חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Perfumex בשמים וקוסמטיקה

Perfumex
אתר אינטרנט:
בעלים:
פרפיום אקס
כתובת אימייל:
info@perfumex.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.3 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
12
חוות דעת בשנה האחרונה
12
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 12 חוות דעת על החנות Perfumex

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אסף
שם:
אסף
תאריך:
08/11/2019
דירוג:
הדירוג של אסף: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי בושם אנג'ל א.ד.פ לאשה.הבחור שסיפק אותו מטעם החברה היה מאוד נחמד
הקדים את הגעת הבושם,הגיע עד אליי לספק אותו,והבטיח שהבושם מקורי.
כאשר פתחנו את האריזה בת הזוג שלי שכבר קנתה בעבר את הבושם
הבחינה שזה לא הבושם שהיא מכירה.
הנוזל בצבע אחר לגמרי,הרבה יותר כהה.
הריח דומה מאוד אבל לא זהה.
לאחר יצירת קשר אתו ומסע של הסברים על כך שהבושם מקורי,למרות כל הסימנים
הוא הודיע שהוא מוכן להחזיר לי את הכסף.
סיכמנו שאחזיר לו את הבושם ביחד עם עוד בושם נוסף שהגיע אליי עקב הקדמת האספקה.
כשהוא הגיע לאסוף את שני הבשמים הוא התחיל פתאום להתרעם על אריזת הבושם השני,
טען שבגלל שפתחתי את הצלופן "אין לו מה לעשות עם הבושם".למרות טענתו לא הסכים להשאיר לי אותו,
לא זיכה אותי בכסף ובעיקר השאיר אותי עם הרגשה חמוצה שעבדו עליי...
ניסיתי לפנות לשירות הלקוחות,השיחה עוברת ישר למוקד הודעות.
כמובן שלא חזרו לפניה שלי ואין עם מי לדבר.
ל-א מ-מ-ל-י-ץ ב-כ-ל-ל
המוצר שנקנה בחנות
בושם אנג'ל לאשה
תגובת החנות
הלקוח ביצע רכישה של יחידה אחת של בושם אנג'ל. הפריט נשלח בדואר אך הלקוח ביקש לקבל זאת בדחיפות. בגלל שטובת הלקוח היא תמיד נר לרגלנו, נציגנו הגיע ללקוח למסור לו את הבושם באופן ידני ללא חיוב נוסף (אף על פי ששירות זה כרוך בעלות נוספת). הלקוח הבטיח שיחזיר את הבושם שנשלח אליו בדואר מבעוד מועד ברגע שיקבל אותו. לאחר כשבועיים, הלקוח פנה אלינו בטענה שהריח של הבושם לא תקין וציין שקיבל את הבושם השני בדואר וכי ברצונו להחזירו אלינו. נציג מטעמנו הגיע אליו בשנית על מנת לקחת את שני הבשמים ולבצע זיכוי מלא אך גילה ששני הבשמים היו פתוחים ונעשה בהם שימוש של מעל לשליש מכל בושם. על כן, לא ניתן היה לזכות ויחידה אחת הושארה אצל הלקוח והשנייה נלקחה. יש לציין שע"פ חוק לא ניתן להחזיר תמרוקים, במקרה דנן- בשמים שנעשה בהם שימוש. עם זאת, בושם אחד נלקח ולא חייבנו את הלקוח בגין כך אף על פי שעשה שימוש בו ואין אנו יכולים למכור זאת במצב זה, מה שגרם לנו הפסד. אם אכן הבושם לא תקין, מדוע אם כן נעשה שימוש כה רב? ללקוח לא היה מענה. הבושם הנ"ל נרכש מיבואן רשמי (יבואן רשמי מקבל בשמים ישירות מהמותג), כך שהבשמים מקוריים ותקינים וזו עובדה. אין מקום לדעות סובייקטיביות כשעובדתית הבושם הינו מקורי. הלקוח פנה לשירות הלקוחות מס' פעמים וכן במיילים ובכל פעם ענינו באדיבות, וסיפקנו לו מענה לשאלותיו. נכון שמגיעים תחילה למוקד להשארת הודעות אך אנו חוזרים לכל הודעה