סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

CityDeal אתר מסחר אלקטרוני ברשת (נתניה , פתח תקווה , אשדוד )

CityDeal
אתר אינטרנט:
בעלים:
ק. מסחר ישיר
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.4 כוכבים מתוך 5)
40%
אחוז חוות דעת חיוביות
150
חוות דעת בשנה האחרונה
797
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 797 חוות דעת על החנות CityDeal

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
רחלי
שם:
רחלי
תאריך:
12/09/2018
דירוג:
הדירוג של רחלי: 5 מתוך 5
חוות דעת
מרוצים עד הגג!! אושר, אולג ואדי נתנו לנו שירות טלפוני מקצועי, אדיב וסבלני. הזמנו 2 תנורי אפיה (צריכים 2 מטעמי כשרות). קיבלנו המלצות טובות וחכמות בטלפון. לאחר שסיכמנו על תנור מסויים, התקשרו אלינו מהחנות ואמרו שהתנור לא נמצא במלאי, ולכן סיפקו לנו תנור יקר יותר במחיר זול יותר!!!! התנורים הגיעו אלינו הביתה כמו שסוכם, בלי בעיות. היתה לנו בעיה שהמוביל לא הסכים לפנות את התנור הישן - וגם את זה פתרו לנו בסיטי דיל מול חברת ההובלה, למרות שזה באמת לא ממש בעיה שלהם. ממליצים בחום!
המוצר שנקנה בחנות
תנור אלקטרולוקוס EOC5430
Yonatan
שם:
Yonatan
תאריך:
11/09/2018
דירוג:
הדירוג של Yonatan: 2 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי טלוויזיה דרך האתר של החנות. באתר נכתב בפירוש "זמן אספקה עד 5 ימי עסקים".
יום לאחר ביצוע ההזמנה יצרו איתנו קשר ושאלו אם ברצוננו לשדרג לדגם חדש יותר בתשלום נוסף.
לאחר שענינו בשלילה נאמר לנו שזמן האספקה יהיה 10 ימים אלא אם כן נרכוש את הדגם החדש בעלות נוספת ואז זמן האספקה יהיה 5 ימים (כמובן).
כאמור ענינו בשלילה וההזמנה בוטלה.
במקרים דומים מקובל שהחנות מספקת את הדגם החדש ללא תוספת תשלום, אחרת מדובר בהטעיית צרכנים (שכן נאמר בפירוש אספקה תוך 5 ימים).
מיותר לציין שלא כך היה והיינו צריכים לבחור בין ביטול, אספקה תוך 10 ימים או תוספת תשלום על דגם חדש שאיננו מעוניינים בו.
מצער ביותר.
נקודת האור היחידה הייתה הביטול שבוצע ללא בעיה אך חבל שהגענו למצב זה.
המוצר שנקנה בחנות
טלוויזיה LG 49UJ620Y
יובי
שם:
יובי
תאריך:
04/09/2018
דירוג:
הדירוג של יובי: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי טלוויזיה סמסונג 55 אינץ. התקשרתי כדי לברר פרטים וקיבלתי תשובות מקצועיות לכל השאלות ששאלתי מה שעזר לי לבחור את הטלוויזיה (שמאוד מומלצת). השירות היה ידידותי, הטלוויזיה הגיע תוך יום-יומיים, אין תלונות.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung 55 NU7400
Andrey
שם:
Andrey
תאריך:
04/09/2018
דירוג:
הדירוג של Andrey: 1 מתוך 5
חוות דעת
חבל שאין אפשרות לדירוג פחות מ1.
הזמנתי בחברה הזאת דווקא בגלל שהם מפרסמים 5 ימי הספקה.
יומיים אחרי שהזמנתי ,מתקשרים אלי ומודיעים לי ,שאקבל את המוצר אולי בעוד חודש , כי אין במחסן ועכשיו תקופה של חגים.
לדעתי , אם אין לכם במלאי , אל תקבלו הזמנה בכלל!
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה SAMSUNG
dmitry
שם:
dmitry
תאריך:
04/09/2018
דירוג:
הדירוג של dmitry: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירוט ממש מעולה. הכול מתוקתק. מסבירים ועונים על כל שאילה. שידרגתי גם במחיר שאין כמוהוא בזאפ. ממליץ בחום
המוצר שנקנה בחנות
65sk800
אילת
שם:
אילת
תאריך:
03/09/2018
דירוג:
הדירוג של אילת: 1 מתוך 5
חוות דעת
Never again
הרכישה לקחה רגע קל. יום למחרת התקשר נציג לקח כסף ומאותו הרגע חלם.
התיאום לקבלת המוצר לא נעשה דרכם, אלא דרך היבואן וליבואן יש חברת שליחים. יד ימין לא ממש מסתדרת עם יד שמאל.
המשלוח תואם ל14.8 ללא שעות, אז הנחתי שיגיעו בחצי הראשון של היום. בשעה 11 התקשרתי לסיטי דיל לשאול מה קורה והם הפנו אותי ליבואן. אצל היבואן לא ידעו מתי המוביל מגיע אלי ולמרות שהנציגה אמרה שהיא תבדוק ותחזור אלי, זה לא קרה. וזה הפך להיות מוטיב חוזר בשירות הלקוחות.
