חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

BestCell סלולאר ואביזרים

BestCell
אתר אינטרנט:
בעלים:
בסט סייל סלולר בע"מ
כתובת אימייל:
bestcellcelular@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.2 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
580
חוות דעת בשנה האחרונה
580
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 580 חוות דעת על החנות BestCell

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
פנחס
שם:
פנחס
תאריך:
06/07/2020
דירוג:
הדירוג של פנחס: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי טלפון נייד לבת שלי ליום הולדת ולאחר השבוע נתתי לה את המתנה הקניה היתה זריזה המשלוח חינם להגיע בזמן הכל טוב רק הבת שלי לא אהבה את הצבע של המכשיר יצרנו קשר איתם בגלל שהקוםסה לא נפתחה הסכימו להחליף לכל צבע לבחירתנו נו לפי מלאי של החנות אכן החלפנו בתי שמחה זה הכי חשוב ולחנות מאחל הצלחה רבה תמשיכו בדרך הזו
המוצר שנקנה בחנות
iPhone ,8
Malek
שם:
Malek
תאריך:
06/07/2020
דירוג:
הדירוג של Malek: 5 מתוך 5
חוות דעת
פשוט חייב לפרגן לחנות הזאת
א. מתחיל במחיר מצויין הכי זול
ב. המשך עוד יותר טוב השירות הנעים והטוב שנתקבל מכל הצוות
ג. מקום ממש חיובי שכיף לרכוש בו
אני בתור דר' נפגש עם המון סיטואציות מקום חיובי ששוב לקנות בו בהחלט המקום ראוי
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 8 64 gb
rami0707
שם:
rami0707
תאריך:
06/07/2020
דירוג:
הדירוג של rami0707: 5 מתוך 5
חוות דעת
לאחר כחודשיים חזרתי לחנות כי היה בעיה בחיבור בלוטות מיכאל יצר לעזור לי לא מובן מאליו תבורך איש יקר
המוצר שנקנה בחנות
8 שיומי
Gaya
שם:
Gaya
תאריך:
06/07/2020
דירוג:
הדירוג של Gaya: 5 מתוך 5
חוות דעת
לאחר כמעט שנה היה לי בעיה בסוללה חזרתי לחנות מיקי עזר פתר לי את הבעב תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
נוט 7 שלומי
8481341
שם:
8481341
תאריך:
28/06/2020
דירוג:
הדירוג של 8481341: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי את הטלפון לפני חצי שנה. לפני כחודש הסוללה הפסיקה לעבוד כראוי ולכן הטלפון נשלח לתיקון. הטלפון חזר מהתיקון עם גב ורוד וכשאי אפשר להוציא או לקבל שיחות וגם ללא נתונים סלולרים הטלפון נשלח לתיקון שנית וחזר עם גב בצבע כסף וכשהבעיה של הנתונים והשיחות לא נפתרה. ראוי לציין שהאחריות היא של חברת פרטנר. שירות לא מקצועי ומזלזל הם הרסו את הטלפון ויצרו תקלה שלא הייתה מההתחלה אני ממליץ לא לקנות שם
המוצר שנקנה בחנות
Smasung s9
NOAM
שם:
NOAM
תאריך:
23/06/2020
דירוג:
הדירוג של NOAM: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מכשיר סלולרי לפני שלושה חודשים היה במכשיר בעיה של טעינה לאחר כחודשיים ובאנו לחנות סידרו לנו את הטלפון תוך כמה ימים שירות שקיבלנו היה ממש מקסים סבלני ובחיוך,😊
המוצר שנקנה בחנות
קדמי 8
משה
שם:
משה
תאריך:
18/06/2020
דירוג:
הדירוג של משה: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב 18.06 הלכנו לקנות סמסונג גלקסי S10e, בעקבות המחיר הזול בזאפ של 1667ש"ח. לכשהגענו, נאמר כי המחיר אינו נכון והוא התעדכן ל 1725 ש"ח. זאת בעוד שבזאפ עדיין המחיר היה 1667.
הטענה הייתה שלוקח לאתר זאפ זמן להתעדכן. בזמן שהיינו, המוכר סיפר לנו כשמע על מבצע של תיקון המסך של הנייד הקודם, S8, ב 350 שח, והמליץ לנסוע למעבדה של סאני ולברר. בעצתו, נסענו לשם, ולא היה שום מבצע. החלטנו לקנות את הנייד ולכן חזרנו לחנות.
