סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים
קורקינט Segway KickScooter ES2
מותג: segway
סוג: קורקינט חשמלי
ייעוד: למבוגרים
טווח מחירים: מעל 1000 ₪
גלגלים: 2 גלגלים
מתקפל: כן
מהירות מרבית: 25 קמ"ש
תאורה: קדמית, אחורית mAh
ציון WiseBuy
9
דירוג הגולשים
(4 מתוך 5)
השוואת מחירים
חוות דעת גולשים
סקירה מקצועית
מפרט המוצר
תמונות נוספות
מדריכי קנייה בקטגוריה
איך לבחור קורקינט חשמלי
הקורקינטים החשמליים שטפו את ערי ישראל ולמרות שהם דומים מאוד חיצונית, פערים קטנים עלולים להיות קריטיים עבור המשתמשים העתידיים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני רכישה של קורקינט חשמלי חדש למדריך המלא
חוות דעת גולשים
Raanan 16.06.18
Gal 02.08.18
moshe 05.09.18
Gil 16.09.18
Udi 14.09.18
הסקירות החדשות בקטגוריה
9.2
קל לשימוש, סוללה חזקה ובלמים לא חזקים מספיק: ה-Xiaomi Mi Scooter הוא קורקינט חשמלי איכותי ומוצלח, והוא מציג את...

סקירת wisebuy - קורקינט Segway KickScooter ES2

שחר שושן | 27.06.2018
הטוב
  • מראה מרשים
  • תצוגת מהירות מובנית
  • בולמי זעזועים בשני הגלגלים
  • חיבור לאפליקציה
הרע
  • נסיעה רוטטת על אבנים משתלבות
  • בלימה חלשה מאוד
  • תאוצה בינונית ומטה בעליות
בשורה התחתונה
ה-Kickscooter ES2 של ניינבוט סגווי הוא קורקינט מוצלח, משוכלל, ניתן להתאמה אישית וקצת יקר ביחס ליכולות שלו. במחיר הזה אמנם לא תמצאו פתרונות משוכללים יותר, אך בהחלט יותר נוחים בנסיעה עירונית, ובמיוחד בהקשר לעליות ובלימות. לא לתושבי חיפה, כן לכל מקום מישורי אחר.

KickScooter ES2
ההצעות הזולות ביותר למוצר זה
מחיר סופי: 1,632 ₪
מחיר סופי: 1,633 ₪
מחיר סופי: 1,635 ₪
הקדמה

קורקינט ממונע הוא מכשיר ניידות מצוין למי שצריך לנוע באזור עירוני צפוף או כפרי שבו כל מבנה נמצא במרחק משמעותי אחד מהשני, והקיקסקוטר ES2 של סגווי הוא אחד המעניינים בתחום. הוא מגיע מהחברה המאוד מוכרת שהביאה את הרכינוע לעולם, מכיל שני בולמי זעזועים, בלם אלקטרוני ובלם פיזי, לוח שליטה דיגיטלי, חיבור לאפליקציה ואפשרות להתקנה סוללה חיצונית. אם תרצו גם יש פעמון ואפילו תיק שמתחבר לכידון. ומה עם הצמיגים?



נוחות השימוש

(45% מהציון הסופי)
9 מתוך 10

הקיקסקוטר ES2 של סגווי הוא קורקינט פשוט מאוד לשימוש. ישנה מצערת ליד אגודל ימין, דוחפים את הקורקינט קצת, לוחצים על הכפתור והוא מתחיל בנסיעה. 


הגלגלים המובנים ב-ES2 עשויים גומי מוקשח ואינם מלאים באוויר. מצד אחד אין להם בעיית פנצ'רים או לחץ אוויר שגוי, מצד שני מרגישים כל חרך וגבשושית בדרך, ועל לבנים משתלבות הנסיעה מרטיטה למדי. חוסר נוחות הוא נושא חוזר ב-ES2, והיה הרבה יותר חמור לולא היו מובנים שם צמד בולמי זעזועים לגלגל הקדמי והאחורי, ששיככו חבטות יותר משמעותיות כמו עלייה וירידה ממדרכות מונמכות.




הלוח שעליו עומדים רחב דיו לאדם בוגר אך הוא לא מהסוג הרחב במיוחד, כפי שאנחנו רגילים לראות בקורקינטים הראשונים שחברות קטנות יותר ייצרו. בגלל הגובה היחסית נמוך של הכידון, ההיגוי מאוד חד כך שאנשים מעל 1.80 מטר גובה, ימצאו את הנסיעה מרגשת שלא לצורך.


