חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

TMAudio אודיו וידאו וחשמל חכם

TMAudio
אתר אינטרנט:
בעלים:
טרייד מארק אודיו בע"מ
כתובת אימייל:
contact@tmaudio.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(5 כוכבים מתוך 5)
90%
אחוז חוות דעת חיוביות
153
חוות דעת בשנה האחרונה
153
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 153 חוות דעת על החנות TMAudio

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Shahar
שם:
Shahar
תאריך:
18/09/2019
דירוג:
הדירוג של Shahar: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה מהיר ומפרגן
הנציג שטיפל בי דאג להסביר לי עוד פרטים על המוצר, ואפילו המליץ לי על מכשיר יותר איכותי שאהנה ממנו יותר.
המוצר שנקנה בחנות
SONY STR-DH590
Eduardo
שם:
Eduardo
תאריך:
04/09/2019
דירוג:
הדירוג של Eduardo: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות פשוט מעולה- [שזה ממש לא מובן מאליו (אני קונה הרבה באינטרנט)] והמחירים מצויינים. בטוח שאקנה עוד מוצרים. תודה!
המוצר שנקנה בחנות
המגבר סטריאו A9110 ONKYO
Shimshon
שם:
Shimshon
תאריך:
01/09/2019
דירוג:
הדירוג של Shimshon: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי לא מכבר רסיבר "מרנץ 1609" וזוג רמקולי מדף מבית "מוניטור אאודיו" . ראשית מסעי - באתר של tmאאודיו . יש בו משהו המשדר את הוייב הנכון . לטעמי כמובן . עניני . נקי. לא מצועצע . משדר לך : " אנו כאן כדי להציג לך תוכן . תוכן ולא צורה ( המכירה כחזות הכל ) " . משהו כזה . ואז נחספתי למחירים . לא עשיתי דוקטורט אבל איפה ששמתי את הכוונת מצאתי מוצר יותר זול מאשר אצל רוב רובם של כל האחרים . מצויד בוייב החיובי שלי (שחוזק במהלך שיחות טלפון עם שני הבעלים האיכותיים ) החלטתי לנסוע מביתי בחיפה להרצליה ש(גם) על הים - לחנות הפיזית . הבהרתי צרכי וטעמי (ומגבלותי ) ומייד נמצאתי מול שלל אופציות שאכן כולן קולעות לטעמי . אחלה חבר'ה . מבינים ענין . לא מתיפייפים . מקצוענים .
המוצר שנקנה בחנות
marantz nr 1609
cinema
שם:
cinema
תאריך:
29/08/2019
דירוג:
הדירוג של cinema: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות מומלצת בהרצליה בקניון ארנה שרות אדיב מיקצועי ! מחירי חו״ל שפויים !!נהנתי מכל רגע ועכשיו נהנה מהזנה מטורפת אצלי בבית!!תודה לכם tm audio

על ההמלצה לרכישת הרסיבר של אוקיו ועל הסאב המיפלצתי של פולק אודיו !תודה על הסובלנות לכל טלפון מצידי להסבר !! ממליץ בחום לבקר לפני קניה !
המוצר שנקנה בחנות
רמקול סאב Polk audio hysteria 12. רסיבר Onkyo txm575E
shira
שם:
shira
תאריך:
22/07/2019
דירוג:
הדירוג של shira: 5 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לחנות בהרצליה לאחר המלצה של חברים, חיפשתי מקום שניתן לשמוע את המערכת שרציתי.
קובי ואביעד היו מאד מקצועיים וקשובים לשאלות ולצרכים שהצגתי בפניהם. שמעתי מספר אופציות לרמקולים שקועי קיר ורמקולים תלויים בקיר שמצאו חן בעיני.
חששתי קצת מהתפעול של המערכת ושלא תהיה מסובכת מדי, קיבלתי הסבר מפורט במשך זמן רב על תפעול המערכת כולה עד לפרטים הקטנים.
הרמקולים לא היו בחנות בצבע שרציתי אך הם סופקו לי באדיבות רבה הביתה למחרת.
המתקין של החנות הגיע וביצע עבודה נקייה ויפה ואני ממש מרוצה מהתוצאה הסופית.
תודה רבה המשיכו כך!
המוצר שנקנה בחנות
DENON רסיבר
lior
שם:
lior
תאריך:
21/07/2019
דירוג:
הדירוג של lior: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי רסיבר בשבוע שעבר כמתנה לבן-זוגי וחווית הקנייה שלי הייתה לאכזבתי ממש גרועה.
