חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bug מחשבים, סלולר וגאדג'טים

Bug
אתר אינטרנט:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
כתובת אימייל:
bugservice@bug.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.3 כוכבים מתוך 5)
32.8%
אחוז חוות דעת חיוביות
61
חוות דעת בשנה האחרונה
61
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 61 חוות דעת על החנות Bug

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אמיר
שם:
אמיר
תאריך:
23/11/2020
דירוג:
הדירוג של אמיר: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי דרכם שלט לפלייסטיישן 4. הגיע מקולקל ולא עובד, וכאשר דיווחתי על כך ביקשתי מוצר חלופי תקין, הפנו אותי למעבדה של סוני, ששם אף פעם לא עונים בטלפון, מענה קולי מפנה אותך לטלפון אחר, משם לאתר אינטרנט שבו בכלל לא ברור איך לבקש עזרה, בקצור אתה נשאר לבד עם המוצר הפגום, ללא מענה. בקשות חוזרות ונשנות לקבלת מוצר חלופי נענו בשלילה, תחושה שהכסף הלך לפח ואין עם מי לדבר. לא יודעים לקחת אחריות על המוצרים שהם מוכרים, ולא יודעים לתת שירות ללקוחות, אני קונה באינטרנט שנים רבות, את כל המוצרים שאני צורך כמעט, זו חווית הקנייה הגרועה ביותר שהייתה לי עד היום. לעולם לא אקנה מהם מוצר נוסף.
המוצר שנקנה בחנות
שלט לסוני פלייסטיישן 4
תגובת החנות
אמיר שלום שירות למוצרי פליסטיישן ניתן ע"י יבואנית המוצר, חברת ישפאר. אם אתה חווה בעיה ביצירת קשר אתם וקבלת מענה, אתה מוזמן לפנות אלינו לשירות ונעביר פניה על מנת שייצרו אתך קשר. ניתן לפנות אלינו ל bugservice@bug.co.il ונשמח לסייע. בברכה אייל, צוות שירות הלקוחות.
נהב
שם:
נהב
תאריך:
10/11/2020
דירוג:
הדירוג של נהב: 1 מתוך 5
חוות דעת
סופק מוצר שונה לגמרי מזה הנמצא במודעה שלהם, תשובתה התמוהה של שירות הלקוחות של באג:
"אכן המוצר בפועל שונה מהפרסום, אבל תמונת המוצר במודעה היא להמחשה בלבד"....

שירות הלקוחות אינו נוטל כל אחריות למוצר הפגום שהם מכרו ומפנה להמשך טיפול ישירות מול מעבדת היבואן למרות שהמוצר חדש לחלוטין, יצא מהקרטון והוחזר אליו מידית מאחר ואינו תואם לפרסום, לא במראה ולא במפרט.
ניתן לגלות זאת רק לאחר הוצאת המסך מהקרטון, כולל את אי התאימות למפרט הטכני.
תשובתם: פתחת את הקרטון, כבר לא מעניין אותנו ולא קשורים למה שמכרנו, פנה ליבואן ותפתור מולו את הבעיה.