את ה-ES2 ניתן לקפל בצורה קלה יחסית: לוחצים על רגלית קטנה הנמצאת בבסיס התורן, ומושכים מטה. מצאנו את הפעולה מעט מסובכת, שכן לא תמיד אפשר ללחוץ על אותה רגלית, היא פשוט נתקעת אבל סך הכל זה בסדר גמור.

ביצועים וקישוריות

(30% מהציון הסופי)
9 מתוך 10

ישנם שלושה מצבי נסיעה הקובעים את מהירות הקורקינט ואת צריכת הסוללה. הראשון הוא מצב רגיל שבו הקורקינט מאיץ בצורה סבירה ומגיע עד 15 קמ"ש, השני מצב חיסכון שבו נדמה שאתם עומדים במקום בגלל התאוצה האיטית, והמצב השלישי ולטעמנו היחידי - מצב ספורט שבו הרכב מתפקד בעוצמה המקסימלית האפשרית. במצב זה הרגשנו שהתאוצה סבירה לגמרי, היא מספקת את הנדרש, כל עוד אתם נמצאים במישור. במידה ותידרשו לעלות עלייה חדה בלי תנופה מראש, יש סיכוי טוב שתיעצרו באמצע הדרך.




כמו כל קורקינט ממונע אחר בדרגה שלו בישראל, גם ה-ES2 מוגבל לעד 25 קמ"ש ואליהם הוא מגיע בקצב סביר מאוד, כל עוד אתם על מצב ספורט. במידה ותרצו לחסוך קצת בסוללה, תאלצו לוותר על מהירות תאוצה ומהירות מקסימלית בצורה משמעותית.


כמו בשאר הקורקינטים המשוכללים, גם כאן יש אפשרות שבזמן הבלימה, האנרגיה נאגרת חזרה בסוללה וזה כביכול מאריך את

הטווח. האם זה באמת מספיק כדי להוסיף עוד קצת מיץ לסוללה? אין ממש דרך לדעת בלי לפרק את המכשיר.


ב-ES2 יש בלם המובנה במנוע ומפועל חשמלית על ידי כפתור דמוי מצערת שנמצא באגודל שמאל, ובנוסף ישנו בלם חיכוך פשוט שמופעל על ידי הפעלת לחץ ברגל המשנית של הרוכב, על הפלטה שלוחצת שצמדת לגלגל האחורי. הבלימה אינה לינארית בעליל, ומשתנה דרמטית בהתאם למהירות. בכך מ-25 קמ"ש ועד אזור ה-15, בלם המנוע מאט את הרכב בפתאומיות ובעוצמה. החל מ-15 קמ"ש ועד עצירה, הבלימה הופכת לחלשה למדי. חוסר אחידות בבלימה, לא מאפשר לרוכב לצפות מראש את מרחק התפעול שנשאר לו, ובכך יכול להוביל לטעויות קריטיות - שלא נדבר על תאונות שמתרחשות בפתאומיות ואליהן לא ניתן ממש להתכונן.




ניתן לשלוט ב-ES2 דרך אפליקצייה ייעודית של סגווי ובה ניתן לקבוע את קצב הטעינה בזמן בלימה, להחליף את סכמת האורות הצבעונית הנמצאת בתחתית הרכב ואף לשלוט בתאורה הקדמית והאחורית. 



סוללה ואבטחה

(25% מהציון הסופי)
9 מתוך 10

את הסוללה טוענים דרך מטען ייעודי המתחבר אל התורן שבסופו נמצא הכידון. הטעינה אורכת כ-4 שעות עד שהסוללה מגיעה ל-100%. לו מצבי הנסיעה האפשריים היו רלוונטיים, היינו יכולים להתייחס להצהרת היצרן לגבי טווח הנסיעה שעומד על כ-25 קילומטר. אך לאור העובדה שה-ES2 זז באיטיות מתסכלת במצב חיסכון, אתם יכולים להיות בטוחים שאת הקילומטר ה-25 אתם לא תראו בטעינה אחת.


ה-ES2 עמיד בהתזות מים אך לא ניתן לנסוע איתו כשבחוץ יורד גשם, לפחות מבחינת אטימות לנוזלים. כמו אצל שאר המתחרים, גם כאן ניתן לנעול את הקורקינט דרך האפליקציה כך שאם מישהו מנסה להזיז אותו, המנוע בולם בעוצמה ומושמע צפצוף.