חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Toyland מוצרי ילדים ותינוקות

Toyland
אתר אינטרנט:
בעלים:
ש.ר.שילר שיווק בע"מ
כתובת אימייל:
info@toyland.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3 כוכבים מתוך 5)
%
אחוז חוות דעת חיוביות
166
חוות דעת בשנה האחרונה
166
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 166 חוות דעת על החנות Toyland

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Yoni
שם:
Yoni
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
הדירוג של Yoni: 1 מתוך 5
חוות דעת
ההזמנה הגיעה לאחר מעל חודש ימים. ליצר דיוק חודש וחצי!!! לא אזמין מהם שוב. זה ממש מוגזם בשביל שילוח בתוך הארץ. כבר מהר יותר להזמין מחו״ל.
המוצר שנקנה בחנות
FH146
תומש
שם:
תומש
תאריך:
20/05/2020
דירוג:
הדירוג של תומש: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ!! כמה אפשר לתרץ את השירות לקוחות הנוראי בגלל הקורונה?? לא יכולים לעמוד בעומסים אז תסגרו את האתר וטפלו בהזמנות הקיימות.
הזמנתי אמבטיה לתינוק ב 28.4. עד היום לא קיבלתי אותה ואף אחד לא עונה במייל או בטלפון. ובשיא החצופה עוד שולחים לי חוות דעת כל המוצר. שירות מביך. העיקר לקבל הזמנות בלי יכולות לטפל בהן.
המוצר שנקנה בחנות
אמבטיה מתקפלת לתינוק עם רגלים מתקפלות ומונע החלקה - לבן סופר בייבי
michal1212michal
שם:
michal1212michal
תאריך:
17/05/2020
דירוג:
הדירוג של michal1212michal: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי הזמנה בתאריך 13.4 וטרם קיבלתי את המשלוח
לא עונים לטלפונים ולא עונים כשפונים אליכם בכתב
זאת פעם אחרונה שאני מבצעת הזמנה מכם
פשוט זלזול בלקוח
מאכזב!
המוצר שנקנה בחנות
משחקי תינוקות
yanaperelman
שם:
yanaperelman
תאריך:
17/05/2020
דירוג:
הדירוג של yanaperelman: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנות מהם!!!
שלחו לי מוזר אחד משומש (צעצוע מים ) ומוצר אחד שבור !!! (אופני איזון)
אין מענה בשירות לקוחות "סליחה אם שיחה המתנתקת" - והיא תמיד פשוט מתנתקת כמה שניסיתי להתקשר.
באימייל גם אין מענה
פשוט הלך הכסף
המוצר שנקנה בחנות
אופני איזון , צעצוע אמבטיה
Natali
שם:
Natali
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
הדירוג של Natali: 1 מתוך 5
חוות דעת
פשוט ביזיון!!! אם אתם לא עומדים בעומסים ואין כח אדם, למה לא לסגור את האתר לאלתר!?!? הזמנתי ב19.4 ועד היום אני לא יודעת איפה ההזמנה שלי!!!! לא עונים בשום מקום! המינימום זה לענות לטלפון!
גם במיילים ניסיתי ופשוט אין מענה כבר מעל שבועיים!
העיקר לעבור על התגובות בפייסבוק ולמחוק תגובות יש לכם זמן!
המוצר שנקנה בחנות
מיטת מעבר נחשוש דמבו צעצועים
מתן
שם:
מתן
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
הדירוג של מתן: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב!!!
הזמנתי פעמיים דרך האתר, המתנתי מעל לחודש והחבילות לא הגיעו.
בנוסף, זמן המתנה ארוך מהרגיל במוקד הטלפוני.
לסיכום- לא להתפתות מכמות המוצרים ומהמחירים כנראה שלא תזכו לקבל את אשר הזמנתם
המוצר שנקנה בחנות
מספר מוצרים
תגובת החנות
אנחנו מתנצלים, משבר הקורונה תפס אותנו לא מוכנים ונאלצנו להתמודד עם כמות הזמנות שמעולם לא הייתה לנו. תיגברנו את הצוות, החלפנו ספקים וזירזנו טיפולים וכעת אנחנו עמלים על סגירת הפערים. נשמח שתתן לנו הזדמנות להוכיח את עצמנו בעתיד. תודה,
תמר
שם:
תמר
תאריך:
12/05/2020
דירוג:
הדירוג של תמר: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להעיז להזמין דרכם. גם לא מוצר אחד...
לקחו ממנו 409 ש"ח ב-22/4/2020 שלא היה במלאי ושלחו מייל היום שביטלו את ההזמנה 5/12/2020 וכיון שלא היה חיוב, לא מזכים אותי.
במהלך הימים האחרונים התקשרי כמה פעמים וטענו שזה כבר בחברת משלוחים וחברת משלוחיפ טענה שלא הגיע אליהם עדין...

