חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bug מחשבים, סלולר וגאדג'טים

Bug
אתר אינטרנט:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
כתובת אימייל:
bugservice@bug.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.2 כוכבים מתוך 5)
30.8%
אחוז חוות דעת חיוביות
39
חוות דעת בשנה האחרונה
39
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 39 חוות דעת על החנות Bug

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Alex
שם:
Alex
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
הדירוג של Alex: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מהם את המכשיר רילמי x3, העבירו לי נתונים והדביקו לי מגן מסך ובכללי שרות מעולה.
המוצר שנקנה בחנות
Realme x3
frgroy
שם:
frgroy
תאריך:
11/09/2020
דירוג:
הדירוג של frgroy: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק! הזמנות מגיעות באיחור. אין שירות בסיסי. פיצוי שהבטיחו לי בכלל לא הגיע. חבילות מגיעות עם חוסרים ואחר כך גם לא שולחים אותם. כאב ראש אחד גדול, אל תיכנסו לזה...
המוצר שנקנה בחנות
Sonos five
תגובת החנות
שבתאי שלום בהמשך לפנייתך אלינו אנו מתנצלים על כך שקיבלת את המוצר שהזמנת באיחור של יום, אחרי 6 ימים במקום 5 ימים. ציינת שהחבילות מגיעות חוסרים במוצר למרות שהדבר אינו נכון, בפנייתך אלינו טענת שחסר כבל רשת באריזת הרמקול שהזמנת, כאשר ככה המוצר מגיע מהיצרן, העברנו אליך קישור לאתר היצרן https://www.sonos.com/en-us/shop/five.html למרות זאת ניתן לך פיצוי עבור האיחור של היום במשלוח ואף הצענו לשלוח לך כבל רשת ללא עלות בברכה צוות שירות הלקוחות של באג
Mufak
שם:
Mufak
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
הדירוג של Mufak: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית שירות מדהימה ונדירה בארץ. חנות מקצועית שתמיד מביאה דברים חדשים ומעניינים.
עובדים מקצועיים ואדיבים. מחירים סבירים. חנות במיקום מרכזי ונוח.
המוצר שנקנה בחנות
מקלדת ועכבר מיקרוסופט
משה
שם:
משה
תאריך:
08/09/2020
דירוג:
הדירוג של משה: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי הזמנה באתר, ביקשתי לראות מועד אספקה צפוי. בשום אמצעי אינטרנטי לא ניתן לוודא זאת למרות קישור לכאורה . שירות לקוחות חוזר כמו תוכי על עד חמישה ימים בלי פירוט ספציפי של מועד האספקה הצפוי. חבל שלא שילמתי יותר וקניתי באמאזון, לפחות הייתי יודע מתי מגיע ושבכלל מגיע.
המוצר שנקנה בחנות
מצלמת אבטחה לחוץ ולבית עם סוללה מובנית EC2 IMILAB
תגובת החנות
שלמה שלום תודה על פנייתך. ביצעת את ההזמנה בתאריך 07/09 ופנית אלינו אתמול 08/09 על מנת לבדוק סטאטוס. ההזמנה רק הועברה לטיפול ולא היה עדיין מספר מעקב. ביקשת לבטל את ההזמנה ומיד עשינו זאת. בברכה צוות שירות הלקוחות של באג.
UJFEHERTO
שם:
UJFEHERTO
תאריך:
04/09/2020
דירוג:
הדירוג של UJFEHERTO: 1 מתוך 5
חוות דעת
תהליך הרכישה דרך האתר פשוט יחסית ונוח. הבעיות מתחילות אח"כ.
על פי האתר ואישור הרכישה שקיבלתי אספקת המוצר היא תוך 1 עד 5 ימי עסקים.
לאחר שני ימי עסקים פניתי אל שרות הלקוחות כדי להבין מה מועד האספקה. קיבלתי תשובה כללית של עד חמישה ימי אספקה. יש לציין שבמועד ההסמנה ציינתי את כל פרטי האספקה הרלוונטיים כולל כתובתי המדויקת.