כשחזרנו לחנות כעבור כשעה\שעה וחצי, נאמר לנו שנגמרו המכשירים מהיבוא המקבילי במחיר של 1725, ונשאר רק המכשירים של היבואן, בעלות של 1900 ש"ח.
ההבדל המוצהר בין מכשיר יבואן ליבוא מקבילי הוא אביזרים מקוריים שנתיים אחריות של פרטנר במקום שנה. מאחר והיינו לחוצים בזמן ובצורך למכשיר ולא רצינו לעבור את התהליך שוב במקום אחר, הסכמנו.
האריזה נפתחה במקום, שם הבחנתי בכך שלא מדובר באחריות של פרטנר, אלא של cell now, והשנה השנייה היא רק על מערכת ההפעלה. כששאלתי על כך נאמר שאזלו הניידים עם אחריות פרטנר.
בדרך הביתה, גם גיליתי שהאביזרים אינם מקוריים.
כל הכתוב למעלה הן בעיות ידועות של החניות הללו. מצד אחד יש את היבואנים, המוכרים במחירים אסטרונומיים, ומצד שני את החנויות הקטנות שמשתמשות בכל טריק מלוכלך כדי להרוויח עוד מאתיים שח.
אם הייתי יכול להמתין, בכר הייתי מזמין מאליאקספרס ב 400 $.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung Galaxy S10e
תגובת החנות
שלום רב , תגובה לחוות דעת מספר 1057184 1. הרי אתם יודעים שמחיר המוצר אשר קובע הוא המחיר שבאתר , וכי אין סריקות של אתר זאפ שמעודכנות בכל דקה. 2. בפעם הראשונה שהלקוח ישב אצל הנציג ברור שהיה מכשיר ביבוא מקביל שמחירו היה 1725 ש"ח לאחר שינוי מחירים שעשינו בלילה (מ 1667 ש"ח) ומה שעדיין לא התעדכן ( לא נסרקנו ) עם מחיר חדש באתר זאפ, 3. אחרי כמה שעות שהלקוח חזר לאחר בירורים ובדיקות שהוא ביצע, אותו מכשיר מסויים כבר אזל ממלאי ביבוא מקביל , והיה את המוצר אכן רק בערכה המקורית ,וזה מה שהוצע ללקוח, בדק ראה הכול והסכים לקנות את המוצר במחיר המצוין על ידי הלקוח (הכל בידיעה) . 4. בנוסף לזה נאמר ללקוח שבתוך כמה שעות אנו נקבל שוב את המכשיר במחיר שמוצג באתר, והוא מוזמן אלנו בשמחה לרכוש את המכשיר במחיר אשר מופיע באותו יום או באותו רגע נתון. 5. לגבי האחריות שיש ללקוח טענה ,הכול כתוב שחור על גבי לבן בחשבונית ואף נאמר ללקוח במקום . וכתוב במפורש את החברה אשר נותנת את האחריות והשירות , לאחריות אין שום קשר לא לפרטנר ולא לגט סל ,( שזה שוב דברים לא נכונים) האחריות היא של חברת סל נאו בכלל וכך כתוב . אנו מבינים שיש פה תחושה של הלקוח, אבל הדברים פשוט לא נכונים , ולא תואמים אפילו לא קצת למציאות הנוכחית. אנו עובדים שעות רבות על מנת שכל כך הרבה לקוחות יצאו מרוצים גם אם אנו נפגעים בעצמנו לפעמים לכן לא הינו רוצים שחוות דעת סתמית כזאת תפורסם . אנחנו נמשיך לתת לאלפי לקוחות מרוצים שלנו שירות הכי טוב מה שאנחנו והצוות יודעים לעשות. בתודה מראש צוות בסט סייל סלולר
אוריין
שם:
אוריין
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
הדירוג של אוריין: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי אייפון 11 מהחנות מוצר מעולה שירות מאוד אדיב ונעים מחיר טוב
שווה כל שקל ממומלץ מאוד
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 11
הדס
שם:
הדס
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
הדירוג של הדס: 5 מתוך 5
חוות דעת
לפני כחצי שנה רכשתי שני מכשירים של שיומיי אחד מהם התקלקל בתקופת קורונה ומיקי אמר שיבדר לי לאחר הקורונה כי המעבדה של האחריות לא היו זמינים בתקופה הזאת הוא סידר לי את הטלפון תודה רבה ללא עלות במסגרת האחריות
המוצר שנקנה בחנות
נוט 8פרו
Sophia
שם:
Sophia
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
הדירוג של Sophia: 5 מתוך 5
חוות דעת
לפני כחצי שנ קניתי טחפון סמסונג 70 ונהרס לי שקע טעינה חזרתי לחנות הוא שלח לתירון לאחריות אחרי שבוע המכשיר חזר מתיקון הכל בסדר אני שמח שרכשתי בחנות הזאת שירות מעולה
המוצר שנקנה בחנות
סמסונג70