הם חייבים להחזיר את הכסף ולא הוחזר!
המוצר שנקנה בחנות
השף הקטן-מטבח מעץ
תגובת החנות
אנחנו לא מבינים במה מדובר, זיכינו ושלחנו מייל על כך. המוצר חסר, איך יכול היה לצאת למשלוח אום הוא חסר? ההזמנה זוכתה במלואה לאחר שחויבה בגלל טעות אנוש, תודה.
דוד
שם:
דוד
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
הדירוג של דוד: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי בתאריך 28/04/2020 מוצר 2 נדנדות תלויות ועד היום ה- 11/05/2020 לא יצרו שום!!! קשר
לא מגיבים למיילים ולא מרימים טלפונים.
אומרים בתקליט שלא מחייבים על המוצר לפני שהוא יוצא מהחנות, בתכל'ס חוייבתי באותה שנייה, והמוצר לא הגיע ואין מהם שום תגובה!!!
לא מומלץ ממש ממש!!!!
המוצר שנקנה בחנות
נדנדה לגינה ולחצר עם אפשרות שינוי אורך חבל - כתום
תגובת החנות
אנחנו נתונים בעומס מאוד גדול ולא מספיקים לענות לפניות בזמן, אך אנחנו מטפלים בהזמנות במהירות האפשרית. ה"חיוב" אינו באמת חיוב אלא תפיסת מקום על הכרטיס שמשתחרר לאחר 10 ימים במידה ולא מתבצע חיוב (ניתן לבדוק זאת גם מול חברת האשראי). אנחנו עונים לשיחות אך כפי שציינתי יש עומס מאוד גדול ולא היינו ערוכים למשבר בהיקף כל כך גדול. עמך הסליחה
רבקה
שם:
רבקה
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
הדירוג של רבקה: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי דרככם 4 אוברולים לתינוק של מיננה בתחילת אפריל. המוצר לא הגיע, אתם לא עונים למיילים ואף לא לטלפון.
כל יום אתם שולחים מייל ומבקשים חוות דעת על המוצר....מה נסגר איתכם? או שתשלחו את המוצר במיידית או שתבטלו את ההזמנה.
רבקה - 7675800 - 054
המוצר שנקנה בחנות
2 זוגות אוברולים לתינוק של מיננה
Dalia.sh
שם:
Dalia.sh
תאריך:
29/04/2020
דירוג:
הדירוג של Dalia.sh: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב לחנות הזאת!
הזמנתי לפני חודש מוצרים שלא הגיעו.
חברה שתפה אותי שעשתה מהם גם הזמנה ואין את המוצרים במלאי בכלל.
פניתי לחנות דרך צור קשר.
חזרו אלי במייל שהמוצרים שהזמנתי לא במלאי בכלל למרות שעד עכשיו הם ממשיכים למכור את המוצרים
חייבו אותי ולא קיבלתי זיכוי
אין תשובות אין מענה טלפוני והילד בתקופה כל כך קשה חודש כבר מחכה למשחקים שלעולם לא יגיעו
המוצר שנקנה בחנות
TL_8581
תגובת החנות
לאור המצב המתפתח בארץ בעקבות משבר הקורונה, חזרנו לפעול במתכונת מלאה בימים האחרונים. בגלל מצב החירום כוח האדם שלנו ירד ל15%-30% בחודש וחצי האחרונים. חלקנו אף עבדנו מהבית עקב השתייכות לקבוצת סיכון, על מנת להבטיח טיפול שוטף בהזמנות ובפניות. בעקבות כך התארכו זמני האספקה באתר, ולאור כך שהחנויות בארץ היו סגורות - כל המדינה פנתה לרכישות דרך אתרי האינטרנט שחווים עומסים כבדים. נוצר עומס רב של הזמנות, והכל טופל ומטופל עם כוח אדם מצומצם מהרגיל ובתנאים לא שגרתיים. כחלק מצמצום המשק גם רוב הספקים שלנו יצאו לחל"ת/עבדו במתכונת מצומצמת מאוד, ועל כן גם נוצרו עיכובים בהגעת סחורות אלינו, וגם מלאים של מוצרים רבים אזלו אצל הספקים לצערנו. אנו מנסים להגיע לכל מייל, פנייה והזמנה מהר ככל הניתן. ההזמנות באתר מטופלות לפי סדר כניסתן ונעשה כל שביכולתנו על מנת שתקבלו בהקדם את החבילה שלכם ותוכלו להנות מהמוצרים שהזמנתם. עבדנו עד כה ואנו ממשיכים לעבוד ימים כלילות (גם לאחר שעות העבודה) על מנת לטפל בכלל ההזמנות באתר, אך לא הכל בשליטתנו ואנו עושים את המיטב.