לאחר חמישה ימי עסקים עדין לא קיבלתי כל הודעה על מועד האספקה ויצרתי שוב קשר עם שרות הלקוחות. אמרו לי שחלפו רק ארבעה ימי עסקים ואקבל את המוצר למחרת. ביקשתי לדעת פרטים נוספים אך לא הצלחתי לקבל דבר.

ביום העסקים השישי (יום חמישי בשבוע) ממועד הרכישה עדין לא קיבלתי כל מידע על מועד האספקה, חברת המשלוחים לא יצרה עמי כל קשר ונשארתי תלוי על בלימה. התקשרתי שוב לשרות הלקוחות ואמרו שהמשלוח יגיע עד השעה שש בערב.

בשעה אחת וחצי אחה"צ קיבלתי הודעת WHATSUP לפיה כתובתי נמצאת במקום "חריג" ועל כן האספקה תהיה רק ביום א'.

אני מתגורר בחוף הכרמל, מרכז הארץ, בסמוך לישובים כמו אור עקיבא, זכרון יעקב, בנימינה. אין מדובר במקום "חריג"ץ

התקשרתי שוב לשרות הלקוחות ושבו ואמרו שבשל חריגות מקום מגורי המשלוח יהיה רק ביום א'.

ביקשתי את רשימית הישובים ה"חריגים" אליהם האספקה היא לאחר יותר מ-5 ימי עסקים. לא הצלחתי לקבל רשימה כזו ולא ברור כלל אם היא קיימת. מיותר לציין שבאת החנות לא מופיעה רשימה כזו. החלטתי לבטל את ההזמנה וביקשתי ביטול. מאחר ומדובר בעסקת מכר מרחוק ומאחר ולא סופק לי המוצר לא אמורה להיות כל בעיה לבטל את העסקה. לאחר דין ודברים הסכימו לבטל את העסקה. בנוסף אמרו שאת הזכוי הכספי אקבל רק לאחר שחברת השליחים תחזיר את המוצר אליהם. אני פעלתי מול BUG ולא מול חברת שילוח. את ההתדינות עם חברת השילוח על החנות לעשות מולם ולא להטיל עלי את האחריות למוצר שנמצא אצל חברת השילוח, לא הגיע אלי ואין לי שליטה במה קורה עמו.

בקוצור, שומר נפשו ירחק מקניית און ליין בחנויות אלה.
המוצר שנקנה בחנות
HP officejet pro 8023
תגובת החנות
יצחק שלום הרשה לי להתנצל על חווית השירות המתוארת בפנייתך, יחד עם זאת אציין כי בתהליך ההזמנה כאשר מזינים את כתובת המשלוח, מופיע זמו המשלוח עבור אותו יעד. הישוב בית חנניה מוגדר אצל חברת השילוח אתה אנו עובדים כ "יעד חריג" והם לא מגיעים לשם כל יום אלא פעם בשבוע. צר לנו אם פספסת זאת בעת ביצוע ההזמנה. נשמח לעמוד לשירותך בעתיד צוות השירות של באג
Dima
שם:
Dima
תאריך:
01/09/2020
דירוג:
הדירוג של Dima: 1 מתוך 5
חוות דעת
התקשרתי כי קיבלתי אסמס בסגנון 'היום יגיע משלוח' אבל לא תיאמו איתי זמנים ואני לא בבית יומיים. הגעתי לבוט שלהם והשארתי בקשה שיחזרו אליי באסמס - לא חזרו יומיים!

