חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bug מחשבים, סלולר וגאדג'טים

Bug
אתר אינטרנט:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
כתובת אימייל:
bugservice@bug.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.2 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
25
חוות דעת בשנה האחרונה
25
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 25 חוות דעת על החנות Bug

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Arthur
שם:
Arthur
תאריך:
30/06/2020
דירוג:
הדירוג של Arthur: 5 מתוך 5
חוות דעת
נקנה בחנות באג בחוף וילג' שבגבעת אולגה, מוכרן מאוד נעים ומבין את מה שהוא מציע.
ממליץ מאוד.
המוצר שנקנה בחנות
HP Pavilion 15-cs3001nj
Liad
שם:
Liad
תאריך:
21/06/2020
דירוג:
הדירוג של Liad: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי עכבר ב16.6
ישר על ההתחלה העכבר הגיע עם אחד הכפתורים (הצדדים) שבקושי נלחץ, צריך להתאמץ יותר מהרגיל (והלחיצה מתשחררת גם כשהכפתור לחוץ לאחר הקליק אם הלחץ טיפה משתחרר)
הלכתי לחנות בקריית אונו שהיה קרוב אלי באותו יום, לאחר שהראתי להם את הבעיה אמרו אין לנו במלאי ואמרו שיש רק ביהוד
הלכתי ליהוד והראתי להם את הבעיה,לאחר שהם לחצו כ"כ בכוח ורמזו "שאני עדיין" הם אמרו שזה שטויות לחכות שזה "יתקלקל עוד קצת" כי יש אחריות.
במקום להחליף לי... הם אמרו שאפשר לשלוח למעבדה...
ואמרתי להם שזה לא הגיוני זה עכבר בן יומיים, ואז המנהל סניף אמר, זה רייזר, זה "בטח בכוונה מגיע ככה" .. (די ברור לי שאם זה יפסיק לעבוד לגמרי או יהיה צריך ללחוץ הרבה יותר חזק מעכשי יגידו לי שזה נזק בגלל שימוש לא נכון.. וגם אם לאשישלחו לי למעבדה במקום להחליף במקום שזה מה שהציעו בכל אופן (לעכבר בן יומיים)

חווית שירות מעזעת להרגשתי ,אני לא אקנה יותר בבאג
המוצר שנקנה בחנות
RAZER BASILISK V2
תגובת החנות
שלום רב קיבלנו את תגובתך. חשוב לציין שנציגי החנות יכולים לסייע בפתרון בעיות באופן מוגבל, יחד עם זאת בהחלט יכולים לתת חוות דעת אישית (לא מקצועית) עם המוצר תקול או לא. אם לדעתך אכן יש תקלה במוצר תוכל להעבירו לבדיקת מעבדה בהתאם לאחריות ונשמח לבחון את הפניה לעומק ולסייע. בברכה אייל גואטה, מנהל השירות.
גולש
שם:
גולש
תאריך:
14/06/2020
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי באתר שלהם מדפסת. קיבלתי מייל שההזמנה התקבלה ואני יכול לעקוב אחר מהלך ההזמנה. נכנסתי ללינק ובחשבון שלי לא הופיעה ההזמנה, פניתי לשירות לקוחות בוואטסאפ וענו לי אחרי יותר מ24 שעות וגם לא עזרו, שלחו אותי לפנות לתמיכה באתר. בסוף המדפסת הגיע כשלא הייתי בבית בלי לתאם ובלי להודיע מראש שהמשלוח יגיע. עד עכשיו ההזמנה לא מופיע באתר. שירות גרוע.
המוצר שנקנה בחנות
מדפסת CANON
tony.geun
שם:
tony.geun
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
הדירוג של tony.geun: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ממכם מדפסת ההדיו שלה הגיעה לא תקין והיא עושה מלא בעיות לא הספקתילהדפיס בה אפילו לא פעם אחתת. ניסיתי ליצור איתכם קשר אין עם מי לדבר אני מאוכזבת כל כך ולא אקנה ממכם שוב בחיים!!!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
מדפסת
תגובת החנות
טוני שלום קיבלנו את תגובתך. אנו מתנצלים על חווית השירות המתוארת במכתבך. על כל פנים לקבלת תמיכה עליך לפנות ל HP בטלפון 098304848 בברכה אייל גואטה, מנהל שירות הלקוחות.
KYOSS
שם:
KYOSS
תאריך:
07/06/2020
דירוג:
הדירוג של KYOSS: 5 מתוך 5
חוות דעת
שלום ביום שישי הייתי בקניון חולון בבאג , ביקשתי לקנות גאקלסי 10 פלוס ניגש אלי נציג שלכם בשם שי ,אחלה בחור שיכנע אותי שבשביל פער קטן שאני מוסיף כסף אני מקבל טלפון יותר חדש ,לכן השכענתי וקניתי ממנו את הגאקלסי 20 פלוס נתן לי הסבר מפורט ואפילו ששיגעתי אותו בשאלות היה נחמד סובלני וענה על כל השאלות שלו , אני מאוד מרוצה מהקנייה , כמובן צריך להתרגל לטלפון החדש, בכל מקרה נתן לי הסבר מדיוק על הקנייה על טפסים שמיאלתי עבר על הטלפון בנוכחתי היה סובלני ונעים בזכות אנשים כמוהו אני תמיד אחזור לקנות בבאג הלוואי שיהיו עוד אנשים כמוהו בסניף שהם סובלנים ועונים בסבלנות על כל השאלות תודה יוסי קיסר
המוצר שנקנה בחנות
גלאקסי 20 פלוס
Temoor
שם:
Temoor
תאריך:
04/06/2020
דירוג:
הדירוג של Temoor: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר ואדיב,אין הרבה עומס בדוכן, הם משווים מחירים למתחרים, היה ממש כיף לקנות אצלם
המוצר שנקנה בחנות
note 10
מוטקה
שם:
מוטקה
תאריך:
01/06/2020
דירוג:
הדירוג של מוטקה: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי רמקול אלחוטי של אנקר באתר האינטרנט של באג. הרכישה עברה חלק, השילוח היה מהיר, הרמקול איכותי.
המוצר שנקנה בחנות
רמקול אלחוטי (בלוטות') אנקר
סלבה
שם:
סלבה
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
הדירוג של סלבה: 1 מתוך 5
חוות דעת
בצעתי הזמנה באתר וקיבלתי מייל ששולם בהצלחה (הזמנה 207972)

