חוות דעת
לא לקנות, פשוט להתרחק! חוויה קטסטרופלית!
אני חייב להזהיר כל אחד ואחת מפני רכישה מהעסק הזה. מדובר בחווית קנייה שגרמה לעוגמת נפש, מריחת זמן, ושירות לקוחות שאינו מתפקד.
כרוניקת הכישלון (הזמנה מ-12.10.25):
טענה לא מבוססת לאי-מענה: לאחר ההזמנה, קיבלתי הודעה שיש לחזור לשירות לקוחות כיוון ש"לא היה מענה". בדקתי בשני מספרי הטלפון שסיפקתי: לא נרשמה בהם אף שיחה שלא נענתה מהעסק. הטענה כי התקשרו אליי מספר פעמים אינה עומדת במבחן המציאות והיא תמוהה.
מריחה והבטחות סרק: ניסיונות חוזרים ונשנים ליצור קשר נתקלו באותה תשובה אוטומטית: "ההודעה התקבלה", "נחזור בהקדם", "יש עומס". במשך 4 ימים לא קיבלתי מענה ענייני, מה שעיכב את הטיפול בהזמנה חיונית ללימודים.
ביטול מנומק בטענות סותרות: רק לאחר 4 ימים ודרישה עיקשת לדבר עם נציג, קיבלתי "הסבר" לביטול העסקה:
גרסה א': הנציג טען בתחילה כי יש עומס בגלל חג.
גרסה ב' (לאחר התעקשות): הנציג טען כי מכרו את המוצר האחרון ללקוח אחר כיוון שלא עניתי לשיחה (טעות שכאמור לא התרחשה), וכי המוצר יצא מהמלאי ואינו נמכר יותר.
סתירה בפועל: נכון לעכשיו, המוצר עדיין מפורסם ונמכר באתר שלהם, למרות הטענה כי הוא אינו במלאי!
חשד להתנהלות שיטתית (לפי עדויות נוספות):
על בסיס חוות דעת של לקוחות אחרים, עולה דפוס פעולה המעלה חשד: פרסום מוצרים במחיר נמוך (ככל הנראה ללא מלאי), ולאחר מכן ביטול העסקה או ניסיון לשכנע לרכוש מוצר יקר יותר, תוך הטלת האחריות על הלקוח.
אחריות וטיפול בלקוח:
במקום לקבל אחריות על פרסום שאינו תואם מלאי בפועל או על שירות לקוחות כושל, העסק בוחר לתקוף את הלקוח (כפי שקרה במקרה שלי ועל פי עדויות). מדובר בשירות שהוא בגדר ביזיון.
לשמחתי, כל השיחות מוקלטות אצלי. בכוונתי להגיש תלונה מסודרת לגופים הרלוונטיים – הרשות להגנת הצרכן, אמון הציבור, ולזאפ (שעליהם לבחון את "תו האיכות" שניתן לעסק זה).
המסר שלי הוא חד וברור: אל תבזבזו את זמנכם וכספכם. התרחקו!
תגובת החנות
ראשית כל נאחל בשורות טובות ורק דברים טובים לכל עם ישראל . הלקוחות הזמינו טאבלט שסך הכל נגמר במלאי . משהו שיכול לקרות וקורה אנחנו בני אדם ועובדים מול לחץ לפעמים. קורה שמוצר נגמר . כאשר נאמר ללקוחות שהמוצר נגמר החלו לצרוח על הנציג שאנחנו גנבים ונוכלים והם הולכים לפנות לרשויות . לא ברור על מה מכיוון שלא חייבנו את הלקוחות ולא גבינו מהם כסף . נעשתה קצת דרמה ונאמרו עלבונות מאוד גדולים עלינו ולא ברור על מה . מאוד מוזר ועוד שמדובר בבעלי עסקים שמגלים 0 הבנה למקרים כאלה .
נאחל בריאות והצלחה ללקוחות ושידעו לקחת דברים בפרופוציה להבא . בהצלחה .