חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

1Click2Buy ציוד כושר ואביזרי ספורט

1Click2Buy
אתר אינטרנט:
בעלים:
קליק 1 לקניה
כתובת אימייל:
admin@1click2buy.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.7 כוכבים מתוך 5)
70%
אחוז חוות דעת חיוביות
40
חוות דעת בשנה האחרונה
40
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 40 חוות דעת על החנות 1Click2Buy

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
seanfit4life
שם:
seanfit4life
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
הדירוג של seanfit4life: 5 מתוך 5
חוות דעת
This company should be teaching the rest of Israel a thing or 2 about customer service! I have ordered numerous times from them and have never been disappointed.
They are also extremely high quality equipment for very good prices!
המוצר שנקנה בחנות
Bowflex 1090
TV
שם:
TV
תאריך:
04/04/2019
דירוג:
הדירוג של TV: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מוצר ואחרי חודש המוצר עדיין לא הגיע אליי בגלל שירות כושלל בעליל של חברת צ'יטה שליחויות שהם עובדים איתם.
הייתה לי התחושה שהחברה במקום להתמודד רוצה רק לבטל את המשלוח.
חודש של ציפייה שהלך לטמיון במקום לבוא ולטפל בלקוח. - ביזבוז זמן וכסף!!!

לא ממליצה בכלל.
המוצר שנקנה בחנות
מוט 1.20 ישר
תגובת החנות
ראשית אנו רוצים לציין כי אנחנו עובדים עם חברת צ'יטה שליחויות כבר כמה שנים טובות ונדיר מאוד שיש בעיות בשירות שלהם. שנית, ברצוננו לחדד מספר דברים שהלקוחה שכחה לציין: הלקוחה ביצעה הזמנה בתאריך 19.3.19 למוט משקולות בעלות של 130 ש"ח כולל משלוח בחינם. למחרת נשלחה ההזמנה עם חברת השליחויות צ'יטה,. בתאריכים 21 / 25 / 26 / 27.3.19 ניסתה חברת השליחויות צ'יטה ליצור קשר עם הלקוחה על מנת לספק את ההזמנה (יש תיעוד מלא לניסיונות של חברת השליחויות ליצור קשר עם הלקוחה) אולם הלקוחה אפילו לא ענתה לטלפון ולא חזרה לחברת השליחויות. המשלוח כמובן חזר אלינו למחסן. כאשר החבילה חזרה אלינו למחסן ניסינו לתפוס את הלקוחה מספר פעמים אך שוב פעם לא היה מענה וגם לכך יש תיעוד. בתאריך 2.4.19 הלקוחה יצרה עמנו קשר ושאלה מדוע לא סופקה עדיין החבילה שלה, לאחר שהוסבר לה שחברת השליחויות ניסתה ליצור עמה קשר מספר פעמים, אך לא היה מענה הלקוחה טענה שהיא עובדת לילות והיא כמעט ולא זמינה בטלפון. מכיוון שאנחנו תמיד משתדלים לתת שירות לקוחות מצוין, ולמרות שהחבילה חזרה למחסן בעקבות אי זמינות הלקוחה, החלטנו לשלוח את החבילה פעם נוספת, על חשבוננו, לאחר שסיכמנו שהלקוחה תיהיה זמינה בטלפון (חשוב לציין שלמרות שמחיר המשלוח היה כלול במחיר המקורי, אנחנו עדין נאלצים לשלם בעבור עלותו, שהסתכמה במשלוח הלוך, חזור, ושוב הלוך בנקודה זאת). החבילה נשלחה פעם נוספת בתאריך 2.4.19 . בתאריך 4.4.19 חברת השליחויות יצרה קשר עם הלקוחה על מנת לספק את ההזמנה.הפעם, הלקוחה ענתה לטלפון אך שעת המשלוח לא התאימה לה והיא התחילה לקלל ולאיים על השליח. בשלב זה, הלקוחה יצרה עמנו קשר ודיברה בצורה מאוד לא מכבדת, הכוללת צעקות. לאחר בירור העניין מול חברת השליחויות ולאור ההתנהגות הגסה של הלקוחה החלטנו לבטל את ההזמנה ולתת לה זיכוי מלא, למרות שהסיבה שהמשלוח לא סופק הייתה אי זמינות הלקוחה. אנחנו לא בדיוק מבינים מדוע הלקוחה מציינת שמדובר בביזבוז כסף הרי היא קיבלה זיכוי מלא והיחידים שהפסידו בעסקה זו אלו אנחנו. כפי שאתם יכולים לראות לפי שאר חוות הדעת על החנות שלנו אנחנו תמיד עושים את מירב המאמצים על מנת שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים.