אחרי איזשהו זמן קיבלתי מייל שהחיוב לא עבר, ניסיתי לברר מול חברת אשראי האם היה ניסיון חיוב וקיבלתי תשובה שלא.
בהמשך לפנייה שלי למוקד בווטסאפ, קיבלתי תשובה:
"היי,
הזמנתך בוטלה עקב חוסר מלאי"
שום התנצלות על אי נוחות או הסבר איך זה קרה שהמוצר נראה אכן במלאי.

ניסיתי להראות את הצילומי מסך של ההזמנה, וגם של טבלת זמינות במלאי מהאתר. ועוד פעם תשובה קרה:
"המוצר לא נמצא במחסן ההזמנות לכן לא יוכל להישלח אליך"

חוויה מאוד גרועה, שום התנצלות מהחנות, במקרה כזה אפשר ליצור קשר טלפוני עם קונה, ולנסות לפתור את הבעיה לבחון אופציה לשלוח מאחד הסניפים, או לפחות לכוון את הקונה לבצע איסוף עצמי.

ממש מאוכזב מבאג, בעבר הייתי קונה אצלהם הרבה...
המוצר שנקנה בחנות
אייפד AIR 256GB
תגובת החנות
סלבה שלום תודה על תגובתך, יחד עם זאת אכן ההזמנה בוטלה מכיוון שהמלאי אזל. מלאי האתר מתעדכן תמיד בהתאם למכר אולם לא תמיד באופן מיידי וככל הנראה "נפלת בתפר". אנו מתנצלים על חווית השירות. אם תהיה מעוניין במוצר אחר תוכל לפנות אלינו ונשמח לסייע. בברכה אייל גואטה, מנהל שירות הלקוחות.
tamarazarov
שם:
tamarazarov
תאריך:
26/05/2020
דירוג:
הדירוג של tamarazarov: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום
שירות מזעזע . רכשתי 3 כסאות . שתי כסאות ב6.4 . אחד הכסאות היה עם חלקים שבורים עד היום אף איד לא חזר אלי למרות המיילים וטלפונים. כיסא שלישי רכשתי לפני שבוע . היום קיבלתי . הרבה חלקים שבורים כולל חור בגב הכיסא. בbug בשירות לקוחות העובד דויד (מקווה שלא שיקר גם בדם שלו) אמר כי הם לא נושאים בשום אחריות וכעת זה אני מול יצרן וולט מתפקידם ליצור קשר או לטפל בזה. כשניסיתי להגיד ששילמתי כסף לbug ומצפה שעזרה ואחריות הנציג פשוט ניתק לי את בטלפון בפרצוף ! שירות מזעזע , כעת על שתי כסאות שילמתי 2000 שקל ולא מקבלת שום מענה!!!!
המוצר שנקנה בחנות
Zelus e1
תגובת החנות
תמר שלום קיבלנו את פנייתך חודש שעבר כאשר פנית אלינו ומיד העברנו לספקית השירות על מנת ליצור אתך קשר ולטפל בפנייתך. אם הנושא לא נפתח תוכלי לפנות אלינו ונשמח לסייע מולם. בברכה אייל גואטה, מנהל שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם
itatlevi
שם:
itatlevi
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
הדירוג של itatlevi: 5 מתוך 5
חוות דעת
התלבטתי האם לרכוש דרך באג לאור חוות הדעת שיש עליהם אך הזמנתי משם היות והיו החנות היחידה שהיה להם את המוצר שרציתי.
ביצעתי את ההזמנה באתר ותוך כשעה (!) כסר ראיתי סטטוס שהועבר למחלקת הזמנות ואחרי יומיים הוא הגיע אלי הביתה באמצעות שליח אדיב.
המוצר חדש באריזה ועובד מצויין.
תודה לכם!
המוצר שנקנה בחנות
מדפסת HP3790