המוביל הגיע ב17 בערב! לבד! עם מקרר של 650 ליטר שעם האריזה שלו, הרבה יותר גדול ממנו. נאבק 7 מדרגות כדי להגיע אלי לדלת.
לפי המידות, המקרר נכנס, אבל לבד, אי אפשר להכניס את המקרר. היה דין ודברים ארוך לגבי פירוק דלתות ושיחה למנהל שאמר למוביל להחזיר את המקרר למחסן והוא לא יכל, כי הוא כבר פירק את הקרטון. הסכמתי כבר לשלם את הפירוק דלתות, שנבע בגלל שמנהל ההובלות חסך באדם על חשבוני. המוביל התחיל להתעסק עם הכיסוי שמעל הדלת העליונה ואז הציע שנכניס את המקרר ביחד. אני הייתי צריכה לעזור לו להכניס את המקרר, הלקוחה.
הוא נורא דאג לדלתות שלא ישרטו ובמקום להכניס את המקרר עם הדלתות לצד היותר עדין איפה שהמזוזה, הוא הכניס הפוך ודחיפה אחת יותר מדי שברה לי את המזוזה שסבא שלי שם על הדלת לפני 10 שנים. הוא לא התבייש לבקש טיפ וקיבל כמה שהוא חשב שמגיע לו. הוא אפילו לא חשב לרגע שהוא מפנה מקררר ישן, למרות שיש חוק שהוא אמור לעשות את זה. הכי קל לשלוח אדם אחד ושהלקוח יתמודד.
אחרי שהוא הלך, סידרתי את המקרר ואת הדברים שאמורים להיות מעליו והבחנתי בנזק שנוצר, כתוצאה מהרצון שלו לפרק דלתות. כמובן שהוא לא סיפר לי על זה וכשביקש שאחתום שהכל תקין במקרר ולא יכולתי לראות את הנזק, עד שעמדתי על כיסא. הנזק הוא בפלסטיק החיפוי של החיווט. אין שום סיבה שכתוצאה מחוסר מקצועיות של המוביל, ייגרם נזק.
באותו היום, פתחתי את האתר של סיטי דיל וכתבתי תלונה על ההתנהלות של היום וסיומו, צירפתי תמונה של הנזק ושלחתי. לידיעתכם, שליחת תלונה דרך האתר בעייתית, כיוון שלא נשאר לכם עותק ואז המנהל הבכיר של האתר יכול להגיד לכם שלא שלחתם.
בסיום השליחה, נכתב שהפנייה נשלחה בהצלחה וחיכיתי בסבלנות שיחזרו אלי. אחרי הרכישה לקח פחות מ24 שעות עד שחזרו אלי, אבל אחרי שעבר הכסף, אין קול ואין עונה.
ב26 באוגוסט התקשרתי בבוקר. ענה לי אושר. אמרתי לו ששלחתי תלונה ב14 באוגוסט ואף אחד לא חזר אלי. הוא בדק במחשב, ראה את התלונה, אמר שיבדוק עם שירות לקוחות ויחזור אלי עד 1 בצהרים. והוא לא חזר אלי.
אני דיילת אוויר, בין לבין טסתי, כך שלא יכולתי להתקשר כל יום ולשאול מה קורה.
רציתי לשלוח חוות דעת באתר של זאפ ודרך זה, גיליתי שלא שלחו לי חשבונית על המכירה רק אישור כללי. בשיחה הזו גם ביקשתי את החשבונית וכתב האחריות שלא הגיע עם המוביל.
אושר אמר בטח ואין בעייה וגם זה לא נשלח.
ב2 בספטמבר התקשרתי שוב בבוקר ואושר ענה, שאלתי מה קורה עם התלונה שלי ומתברר שהיא נעלמה ואושר לא ידע להסביר לאן. אבל אמר שמיד הוא מדבר עם שירות לקחות וחוזר אלי עד 1 בצהרים. ומיד הוא שולח את החשבונית ומיד הוא שולח את כתב האחריות.
ב1 בצהרים אושר לא התקשר. ואני נאלצתי להתקשר שוב והוא מופתע שלא חזרו אליו משירות לקוחות והוא כבר חוזר אלי. הפעם לא הסכמתי וביקשתי שידבר איתם עכשיו. והתשובה היתה שהם רוצים לפצות אותי בשואב ששווה 700 ש"ח. הסברתי לאושר, שיש לי שואב ואין לי מה לעשות עם עוד אחד ואני מבקשת פיצוי כספי. שואב לא יתקן לי את המזוזה השבורה.
והוא אמר שאוטוטו היבואן מגיע והוא יסגור איתו ויחזור אלי.
והוא לא חזר אלי.
היום, 3 בספטמבר התקשרתי שוב. ומים עד נפש זה ביטוי עדין לתחושות שלי ברגעים האלה. ביקשתי לדבר עם מנהל, כי נראה שאושר לא ממש מבין מה זה שירות לקוחות, לקח קצת זמן והבנתי מאיפה זה מגיע, כי גם המנהל אריאל רחוק מהנושא. הוא אמר לי שהתלונה שלי בכלל לא התקבלה והוא מוכן לפצות אותי בשואב נקודה.