SARA
שם:
SARA
תאריך:
26/02/2019
דירוג:
הדירוג של SARA: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות מדהים! ירדו לפרטים לתת לי את כל המידע כדי לקבל את החבילה ללא טרטורים , ממליצה בחום
המוצר שנקנה בחנות
Iron Gym
רביד
שם:
רביד
תאריך:
17/02/2019
דירוג:
הדירוג של רביד: 5 מתוך 5
חוות דעת
המחירים באתר אטרקטיביים, המשלוח מהיר והכי חשוב - שירות הלקוחות מצויין. הזמני מוצר שהגיע לא תקין ולכן שלחתי מייל לשירות, ומיד מבלי לשאול שאלות שלחו לי מוצר חדש עם שליח ללא תשלום נוסף. המוצר החדש הגיע תקין ואני נשארתי עם שביעות רצון גבוהה מאוד מהשירות ומהמוצר. בדיוק ככה צריך להיות שירות! כמובן שאשמח לרכוש דרכם בשנית בעתיד.
המוצר שנקנה בחנות
סט משקולות 10 ק"ג עד 75 ק"ג
Sharon
שם:
Sharon
תאריך:
15/02/2019
דירוג:
הדירוג של Sharon: 5 מתוך 5
חוות דעת
מומלץ בחום! מחירים הוגנים, שירות מהיר ויעיל. החבילה הגיעה מהר!
מרוצה מאוד, תודה רבה!
פעם ראשונה שלי אמשיך לרכוש אצלכם.
המוצר שנקנה בחנות
מזרון יוגה
גולן
שם:
גולן
תאריך:
13/01/2019
דירוג:
הדירוג של גולן: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את מוט המתח דרך האינטרנט. המוט נשלח לחנות בקרבת מקום מגוריי וקיבתי מסרון לפלאפון שזה ממתין לי.
בסה"כ החוויה היתה חיובית. זמן ההגעה היה סביר והמכשיר הגיע חדש ותקין.
המוצר שנקנה בחנות
מוט מתח
Tomer
שם:
Tomer
תאריך:
29/11/2018
דירוג:
הדירוג של Tomer: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מוצר VEBRO SHAPE המוצר הגיע שהוא לא זז כמו שצריך בצד ימין , החברה אכן שלחה שליח ופינו את המוצר לטכנאים שלהם שאמרו שהכל בסדר.
המוצר לא תקין יש לי סירטונים שהוא לא עובד כמו שצריך אבל הם מתעלמים מהעובדות - דיברתי עם מנהל בשם איגור שאמר חפש עורך דין ותתבע אותנו .. היה מאוד לא נעים כאילו הוא מנוסה בלתחמן לקוחות שלא יצטרכו הם לשלם על המשלוח על המוצר הפגום .

למוצר מנוע אחד ו2 רוטרים הם טוענים שהמוצר תקין ושהוא עם מנוע אחד שממוקם במקום מסוים במוצר- חוזרים על זה כמו מנטרה שבפועל המוצר לא זז כמו שאני רואה בסרטון ביוטיוב- הטענה שלהם על זה היתה שהם לא המוצר מיטויוב- זה אותו מוצר שראיתי בטיויוב והחלטתי לקנות - בסופו של דבר קניתי מהם.
