחנות
מטחנת בשר Gold Line G30
שם:
zapdor2000
תאריך:
02/10/2025
דירוג:
הדירוג של zapdor2000:
5 מתוך 5
חוות דעת
הכי זול שמצאתי ומשלוח מהיר פח פלסטיק 50 ליטר בדיוק כמו זה שנשבר לנו בבית
המוצר שנקנה בחנות
פח פלסטיק 50 ליטר
שם:
dariabaer
תאריך:
30/09/2025
דירוג:
הדירוג של dariabaer:
5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר ואדיב, מבחר גדול, ומהירים הוגנים. בהחלט חוויה חיובית מאוד של שירות לקוחות וקנייה
המוצר שנקנה בחנות
פח שירותים
שם:
Lea
תאריך:
30/09/2025
דירוג:
הדירוג של Lea:
5 מתוך 5
חוות דעת
טיפול יעיל בהזמנה אינטרנטית, משלוח זריז, הגיע תקין וטוב, עוד לא היה בשימוש עד כה. תודה רבה!
המוצר שנקנה בחנות
סולם מפרקים
שם:
חיים
תאריך:
09/09/2025
דירוג:
הדירוג של חיים:
1 מתוך 5
חוות דעת
בחווינ שלי, שרות מאכזב ממש, פעם שניה שאני מזמין באתר מחכה שבועיים שלוש ולא מעדכנים אותי בכלל מה קורה [בפעם השניה הם טענו שהתקשרו לעדכן שאין את המוצר, אבל לא עניתי. חכם לעשות את זה ולא לנסות שוב כשאין לי דרך לחזור אליהם בכלל..] והאם אפשר להגיע לאסוף את ההזמנה, אחרי שבועיים שאני משתגע להשיג איזה תשובה מעדכנים שהמצור מתעכב או לא קיים.
המוצר שנקנה בחנות
יחידת מדפים לנשיאת משקל כבד
תגובת החנות
חיים שלום,
אנו מודים לך על ששיתפת אותנו בחוויה שלך. חשוב לנו להבהיר שעם קבלת ההזמנה שלך, נשלח אליך מייל עדכון על כך שהמוצר חסר במלאי. ייתכן שהמייל נשלח לספאם או מסיבה כלשהי לא נראה, אך חשוב לנו לציין שלא השארנו את הדברים תלויים באוויר.
עם זאת, אין בכך כדי להצדיק את העיכוב והתסכול שחווית. אנו מבינים את הציפייה שלך לקבלת המוצר ואת התסכול שנגרם כשלא קיבלת מענה. אנו מתנצלים על כך שלא וידאנו שההודעה הגיעה לידיעתך באופן ברור יותר, ושלא הצלחנו לתת לך שירות טוב יותר.
צוות שירות הלקוחות שלנו זמין לרשותך במספר ערוצים: טלפון, ווטסאפ, מייל ופייסבוק.
בזמן כתיבת שורות אלו כבר קיבלת את המוצר.
שם:
Nohad
תאריך:
31/08/2025
דירוג:
הדירוג של Nohad:
1 מתוך 5
חוות דעת
חוויית קנייה ושירות מהמגעילות ביותר שחוויתי ב10 השנים האחרונות , הזמנתי משחקים לילדים מגלשה ובית משהו שישחקו בו קצת בחופש הגדול , ההזמנה בוצעה ב10.8.25 אחרי 7 ימי עסקים וכשלא קיבלתי את המוצר יצרתי קשר איתם לבדוק למה המוצר לא התקבל ונאמר לי שהמוצר חסר במלאי ונשלחה לי הודעה על כך (לא טורח אפילו להתווכח שלא נשלחה שום הודעה) , הקיצר כמה ימים אחרי ב 21.8.25 קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע למלאי טופל וסופק לחברת משלוחים . היום ה 31.8.25 ועדיין המוצר לא התקבל וכשדיברתי איתם התשובה שלהם הייתה "אנו נשלח פנייה מול חברת המשלוחים לבדיקה וזירוז אספקת�המשלוח"
בושה שיש חניות שעדיין מתנהלות כך
המוצר שנקנה בחנות
מגלשה מתקפלת 5 שלבים Starplast 38-984
תגובת החנות
שלום,
אני מבין את התסכול שלך מהעיכובים שנוצרו באספקת ההזמנה, ואני מתנצל על חוסר הנוחות שנגרם לך. המטרה שלנו היא לספק את ההזמנות במהירות וביעילות, וכשזה לא קורה - אנחנו בהחלט לוקחים אחריות על כך.
אני רוצה להבהיר את המצב מנקודת המבט שלנו. המוצר שהזמנת, בשל גודלו, דורש תהליך לוגיסטי מורכב יותר, ובמהלך הטיפול בהזמנה גילינו שהוא חסר במלאי. שלחנו אלייך מייל על כך כדי ליידע אותך, וברגע שהמוצר הגיע אלינו, ב-21.8.25, העברנו אותו באופן מיידי לחברת השליחויות.
למרות שמרגע זה ואילך האספקה נמצאת באחריות חברת השליחויות, אנחנו עוקבים אחריה באופן צמוד כדי לוודא שתקבל את המוצר כמה שיותר מהר. אני מבין שההתנהלות הזו יצרה לך חוויה לא נעימה, ואנחנו נעשה הכל כדי שלא תתרחש שוב.