עכשיו שהתקשרתי למוקד חיכיתי 20דק רק כדי לקבל פתאום ניתוב שיחות מחדש! חיכיתי מחדש עוד 43 דקות רק כדי שוב לקבל ניתוב שיחות!!
חברה שמתעסקת בטכנולוגיה חברים! שעה מהחיים שלי הושקעה בצליל המתנה. תודה באג.
המוצר שנקנה בחנות
מקלדת ועכבר logitech mk240
תגובת החנות
דימה שלום בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הרשה לי שוב להתנצל על חווית השירות, נושא המענה הטלפוני במוקד הטלפוני שלנו טופל מערכתית לאחר אימות תקלה. אגב בהודעת הטקסט שנשלחה לך מחברת השליחויות היתה אפשרות לתיאום מחדש של מועד האספקה. כמו כן ההזמנה סופקה לך עוד באותו יום שכתבת את הביקורת בהתאם לזמנים שהתחייבנו עליהם וללא איחור. נשמח לעמוד לשירותך בעתיד.. צוות השירות של באג
Goldi
שם:
Goldi
תאריך:
27/08/2020
דירוג:
הדירוג של Goldi: 1 מתוך 5
חוות דעת
מזעזע! ילד שלי קנה 2 משחקים. התחיבות למשלוח 5 ימי עסקים! עברו כבר שבעים ועדיין לא קיבלנו! אחרי כמה שיחות עם שירות לקוחות שהבירו אותי מאחד לשני בטלפון 40 דק'. לא קיבלתי שום תשובות מה קורה עם המשלוח!
המוצר שנקנה בחנות
משחקים ל סוני VR
תגובת החנות
גולדי שלום בהמשך לשיחתנו היום, הוסבר לך כי בעת ביצוע ההזמנה זמני האספקה משתנים לאחר הכנסת הכתובת, במקרה שלך זה עד 10 ימי עסקים היות ובחברת המשלוחים מדובר ביעד שלא מגיעים אליו כל יום אלא פעם בשבוע. אנו מתנצלים על אי ההבנה, יחד עם זאת הדברים מוסברים בצורה ברורה וניתן גם לבדוק באתר שלנו. תודה על ההבנה והמשך ערב נפלא. בברכה אייל, שרות לקוחות באג מולטיסיסטם.
michalyairwal
שם:
michalyairwal
תאריך:
17/08/2020
דירוג:
הדירוג של michalyairwal: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ב10/8 מכשיר פלאפון של חברת REALME מדגם 6 PRO מאתר החברה. באתר התחייבות לאספקה במשלוח עד הבית עד 5 ימי עסקים. אתמול אחרי 4 ימי עסקים דיברתי עם השירות לקוחות ותשובתם היתה שאקבל את המכשיר מחר (כלומר היום - 5 ימי עסקים לאחר הרכישה). היום בשעה 1500, לאחר שלא הגיע המשלוח, התקשרתי לשירות הלקוחות. במקביל לטלפון נכנסתי לדף האישי שלי באתר ולתדהמתי גיליתי שההזמנה נמחקה מהאתר. כשענו לי בשירות הלקוחות טען הנציג שהשליח התקשר אלי ולא עניתי. לטענתו המכשיר כבר לא יסופק היום. יש לי יותר מחשד שחברת השליחויות של באג לא רצתה לשלוח שליח עד לקרית שמונה עבור מכשיר אחד בלבד ולכן פשוט שיקרה כאילו התקשרו אלי ולא עניתי... אין לי שום הסבר למה ההזמנה נמחקה מהסטוריית ההזמנות שלי באתר באג. אין לי גם הסבר לשירות הלקוחות הגרוע של החברה. האמירה שהמכשיר כבר לא יגיע אלי היום למרות השקרים של חברת השליחויות לא מתקבלת על הדעת. יכולתי לקנות את המכשיר באתרים אחרים במחיר זול יותר עם התחייבות לאספקה מאוחרת יותר ובחרתי באתר באג בגלל זמן האספקה. לצערי לא עמדתם בזמן האספקה עליו התחייבתם וגם שירות הלקוחות שלכם לא עומד במינימום של סטנדרטים.
המוצר שנקנה בחנות
REALME 6 PRO
תגובת החנות
מיכל שלום בהמשך לשיחתי עם יאיר, הרשי לי להתנצל על חווית השירות המתוארת בתגובה. המוצר היה צריך להיות מסופק לכם אתמול ולצערנו הייתה תקלה באספקה מול חברת השילוח, אנו כמובן בודקים מולם את הנושא ומטפלים למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד. המוצר יסופק לכם היום 18/08. כמו כן הועבר לכם פיצוי למייל. קבלי שוב את התנצלותנו. המשך יום נפלא. בברכה, אייל שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
תומר
שם:
תומר
תאריך:
12/08/2020
דירוג:
הדירוג של תומר: 1 מתוך 5
חוות דעת
נוראי!!! שומר כספו ירחק מבאג. פשוט חוסר שירות מזעזע!!! קנינו מוצר חדש, מכשיר RING לדלת, וקיבלנו מכשיר פתוח ומשומש! לאחר פניות אינספור לשירות שלהם (וואטסאפ, פייסבוק, מייל, טלפון, חיוג לחנות הקרובה בהרצליה - מה לא!!!) קיבלנו תשובה אחרי מספר ימים והמון שיחות מתישות איתם שהם ישלחו מכשיר חלופי. שוב פעם הם שלחו מכשיר משומש - ומסרבים לקבל את המכשיר בחזרה! רואים בבירור שהמכשירים משומשים מכיוון שהגיעו עם ברגים תומכים מורכבים עליהם כבר (כלומר הותקנו אצל מישהו אחר בעבר) ועל אחד מהם אפילו היו שריטות והיה מקושר לחשבון של מישהו אחר.