המוצר שנקנה בחנות
חגורת הרזיה וחיטוב VIBRO SHAPE עם חימום
תגובת החנות
שלום תומר, כפי שהדגים הטכנאי שלנו בסרטונים ששלחנו לך לאחר שהמוצר עבר בדיקה במעבדתנו - אין כל פגם במוצר והוא תקין לחלוטין. אנחנו מעודדים אותך להגיע למעבדה על מנת להיווכח בכך בעצמך. כנראה שאי ההסכמה בינינו נובעת או משימוש לקוי במכשיר או מציפייה מהמכשיר לספק משהו שהוא לא אמור או נועד לספק. חברתנו בעלת ניסיון רב, של כמעט עשור, בייבוא ושיווק מוצרי ספורט ואנו עובדים עם החנויות המובילות בארץ. במהלך השנים שירתנו אלפי לקוחות פרטיים ויש לנו היסטוריה חיובית מאוד וקשרים מתמשכים עם לקוחותינו כפי שאפשר לראות גם מחוות הדעת האחרות. לגבי המקרה הספציפי כאן, החגורה עברה בדיקה הן לפני שליחתה והן לאחר קבלתה חזרה ונמצאה תקינה לחלוטין ע"י הטכנאי שלנו בשני המקרים. הלקוח טוען שאינה חזקה מספיק וצד אחד שלה עובד חזק יותר מהצד השני. טענה זאת נבדקה לעומק ונמצאה כלא נכונה וניתן לראות זאת בקלות בסרטונים שצילמנו במהלך הבדיקה. יש לציין שההסכם שלנו עם הלקוח היה שבמידה והחגורה תקולה - אנחנו נשלם עבור המשלוח לשני הכיוונים ונשלח כמובן חגורה חלופית, ובמידה והחגורה תקינה הלקוח ישא בהוצאות המשלוח. לאחר קבלת הסרטונים המוכיחים שהחגורה תקינה, סירב הלקוח לשלם עבור המשלוחים כפי שסוכם עמו מראש. לאחר שהטכנאי ומחלקת שירות לקוחות ניסו להסביר ללקוח שהמוצר תקין לחלוטין, והוא סירב להקשיב, הופנתה השיחה למנהל שגם הוא נתקל בחוסר הקשבה מצד הלקוח ולאחר שלא נותרה לו ברירה הפנה אותו לגורמים אחרים. חשוב להדגיש כי הסרטון ביוטיוב שהלקוח מתעקש עליו מראה בבירור שיש מנוע אחד בלבד והתנועה נובעת מהרטט של מנוע זה כפי שניסינו להסביר לו מספר פעמים. אנו סבורים במאת האחוזים שהלקוח פשוט לא הבין כיצד פועלת החגורה כאשר רכש אותה ולמרות שהוא טעה הוא לא רוצה לשלם את דמי המשלוח שסוכמו איתו מראש מספר פעמים לפני האיסוף של המוצר. אנו דוגלים בשירות לקוחות מעולה מעל לכל, ואיננו מנסים "לתחמן" לקוחות כפי שצויין על ידי הלקוח ותמיד ננסה לעזור להם. המקרה כאן מתייחס למוצר תקין לחלוטין ולקוח שמתחמק מתשלום עבור דמי משלוח שסוכמו איתו מראש מספר פעמים, ולכן לא נהסס לעמוד על שלנו למרות איומים של שיימינג ברשת וחוות דעת שליליות. למרות האיומים, הצעקות, וחוות הדעת השלילית, אנחנו עדיין מעוניינים לפתור את העניין בצורה מתורבתת ויפה ונשמח לעמוד לרשותך בטלפון: 077-201-1687.
רביד
שם:
רביד
תאריך:
18/10/2018
דירוג:
הדירוג של רביד: 5 מתוך 5
חוות דעת
חיפשתי מזרוני יוגה
הגעתי דרך סוג של הדרכה, וקיבלתי מזרון מקצועי במחיר נהדר.