אם השואב שווה 700 ש"ח לא הגיוני לקבל פיצוי כספי של 500 ש"ח??
מהשיחה עם אושר יום לפני, הבנתי שאני אקבל פיצוי כספי והוא אמר להכין פרטי כרטיס אשראי.
אריאל איחל לי הרבה דברים טובים שמהטון שלהם היה ברור שהוא מאחל לי רע וחולי.
עצוב מאוד שהוא מנהל בכיר שם.
במקום להתנצל על הטרטור שהחברה שלו מעבירה אותי, הוא הבהיר שאין לו בעייה עם זה שאני לעולם לא אקנה אצלהם שוב שום מוצר. התחושה הדדית.
כדי לקבל את החשבונית במייל, הייתי צריכה להתקשר היום פעמיים נוספות.
ממליצה בחום שלא לקנות דרכם. הזול הזה יצא מאוד יקר
המוצר שנקנה בחנות
Samsung RT62K7000
nnoam6
שם:
nnoam6
תאריך:
02/09/2018
דירוג:
הדירוג של nnoam6: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויה רעה מאוד.
הזמנתי מכונת כביסה לאמא שלי דרך האתר. נציג החנות התקשר לאמי ללא ידיעתי והציע לאמי "לשדרג" את המכונה לדגם אחר תמורת תשלום נוסף. אמי שלא מבינה בנושא הסכימה. חשוב לציין שבחרתי מכונה ספציפית לאחר חקירה של כמה ימים באינטרנט וקריאה של ביקורות בארץ ובחו"ל. לצערי הרב הנציג "שדרג" את אמי למכונת כביסה עם ביקורות קטאסטרופליות (תוכלו לבדוק בעצמכם את דגם L68270FL).

הזמנה שגויה זאת הובאה לידיעתי על ידי מייל שנשלח אליי כשהייתי בחו"ל. יצרתי קשר עמם דרך אפשרות הצור קשר באתר וביקשתי לבטל את ההזמנה. בנוסף יצרתי קשר עם אמי והיא התקשרה וביקשה במפורש לקבל את המכונה שהוזמנה מלכתחילה. לאחר כשבוע המתנה תואמה האספקה עם אמי וכמובן הגיע המכונה הלא נכונה וה"משודרגת".
לסיכום: חבל שהחנות מנסה שיטת מצליח כדי להפטר מסחורה אחרת שלא נמכרת על ידי הצעות "שדרוג" מיותרות לאנשים מבוגרים שיגידו כן להכל. וחבל שהחנות לא נותנת שירות בסיסי לבקשות ביטול.
אל תמהרו להצעות "שדרוג" ותבחנו טוב טוב מה מציעים לכם לפני שאתם מסכימים.
החנות קיבלה את הכסף שלה ואנחנו נותרנו חסרי אונים וכועסים ובעלי תקוה שמכונה זאת תחזיק מעמד ותעשה עבודתה (בכלל לא בטוח לפי הביקורות)
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה ‏פתח קידמי AEG L6027FL/L60270FL ‏7 ‏ק"ג
Matan
שם:
Matan
תאריך:
01/09/2018
דירוג:
הדירוג של Matan: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מקרר מהחברה ,לאחר 4 ימי עסקים התקשרו אלינו שהמוצר לא נמצא במלאי ומחליפים לנו למוצר אחר הנציג לא דיבר בשום שלב בשיחה על הוספת ימי עסקים לעיסקה ,בזמן שתאמנו זמנים להגעת המקרר הבאנו שהמקרר יגיע באיחור דבר שלא מאפשר לנו ללכת לעוד יום עבודה ,לכל משך הסיפור העובדים אמרו שיחזרו אלינו עם תשובות מה שלא קרה,לכל משך התקופה השיחות איתם היו עם הרבה עצבים וניתוקים בפנים מצידם ....לסיכום שירות על הפנים לא ממליץ בכלל הדבר היחיד שיכול לבוא לטובתם הוא המחיר הזול
המוצר שנקנה בחנות
מקרר
Ak
שם:
Ak
תאריך:
29/08/2018
דירוג:
הדירוג של Ak: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מייבש כביסה של indesit, התקשרתי, הזמנתי והמוצר הגיע אליי ממש מהר ואפילו פינו לי את המוצר הקודם בחינם.
תודה לסיטי דיל, הדיל הכי טוב שעשיתי😁
המוצר שנקנה בחנות
Indesit idv75
Andrey
שם:
Andrey
תאריך:
28/08/2018
דירוג:
הדירוג של Andrey: 3 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מכונת כביסה מהחנות שהייתה זולה מהמקומות האחרים, וכמובן שעל הזול - משלמים יותר. זמן השליחה היה על גבול המקסימאלי שהובטח לי, אבל הצרה האמיתית הייתה המובילים שעבדו כנגד כל בטיחות, כמעט פירקו לי את כל הבית, ושרטו לי את המוצר החדש עקב עבודה לא נכונה.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה BOSCH WAN20050IL