עוד לפני שביצעתי רכישה באתר, התקשרתי ושאלתי נציג האם ניתן לתת לי הערכה מראש מתי יגיע המוצר ושאם לא ניתן להתחייב על כך מראש זה גם בסדר.. אני רק רוצה לדעת אם זה אפשרי. נציג אמר שיבדוק וישאל ורדפתי אחריהם יומיים כדי לקבל תשובה שלילית לבסוף. אמרתי שאני מעוניינת לבצע הזמנה בכל זאת, והנציג שאל איפה אני גרה וברגע שהבין שהיעד הוא מרכז ת"א פה נוצר קושי נוסף מבחינת החנות. הם התנו את המשלוח בזה שאשמור להם חנייה ליד הבית (דרישה מוגזמת ומופרכת לכל הדעות). הסברתי שכבר עשינו עשרות משלוחים של מוצרים לביתנו ושאנחנו כבר מתורגלים, שיש מקום לעצור ממש ליד הבית ושנצא החוצה ונשים עין לדקה אחת על הרכב המונע בזמן שהשליח יכניס את המשלוח. הם ממש לא היו מוכנים והסוגייה הזאת נפתרה לאחר 3 טלפונים וחוסר הבנה מצידם שזאת לא ציפייה לגיטימית לדרוש מלקוח לעמוד בחוץ שעות ולשמור חנייה לשליח. לאחר שהסוגייה הזאת נפתרה, הנציג פתאום נזכר שאני זאת שחייבת להיות בבית לקבל את המשלוח. שהעובדה שבעלי יהיה בבית כדי לפתוח את הדלת היא בעייתית מבחינתו. הם לא מוכנים להתחייב על יום ואני זאת שחייבת להיות בבית כדי לקבל את המשלוח- והמשמעות היא שהם מצפים שהלקוח לא ילך לעבוד במשך 5 ימי עסקים וישב בבית ויחכה למשלוח שלהם (פלוס ישמור להם חנייה צמודה לביתו). בשלב הזה כבר ממש איבדתי את זה על הנציג ונמצא לי פתרון- שבעלי יציג את ת.ז. שלי בעת קבלת המשלוח.. לא ברור לי למה זה לא הוצא מלכתחילה ולמה הייתי צריכה לעבור מסכת של כל כך הרבה טלפונים, ויכוחים ובעיות מתמשכות. מעולם לא השארתי חוות דעת שלילית על עסק אבל אני פשוט מאוכזבת וברור לי שזאת הפעם הראשונה והאחרונה שאקנה מהחנות הזאת.
המוצר שנקנה בחנות
רסיבר DENON AVRX2500H
תגובת החנות
הלקוחה התקשרה לחנות טרם הקנייה וביקשה לקבל את המוצר ביום ספציפי (רביעי) ובשעות מדוייקות. הוסבר ללקוחה שאין אפשרות לקבל אספקה בשעה ספציפית אלא בטווח שעות סביר ביותר כנהוג תמיד וכן בתאום מראש לשעה מדוייקת באותו היום לאחר שחברת השילוח תיצור קשר ותתאם. הלקוחה טוענת שרדפה אחרינו יומיים - ממש לא נכון. ציטוט הלקוחה "התקשרתי ושאלתי אם ניתן לתת הערכה מראש מתי יגיע , אם לא זה גם בסדר". זה ממש לא נכון ובלשון המעטה. כשתמשיכו לקרוא את ה"ביקורת" תראו שאכן הייתה התעקשות על יום ושעה ספציפית מצד הלקוחה. הלקוחה חזרה טלפונית וביקשה שוב לקבל ביום הספציפי ובשעה שהיא התעקשה עליה. שוב הוסבר שחברת השילוח תתאם ולא ניתן לקבוע לה שעה מראש אלא רק בתאום מול חברת השילוח ואז לא תהיה בעיה לקבל תאום משלוח מראש, כל זאת טרם ביצעה הזמנה ! הלקוחה הסבירה שהיא גרה ברחוב ללא חנייה במרכז תל אביב ואמרה " מישהו יצא וישמור לכם על הרכב". הלקוחה גם אמרה שהיא לא תהיה בבית בזמן האספקה ומישהו אחר יקבל את המשלוח. ביקשנו לדעת אם האדם אשר יקבל את המשלוח הינו בעל אותו שם המשפחה שלה - לזיהוי שלא מדובר בנסיון "עוקץ" וגניבת אשראי של לקוח כפי שאנו מוודאים בכל הזמנה וכפי שמחוייב בחוק ! הלקוחה כעסה ש"אנו מטרידים" אותה בשאלות ובקשות מיותרות לדעתה. ביקשנו מהלקוחה להשאיר תעודת זיהוי שלה בבית ולהציג לשליח, גם בקשה