והודעה כך שזה לא פייר לומר שלא חזרנו אליו, כי זה לא נכון. ברצוננו להתייחס גם לטענה שהלקוח טען לגבי צבע הבושם. הלקוח השווה את צבע הבושם שקיבל לצבע של אותו בושם ישן יותר שהיה ברשותו. בהשוואה בין בושם חדש לישן הצבע תמיד יהיה שונה מכיוון שבבושם הישן נכנס אוויר ואור ומתחיל תהליך כימי טבעי של שינוי צבע נוזל הבושם. מובן שהצבע בין אותו בושם ישן לעומת חדש יהיה שונה עקב כך. ההשוואה אם כבר צריכה להיות בין בושם חדש לחדש נוסף. אם הצבעים שונים- אז יש מקום לספק אבל לא כך הדבר. שלא לציין שאם הבושם היה מזויף, הבקבוק והקופסא אף פעם לא יכולים להיות העתקים מושלמים מכיוון שבושם מקורי ובושם מזויף מיוצרים במפעלים שונים. שיטות היצור יהיו שונות. תמיד יהיה שוני בפונט של הטקסט, בריווח בין האותיות, במגע בקופסא ובבקבוק, אפילו המנגנון של המשאבה יהיה שונה. בנוסף, לכל בושם יש אצוות יצור שלא ניתנת לזיוף. הוכחנו ללקוח שאצוות היצור קיימת ומקורית (ניתן לאמת זאת במס' אתרי אינטרנט). לעניין שהלקוח ציין שנציגנו התרעם עליו - ההיפך הוא הנכון. נציגנו הגיע פיזית ללקוח ללא כל עלות נוספת ודיבר בנימוס וכבוד, אך הלקוח התרעם על כך שלא יקבל זיכוי. לסיכום- אנו מתעסקים בבשמים מקוריים בלבד. לא נהרוס את המוניטין שאנו עמלים עליו קשה כל כך במכירת בשמים לא מקוריים. אנו קונים אלפי בשמים בחודש וזו המומחיות שלנו. ע"פ חוק, לא ניתן לבצע זיכוי על בושם תקין שסופק בזמן ונפתח ונעשה בו שימוש. נציגנו תמיד ישמחו לעזור ולתת מענה ומידע תוך כבוד והוקרת כלל קהל לקוחותינו!
Yair-z
שם:
Yair-z
תאריך:
17/06/2019
דירוג:
הדירוג של Yair-z: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה! מעל המצופה. מענה מהיר ואדיב בהזמנה טלפונית. המשלוח הגיע בזמן ומאד מרוצה הבושם.
אחלה אתר!
המוצר שנקנה בחנות
דולצ'ה גבאנה דה ואן 100 מ"ל א. ד. ט
שמוליק
שם:
שמוליק
תאריך:
13/06/2019
דירוג:
הדירוג של שמוליק: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי אברקרומבי באתר פרפיום אקס. מודה לכם על השירות המעולה! הבושם שהזמנתי הגיע תוך שישה ימים.וארוז היטב. ממליץ בחום עליכם!
המוצר שנקנה בחנות
אברקרומבי פירס 100 מ"ל
דנה
שם:
דנה
תאריך:
26/05/2019
דירוג:
הדירוג של דנה: 5 מתוך 5
חוות דעת
ערכתי קניה בפרפיום אקס לפני שבוע וכבר היום קיבלתי את המוצר.
הקניה באתר היתה מאוד חוויתית ונעימה, קלה וללא קושי או תקלות.
היה לי שלל מוצרים לבחירה.
המוצר שנקנה בחנות
מולקולה 01 1000 מ"ל
anatytzhaki31
שם:
anatytzhaki31
תאריך:
20/05/2019
דירוג:
הדירוג של anatytzhaki31: 5 מתוך 5
חוות דעת
הבושם הגיע מהר יותר מכפי שציפיתי,
שירות מצויין והבושם בממחיר אטרקטיבי במיוחד
הגיע עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום!
קנייה נוחה ויעילה
המוצר שנקנה בחנות
Juliette has a gun not a perfume
Itayg
שם:
Itayg
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
הדירוג של Itayg: 5 מתוך 5
חוות דעת
רציתי לציין כי הזמנתי בושם בלו שאנל מהאתר, השירות היה יעיל אדיב ומהיר מאוד. אתר מעולה וקל לתפעול!