באג מסרבים להחזיר את הכסף שלנו ולקבל את המכשיר בחזרה, כבר שבועיים שאנחנו רודפים אחריהם בפייסבוק, בוואטאפ ובמייל - ונראה שאין לנו מנוס אלא להגיש תלונה במועצה להגנת הצרכן ולדרוש את כספנו חזרה בתביעה מול חברת האשראי.

פשוט סכנה!!! שירות לא קיים, מזעזע ונוראי. זו פעם ראשונה בחיים שאנחנו כותבים ביקורת שלילית כלשהי על מישהו איפושהו - אבל זה פשוט טראומה נוראית! זהירות!!!
המוצר שנקנה בחנות
RING Doorbell
תגובת החנות
שלום, ראשית נציין שאנו עושים את מירב המאמצים כדי שכל לקוח יקבל את השירות הטוב ביותר. בתאריך 26/07 הלקוח פנה אלינו (במסנג'ר) בטענה ש"שלחנו לו מוצר משומש", כששאלנו למה הוא חושב שזה משומש הוא טען שזה הגיע ארוז בלי "ניילונים" ושהמוצר היה מסונכרן למישהו אחר (על זה נגיב בהמשך). עוד באותו יום ולמען הסר ספק ועל מנת להשאיר את הלקוח בטעם טוב מהרכישה ועוד לפני בדיקת טענתו ברמה הטכנית תיאמנו לו את החלפת המוצר במשלוח לביתו על חשבוננו. במקביל, ולצורך בדיקה פנימית ביקשנו את המוצר שלו לבדיקה אצל מנהל התמיכה הטכנית לצורך בדיקת טענותיו (פנימי). חשוב לציין כי מה שלקוח הציג לא יכול להתרחש (שהלקוח צלצל ומישהו אחר ענה) מכיוון שיש לקשר את המוצר לרשת האינטרנט האלחוטית, תהליך ההתחברות לרשת הביתית מחייב איפוס של המוצר וניתוק (אם היה) מכל חשבון קיים. בתאריך 30/07 המוצר הוחלף ללקוח. לאחר שהלקוח קיבל את המוצר הוא פנה אלינו שוב (מסנג'ר) וטען שהגיע דגם 2017 ולא 2020 אותו כינה "הדגם הישן", בנוסף בשיחות טלפוניות טען שגם המוצר הנ'ל הגיע "משומש" וצילצל אצל מישהו אחר. כאן כבר התערב מנהל התמיכה הארצית לנסות להבין את טענת הלקוח, בשיחה עם הלקוח (02/08/20) הלקוח טען שהזמין בכלל דגם שלא קיים "ring doorbell 1 דגם חדש שהוא 1080p" אך הובהר לו שאין דגם כזה, יש ring doorbell 1 או 2 ring doorbell, הלקוח הזמין את הדגם ה-1. בנוסף הוסבר והובהר ללקוח ע''י מנהל התמיכה שהנ''ל לא יכול להתרחש מפאת חיבור המכשיר לרשת האינטרנט, על זה הלקוח הסכים בשיחתו הטלפונית. דחינו את בקשת הלקוח להחלפה וביקשנו את המוצר לבדיקת טענותיו טרם נתחיל דיון בנושא זיכוי\החזר, בתחילה