הזמנתי 10 מזרנים שהגיעו תוך פחות מיומיים
שירות נפלא, משלוח מהיר, ולקוחה מרוצה
ממליצה בחום
המוצר שנקנה בחנות
מזרוני יוגה
Shahar
שם:
Shahar
תאריך:
12/10/2018
דירוג:
הדירוג של Shahar: 1 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי.
במקום שהחברה תביא את המוצר הנכון ותיקח את מה שהיא שלחה, הם סירבלו במכוון את התהליך על מנת שאוותר וכך קרה
המוצר שנקנה בחנות
מעמד משקולות מוגבה
תגובת החנות
ראשית, אנו רוצים לציין כי שביעות רצון לקוחתנו זהו דבר החשוב לנו מאוד וכפי שניתן לראות מהתגובות האחרות הלקוחות שלנו מאוד מרוצים מהשירות שלנו. לגבי המקרה הנ"ל: הלקוח אכן הזמין גרסה של מעמד המשקולות עם גלגלים, אך בעקבות טעות של המחסנאי שלנו קיבל את הגרסה החדשה של המעמד, ללא הגלגלים. חשוב לציין שלמעמד החדש יש אפשרות לצרף גלגלים, וכך הוא בעצם מתפקד בדיוק כמעמד הקודם. הלקוח יצר איתנו קשר וביקש שנשלח לו גלגלים למעמד. התנצלנו על הטעות ושלחנו לו מיד 4 גלגלים (על חשבוננו כמובן). לאחר מספר ימים הלקוח שוב יצר איתנו קשר, בטענה שהגלגלים קרסו. לאור העובדה שנשלחו ללקוח 4 גלגלים חדשים ותקינים, ובהתבסס על כך שב-8 השנים שאנחנו מוכרים את המעמד מעולם לא נתקלנו בבעיה עם הגלגלים הללו, הסקנו שסביר שהגלגלים קרסו כתוצאה מכך שהורכבו בצורה לא נכונה (הגלגלים נבדקו לתקינות על ידי הטכנאי שלנו לפני שיצאו מהמחסן). בשלב זה ביקשנו מהלקוח לארוז את המעמד ולהכינו למשלוח (הסברנו שנזמין שליח שיאסוף את המוצר ממנו ויביאו אלינו. שוב, על חשבוננו בלבד) ואנחנו בנתיים נשלח לו מעמד חדש עם גלגלים. הלקוח סירב בתוקף בטענה שהוא לא מוכן לחכות והתחיל לאיים שהוא יכתוב עלינו חוות דעת שלילית על מנת לפגוע לנו בעסק. חשוב להדגיש שהמעמד שהלקוח קיבל תקין לחלוטין וההבדל היחיד הוא שאין לו גלגלים. לקחנו את המקרה הנ"ל לתשומת ליבנו, אנחנו שוב פעם מתנצלים בפני הלקוח. הצעתנו להחליף את המעמד במידה ויבחר לעשות זאת עדין תקפה. בכל אופן, נמשיך לשאוף ולהעניק את השירות הלקוחות הטוב ביותר.
אורן
שם:
אורן
תאריך:
04/09/2018
דירוג:
הדירוג של אורן: 5 מתוך 5
חוות דעת
יש צדיקים בסדום!
קיבלתי מהחנות ייעוץ אמין, מקצועי ואדיב והמוצר (מכשיר פולי ms-w103) הגיע תוך יומיים בלבד !
ניתן היה לראות גם שחברת המשלוחים קיבלה את ההזמנה לאספקת המשלוח תוך דק' בודדות מרגע ההזמנה בפועל, לפי מעקב משלוח באתר (צ'יטה)...

כבעל נסיון (מר מאד) עם השחקנים הראשיים בתחום אספקת ציוד ספורט, 1Click2Buy הייתה בהחלט משב רוח מרענן והציבה את רף השירות גבוה.
המוצר שנקנה בחנות
ms-w103