זו נענתה בכעס וזלזול מצד הלקוחה שהדגישה שאנו "מציקים" לה ומקשים עליה. ציטוט הלקוחה - "אני זאת שחייבת להיות בבית כדי לקבל את המשלוח - והמשמעות היא שהם מצפים שהלקוח לא ילך לעבוד במשך 5 ימי עסקים וישב בבית ויחכה למשלוח שלהם " ממש לא נכון ולא מדוייק בלשון המעטה. מהרגע בו הואילה בטובה הלקוחה לתת פרטי אשראי ולבצע עיסקה, תוך 48 שעות המשלוח היה אצלה ויש תיעוד לכך. חשוב לציין כי חברת השליחויות מתאמת מראש מול המזמין את יום האספקה ונותנת טווח של בין שעה לשעתיים במקסימום לאספקה וזאת בכדי שהלקוח לא יאלץ לשבת בבית ולהמתין למשלוח. נדגיש כי כל בקשות אלו הינן בקשות לגיטימיות בחוק עסקת מכר מרחוק , בוודאי כאשר בעת ההזמנה עולים חשדות וקשיים בזיהוי בעל כרטיס באשראי והמזמין. אנו בעלי ותק רב בתחום ומעולם לא נתקלנו בהתנגדות כזו של לקוח להשאיר פרטי זיהוי לאימות. ציטוט הלקוחה "בשלב הזה כבר ממש איבדתי את זה על הנציג ונמצא לי פתרון" - אין צורך להכביר במילים, הבנתם את הרעיון. חברת טרייד מארק אודיו בע"מ תמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ועם הרבה סבלנות ובאהבה. גם לליאור באם תשנה דעתה בעתיד.
Ohad
שם:
Ohad
תאריך:
21/07/2019
דירוג:
הדירוג של Ohad: 5 מתוך 5
חוות דעת
רציתי לשבח את חנות tm audio קודם כל על השירות הטוב שקבלתי
והכי מקצועי שיש חפשתי רסיבר לרמקולים ופשוט אביעד הראה לי כמה רסיברים והשמיע לי והיה סבלני מאוד כדי שאגיע לבחירה
הנכונה אין ספק שהיום אני מברך אותו כל יום על התוצאות שקבלתי מהרמקןלים.
מי שמחפש חנות אמינה גם בשירות וגם במחיר זה המקום מבטיח לכם שתצאו עם חיוך גם מהמחיר וגם מהשירות אין ספק שאחזור לשם שוב ואשלח את כל בני משפחתי לרכוש שם אמינים מאוד!
המוצר שנקנה בחנות
6500h denon רסיבר
בועז
שם:
בועז
תאריך:
18/07/2019
דירוג:
הדירוג של בועז: 5 מתוך 5
חוות דעת
לאחר יעוץ מסביר פנים ואדיב והתאמה לצרכים שלי בחנות, רכשתי רסיבר. ואכן הרסיבר נותן את המענה כמו כן קיבלתי סיוע ותמיכה טלפוני בהתקנה. אין מה לומר חווית רכישה מוצלחת.
המוצר שנקנה בחנות
רסיבר
Ohad
שם:
Ohad
תאריך:
17/07/2019
דירוג:
הדירוג של Ohad: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מערכת כוללת של רסיבר ומערכת רמקולים. עוד בשיחה בטלפון, נציג המחירות טיפל בי בצורה אדיבה תוך מתן ייעוץ והכוונה.
לאחר הזמנת הפריט המשלוח הגיע בצורה מהירה ותקינה.
מספר ימים לאחר שהתחלתי לשמוע במערכת, נתקלתי בתקלה של אחד המוצרים שלא עבד. גם כאן השירות היה מעולה!! הנציג חזר אלי מספר פעמים ובתוך יממה הגיע אלי נציג שירות להחליף את המוצר הפגום במוצר חדש.
המוצר שנקנה בחנות
רסיבר Denon רמקולים lusso 5.1 cambridge
Idit
שם:
Idit
תאריך:
14/07/2019
דירוג:
הדירוג של Idit: 5 מתוך 5
חוות דעת
לאחר הקניה החנות כבר יצרה קשר טלפוני להמליץ ולבדוק אם אכן הרסיבר מתאים לצרכים שלי וטלויזיה ולרמקולים שלי. יתר על כן נשאלתי אם אני צריכה עזרה בהתקנה ואם כן ליצור קשר.
טיפול מעל המצופה.
המשלטח היב מהיר מאוד תוך 48 שעות המוצר היה אצלי.
ממליצב בחום
המוצר שנקנה בחנות
רסיבר קולנוע ביתי vsx832 pioneer