הלקוח הסכים ולאחר יום שב בו ואמר שלא רוצה למסור (ללא סיבה). בינתיים, המוצר הראשון שקיבל לידו ושהוחלף לו ב30/08 הגיע אל מנהל התמיכה והמוצר נבדק ונמצא כתקין וללא קישור ללקוח\חשבון אחר, מה עוד שהאריזה הגיעה ללא המתקן לקיר. הנ''ל הובא לידיעת הלקוח שלא קיבל זאת. הלקוח חזר והתקשר ודרש לקבל החזר, הסברנו לו שלא ניתן טרם בדיקת המוצר, כאן הלקוח כבר טען שהביא לשליח דגם 1080P ולא 720P כמו שהוחלף לו. מסרנו ללקוח שזה תנאי הרשת, בדיקת המוצר טרם זיכוי וכ'ו, לא היה מעוניין. חזרנו אליו וביקשנו לפחות את המספר הסידורי (לבדיקת טענותיו שמה מישהו כבר השתמש וקישר את המכשיר לחשבון שלו) אך הלקוח סירב למסור את המספר הסידורי. לצערנו הלקוח מסרב לשתף פעולה על מנת לפתור את הנושא.
עידו
שם:
עידו
תאריך:
06/08/2020
דירוג:
הדירוג של עידו: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות גרוע מאוד.
קניתי אזניות בסניף באג איירפורט סיטי, ממותג מוכר שתוך חודש התקלקלו. אחת מהן הפסיקה להיטען. נתבקשתי למסור לבדיקת מעבדה ותיקון, 10 ימי עסקים. בסוף החודש קיבלתי מוצר "מתוקן".
השתמשתי בהן עוד חודש, אותה תקלה בדיוק. מבחינת באג - חוזרים על התיקון. קניתי אזניות אבל הן יהיו אצלי 80% מהזמן, והיתר יבלו במעבדה.
מבחינת באג אין אלטרנטיבה. רק להכניס לבדיקת מעבדה, שתיקח "עד" 10 ימי עסקים (שזה שבועיים של מציאות) ובסוף יעשו טיפול בינוני ויחכו לתקלה הבאה.
כל מוכר אונליין בעולם היום מסתפק בסרטון קצר שמראה את התקלה ומזכה במקום. פה מתעקשים לשרוף זמן במעבדה.
כשמתעקשים מול שירות הלקוחות שלהם, הם פשוט מתעלמים. רק פיתרון יחיד קיים מבחינתם.
שירות מחריד, לא מתקרב לשם יותר בחיים.
המוצר שנקנה בחנות
JBL reflect Flow
תגובת החנות
עידו שלום בהמשך לשיחתנו הטלפונית, המוצר היה במעבדה בתאריך 01/06 פעם אחת ולאחר איפוס נמצא תקין. האוזניות הוחזרו לך בתאריך 14/06. לאחר שהשארת את האוזניות בסניף לפני יומיים הם העבירו אותם לבדיקת מעבדה וכמובן יעדכנו אותך לאחר מכן (קריאה 218331). תודה על ההבנה והמשך יום נעים. בברכה, אייל שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.