חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bug מחשבים, סלולר וגאדג'טים

Bug
אתר אינטרנט:
בעלים:
כתובת אימייל:
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.6 כוכבים מתוך 5)
61.9%
אחוז חוות דעת חיוביות
63
חוות דעת בשנה האחרונה
636
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 636 חוות דעת על החנות Bug

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
SHOSHO
שם:
SHOSHO
תאריך:
04/12/2025
דירוג:
הדירוג של SHOSHO: 3 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מכשיר חשמלי מהאתר - הגיע מהר.
אבל בניגוד לחוק - השליח לא הסכים לפנות את המכשיר הישן.
באג מתנערים - שולחים אותי ליבואן (שאין לו מושג מה אני רוצה ממנו), במקום לקחת אחריות על הלקוחות שלהם.
המוצר שנקנה בחנות
מיקרוגל GOLD LINE
תגובת החנות
שלום רב הפינוי של מכשיר ישן מתבצע בהתאם לחוק אולם לא ניתן לבקש מהשליח לפנות בעת האספקה, יש לעדכן את חברת המשלוחים בעת התיאום כי יש לך מוצר אותו אתה צריך לפנות כדי שיוכלו להיערך לכך.
ירון
שם:
ירון
תאריך:
03/12/2025
דירוג:
הדירוג של ירון: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי רמקול נייד בסניף באג בגן שמואל במחיר יותר גבוהה ממחיר השוק אבל המוכר אמר לי שאם אצטרף למועדון הלקוחות גם אקבל הטבת הצטרפות וגם אקבל 50 ₪ מתנת יום הולדת שחל בחודש הרכישה.
במעמד הרכישה הופתענו המוכר ואני לגלות שלא קיבלתי את ההנחות. זה היה יום שישי, המוכר אמר לי שיש תקלה במחשב ולכן לא ירדו אוטומטית ההטבות ושביום ראשון אפנה לשירות הלקוחות והם יזכו אותי.
בפועל נשארתי עם המחיר הגבוהה ובלי זיכויי יום הולדת והצטרפות שהובטחו.
פניתי לשירות הלקוחות שהטישו אותי ואני מצטט את השורה התחתונה:
" לטענת הסניף לא הובטח לך שום דבר
אמרו לך שאם אתה זכאי אז יופיע לך"
בקיצור אני ממש לא ממליץ לקנות שם
המוצר שנקנה בחנות
רמקול אלחוטי JBL
תגובת החנות
ירון שלום הוסבר לך בסניף שאם אתה זכאי להטבה אתה תקבל אותה. הצטרפת למועדות בתאריך 28/11/2025 וביצעת את הרכישה בתאריך באותו יום. לא ניתן לממש הטבת יום הולדת בחודש ההצטרפות ולכן ההטבה תהיה תקפה בשנה הבאה כפי שמצוין בתקנון המועדון: סוגי ההטבות- הטבת הצטרפות - במועד ההצטרפות למועדון חבר המועדון יהיה זכאי לקבל הטבת הצטרפות חד פעמית לחברי המועדון, כפי שתקבע מעת לעת, כאשר תוקף מימוש הטבת ההצטרפות מוגבל לחודש העוקב בלבד למועד ההצטרפות . נכון למועד פרסום תקנון זה – הטבת ההצטרפות היא- הנחה של 50 שקלים בקניה שמעל 350 שקלים בחודש העוקב למועד ההצטרפות בסניפי הרשת. הטבת יום הולדת - חבר המועדון יהיה זכאי לקבל הטבה יום הולדת מיוחדת 1 (אחת) בשנה קלנדרית , שתקבע בהתאם להחלטת החברה במועד הרלוונטי, למימוש במהלך החודש הקלנדרי שבו הוא נולד. הטבת יום הולדת היא בהתאם לסטאטוס חבר המועדון בחודש שלפני יום הולדתו. ככל שהשתנה טיר של חבר המועדון במהלך חודש בו חל יום הולדתו, הטבת יום ההולדת תהיה זו שהוא היה זכאי לה חודש לפני. לא ניתן לממש את ההטבות המוצעות לחברי מועדון במבצעי BLACK FRIDAY. לא ניתן לממש 2 הטבות מועדון באותה עסקה. הטבת יום הולדת לא ניתנת למימוש בחודש ההצטרפות ואינה תקפה על מוצרי Apple Airpods, קודים דיגיטליים ומוצרים במכירה מוקדמת. הטבת עליית טיר אינה ניתנת למימוש על מוצרים במכירה מוקדמת
refal6566
שם:
refal6566
תאריך:
17/11/2025
דירוג:
הדירוג של refal6566: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי שואב שוטף בתאריך 17.09, שנהנינו ממנו כחודש בלבד. לאחר כחודש ושבוע הופיעה תקלה — השואב לא ביצע ניקוי עצמי, ושלחתי לחברה סרטון ברור שמראה שמיכל המים המלוכלכים נשאר יבש לאחר הניקוי.