שירות לקוחות מתחמק, חוסר אמת בפרסום, מפרט טכני שונה מהמוצהר, התנערות מוחלטת מאחריות החברה למוצרים שהיא מוכרת.
אני לא אתקרב יותר לבאג.
המוצר שנקנה בחנות
מסך מחשב נייד דגם MCM-22
תגובת החנות
שלום רב רכשת את המסך בתאריך 05/11/20 בסניף זכרון יעקב כאשר רואים בפירוש על אריזת המסך את התמונה של המסך אשר זהה למסך בתוך האריזה. אכן התמונה באתר שונה במקצת והתמונה היא להמחשה בלבד. לאחר שלושה ימים פנית אלינו והדברים הוסברו לך אולם לא קיבלת את התשובה. פנית שוב וטענת שלמסך אין הטיה, בדקנו את הנושא ולמסך יש הטיה. לאחר מכן פנית וטענת שהמסך אינו IPS כפי שכתוב במפרט כאשר בפועל המסך כן IPS. לסיכום, לא ניתן להחזיר או להחליף את המסך, לא בוצעה הטעיה וכל טענותיך נשללו לאחר בדיקה מקיפה. חבל ש"היד" על המקלדת נעה בקלילות כזו כאשר קיבלת את כל השירות באופן המקצועי ביותר. בברכה אייל, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
irad
שם:
irad
תאריך:
08/11/2020
דירוג:
הדירוג של irad: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי פלאפון realmi 7i במשלוח אקספרס כי הייתי צריך פלאפון דחוף המכשיר היה אמור להגיע ביום חמישי האחרון.
לאחר שהוא לא הגיע ניסיתי לתפוס את שירות הלקוחות שלא זמין ורק כשהתקשרתי למוקד מכירות והזמנות מישהו ענה לי ואמר לי שהמשלוח יגיע רק בראשון.
מיותר לציין שאף אחד לא טרח להודיע לי אפילו על העיכוב במשלוח ושגם היום יום ראשון אמרו לי שהמשלוח יגיע בכלל מחר.
אני משתמש בפלאפון והוא דחוף לי ולכן הזמנתי משלוח אקספרס פשוט חנות מבישה שלא אכפת לה מהלקוחות שלה ממליץ להתרחק.
המוצר שנקנה בחנות
realme 7i
Itay
שם:
Itay
תאריך:
08/11/2020
דירוג:
הדירוג של Itay: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מבאג מקלדת של מיקרוספט, ההזמנה הגיעה מהר מאוד (תוך 3 ימים) בלי שום תקלות ועד הדירה.
המוצר שנקנה בחנות
מקלדת Bluetooth QSZ-00015 Microsoft
shokri
שם:
shokri
תאריך:
04/11/2020
דירוג:
הדירוג של shokri: 4 מתוך 5
חוות דעת
טובה.יחסית המכשיר עד היום מתפקד טוב .איכות צילום טובה גם וידוי גם ציום לילה יקר יחסית
המוצר שנקנה בחנות
מכשיר סולרי S20
Tamiush
שם:
Tamiush
תאריך:
01/11/2020
דירוג:
הדירוג של Tamiush: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצוין. משלוח מהיר מאוד. קניתי אתמול את הטאבלט וקיבלתי אותו היום. רכישה קלה ומחיר טוב מאוד. מומלץ מאוד. תודה רבה.
המוצר שנקנה בחנות
טאבלט VicTab 10 VICTURIO
אבנר
שם:
אבנר
תאריך:
28/10/2020
דירוג:
הדירוג של אבנר: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מסך מחשב, כותבים בכל מקום באתר שיש משלוח אקספרס מהיום להיום.
בדקתי עבור המסך הזה האם זמין מהיום להיום באזור המרכז (גר בפתח תקוה) ואכן זמין מהיום להיום
הזמנתי מוקדם בבוקר שלא יהיו תירוצים למה המסך לא מגיע ומאז התחילו ההכחשות
מכחישים את העובדה שבחרתי באופציה של מהיום להיום, מתחילים להגיד שלא לכל מוצר ולא לכל ישוב הם מגיעים באקספרס
לא אחזור לקנות בשירות המקוון שלהם.
לא הייתי קונה שם אם הייתי יודע שאין להם מילה
המוצר שנקנה בחנות
מסך dell E2720hs
תגובת החנות
אבנר שלום בהמשך להזמנתך 276963 פנייתך נבדקה כבר, לא בחרת במשלוח אקספרס. אם היית בוחר במשלוח אקספרס היה ניתן לראות זאת במערכת. צר לי שאתה בוחר לכתוב דברים שאינם נכונים, זה בהחלט לא מכבד. בברכה אייל, צוות שירות הלקוחות באג מולטיסיסטם.
amitasraf0310
שם:
amitasraf0310
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
הדירוג של amitasraf0310: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר המוצר לא היה בחנות הזמנתי אותו תוך יומיים הגיע.
המוכר נתן לי חווית קניה שכיף לחזור למקום כזה.
המוצר שנקנה בחנות
Ninja
עידן
שם:
עידן
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
הדירוג של עידן: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות איכותי ואישי מחירים טובים בהשוואה לחנויות אחרות
המחשב נפתח בפניי הופעל מה שלא הציעו לי במקומות אחרים כלל
המוצר שנקנה בחנות
מחשב hp
Arty
שם:
Arty
תאריך:
26/10/2020
דירוג:
הדירוג של Arty: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויית קניה מזעזעת, במיוחד עכשיו בתקופה של הקורונה הם נותנים הרגשה שהם מנצלים את המצב שאי אפשר להגיע לחנויות.
הזמנתי אוזניות והן הגיעו תקולות. אחרי שיחה עם באג הם הפנו אותי לסאני בטענה שהם לא יכולים להחליף בלי טיפול או אישור שלהם, היבואן הרשמי של האוזניות שגם מספקים את האחריות. בשיחה עם סאני, אחרי נסיונות רבים של תיקון עצמי מול ההנחיות שלהם, סאני אמרו שהם שלחו לבאג אישור על החלפת המוצר. באג לא הכירו באישור, סירבו לבדוק לגביו, ואמרו שאני צריך לברר מול הסניף שאליו שלחו את האישור כאשר אני הזמנתי את האוזניות דרך האינטרנט.
לא אפרט את כל השבוע וחצי של שיחות וברורים איתם כי היו מלא, ועדיין אני כאן בלי מענה ועם מוצר פגום שכולם מתנערים מהאחריות שלהם כלפיו.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות Galaxy buds
תגובת החנות
ארטיום שלום השירות והאחריות לאוזניות ניתנת ע"י יבואנית המוצר. בהנחה והמוצר אכן תקול במסגרת 14 יום וללא נזק הם דואגים להחליף לך את המוצר לחדש. בהמשך לשיחתנו הטלפונית אמרת שיצרת שוב קשר עם סאני וצריכים לאסוף ממך את המוצר. בכל אופן גם אנחנו העברנו פניה ליבואנית המוצר לבדוק במה מדובר ולסייע. בברכה אייל צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.