המוצר שנקנה בחנות
שאנל בלו 150 מ"ל א.ד.ט
גולש
שם:
גולש
תאריך:
25/02/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
גולש
שם:
גולש
תאריך:
17/01/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
lizamor
שם:
lizamor
תאריך:
06/08/2018
דירוג:
הדירוג של lizamor: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי את הבושם אליאן של טיירי מוגלר, הבושם הגיע אליי תוך 5 ימים. בנוסף למחיר הטוב, קיבלתי שירות מעולה ביותר! ממליצה בחום!
המוצר שנקנה בחנות
בושם טיירי מוגלר אליאן 90 מ"ל א.ד.פ
mayab
שם:
mayab
תאריך:
30/07/2018
דירוג:
הדירוג של mayab: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום , כאשר רכשתי את הבושם וגיליתי בעיה (הבושם לא נשאר על הגוף, רכשתי את הבושם לא את הטואלט , אמרתי להם שפתחתי וכאשר בעלי ניסה את הבושם , הבושם לא נשאר עליו כמו שהבושם אמור להשאר לאורך זמן) , שלחתי מייל לחברה באופן מסודר , ביקשתי שיבדקו זאת, יכול להיות שיש בעיה ספציפית בבושם זה . התקשרו אלי ואמרו שאין מה לעשות כי פתחתי את הבושם , ביקשתי שוב מנציגת שירות הלקוחות שתבדוק אם אפשר לשלוח לבדיקה , כי שילמתי ממיטב כספי על בושם יוקרתי שאף פעם לא התאכזבתי ממנו, התעקשה לא לשרת אותי ואמרה שאין מה לעשות , לאחר שהתעקשתי היא שלחה את הפניה למנהל. המנהל חזר אלי טלפונית ואמר שהוא מתנצל על הדיבור של הנציגה והוא כמובן יאסוף ממני את הבושם לבדיקה ויבדקו האם יש בעיה כלשהי , זה היה לפני שלושה שבועות! לאחר שהוא הבטיח ונשבע שהוא רוצה שאני יצא מרוצה והטיפול הסתיים איתי עם חיוך, אף אחד לא יצר איתי קשר, אף אחד לא אסף ואף אחד לא בדק האם הטיפול עימי הסתיים, מתנת היום הולדת של בעלי הייתה מבאסת , והחווית קניה אכזבה עוד יותר עם תוספת של שירות לקוחות ירוד , לא ממליצה
המוצר שנקנה בחנות
בושם לגבר chanel bleu de chanel
תגובת החנות
אנו מקבלים את הבושם ישירות מהמפעל של שאנל, לכן הבושם מקורי ולא יכולה להיות אופציה אחרת, שכן המותג עצמו לא ימכור בשמים מזוייפים שלו. לטענתה, שיכול להיות שהבושם הספציפי הזה פגום - הדבר לא ייתכן היות ושאנל היא חברת ענק ובעלת סטנדרטים של ייצור ממעלה ראשונה בעולם. במפעל שלהם קיימים פסי ייצור, שכל פס ייצור מייצר בושם ספציפי. לכן, הבשמים הינם אחידים במראה ובריח ולא יכול להיות מצב שיחידה אחת מאותו בושם שונה ממשנהה. יש לציין, שלשאנל שני מפעלים בצרפת ובארה"ב. ייתכן והבשמים שהלקוח השתמש בעברו, יוצרו בארה"ב שכן יש להם ריח מעט שונה. כמו כן, כעת אנו בתקופת הקיץ בה אנו מזיעים, לכן הבושם נודף מהגוף מהר יותר ומשך הניחוח של הבושם על הגוף פוחת. למרות שנציגת השירות הסבירה לה באדיבות, שהבושם מקורי בלבד ושלפי חוק הגנת הצרכן לא ניתן להחזיר בושם שנפתחה אריזתו ונעשה בו שימוש (על אחת כמה וכמה שהבושם מקורי ותקין), הוחלט שנזכה את הלקוחה לאחר שתשלח לנו צלום תמונה המתארת בצורה נאמנה את מצב הבושם כפי שהוא. הלקוחה איננה יצרה קשר על-מנת לשלוח תמונה כפי שהבטיחה. אנו עושים הכל כדי שחווית הקנייה תהיה חיובית.