בהנחייתם שלחתי את השואב למעבדה, אבל כשהוא חזר — המצב היה פשוט מביש:

השואב לא חזר באריזה תקינה, אלא עטוף רק בדבק.

הוא הגיע מלא שריטות, כולל על מסך המנוע ועל הדפנות.

היה עליו סלוטייפ מלוכלך שהותיר סימנים — טיפול רשלני לחלוטין.

השואב הוחזר בלי המברשת, ולכן אי־אפשר להשתמש בו בכלל.

בדוח המעבדה נכתב שהשואב "תקין" — למרות שהעברתי סרטון שמוכיח בבירור שהניקוי העצמי לא עובד.

שירות הלקוחות לא נתן פתרון אמיתי, וכל מה שהוצע הוא שאבוא לקחת את המברשת — כאילו זה פותר את התקלה ו/או את הנזקים שנגרמו למכשיר.

בפועל, נשארתי עם שואב פגום, שרוט, לא שמיש, וללא פתרון מספק. אחרי כל העוגמת נפש, הזמן והטרחה, הציפייה שלי הייתה לשירות בסיסי ומקצועי — אבל זה בהחלט לא מה שקיבלתי.

התגובה פה זה ההתחלה אני לא מתכוון לוותר להם הם חצופים שאומרים לי שאין איך להוכיח אם היה שריטות אז זה בעיה שלי לא שמעתי על שירות כזה ואני מתכוון לפרסם את זה בכל מקום אפשרי וגם לתבוע אותם
המוצר שנקנה בחנות
שואב שוטף רובורוק f25 combo
תגובת החנות
רפאל שלום בפנייתך האחרונה אלינו סוכם שהמברשות ישלחו אליך הביתה. סיפקת כתובת למשלוח והוצאנו עבורך שליחות.
vladislav88vlad88
שם:
vladislav88vlad88
תאריך:
22/10/2025
דירוג:
הדירוג של vladislav88vlad88: 5 מתוך 5
חוות דעת
אחלה שרות תמיד כיף לחזור ולקנות גם באתר וגם בחנות לא משנה באיזה עיר מלאי זמין כל הזמן ללא צורך בהמתנה
המוצר שנקנה בחנות
סמארטפון סמארטפון cmf phone 2 pro 8 256
eyyaln
שם:
eyyaln
תאריך:
02/10/2025
דירוג:
הדירוג של eyyaln: 5 מתוך 5
חוות דעת
תהליך ההזמנה היה פשוט ומהיר,
עם אמצעי תשלום מגוונים.
המשלוח היה מהיר עם שליח אדיב.
המוצר שנקנה בחנות
סמארטפון סמארטפון phone (3a) 12gb 256gb
idanbaru
שם:
idanbaru
תאריך:
28/09/2025
דירוג:
הדירוג של idanbaru: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ, קניתי לבן שלי רחפן ב סכום של 850 ש"ח ליום הולדת שהגענו הביתה הוא פתח את המתנה ורצה לשחק הרחפן אחרי הטענה של כמה שעות הרחפן לא נדלק הטענו שוב כמה שעות ושוב הרחפן לא נדלק ככל הנראה המוצר תקול שהגענו לחנות להחזיר את הרחפן כדי לקבל אחד אחר תקין האשימו אותו בזה שפתחנו את הקופא, כאילו הייתה לנו אפשרות לדעת שהרחפן עובד מבלי לפתוח את הקופסא, עד כמה לא רוצים להחליף לנו את הרחפן הפנו אותם לשאלת לקוחות ומשם לחברה של הרחפן אף אחד לא לוקח אחריות ומטרטרין אותנו ולילד נהרס היום הולדת.
המוצר שנקנה בחנות
Dji neo
תגובת החנות
שלום רב השירות לרחפנים ניתן ע"י יבואנית המוצר וספקית השירות, חברת בנדא מגנטיק. הם יכולים לבדוק בדיוק במה מדובר. מאחר ומדובר ברחפן יש בדיקות שצריך בצע, הבדיקה לעיתים מתבצעת מרחוק (לוגים, משתמש וכדומה). לאחר מכן יסייעו כנדרש בהתאם לאחריות של המוצר. בברכה, אייל
oferh2288
שם:
oferh2288
תאריך:
21/09/2025
דירוג:
הדירוג של oferh2288: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו את המוצר מרשת חנויות באג דרך "חבר".
את השואב קיבלנו כעבור יומיים בלבד, למרות לחץ החגים ולפני ראש השנה. הקשר עם מוקד השירות היה מצוין ואמין ובכל נקודת זמן באספקה קיבלנו עדכון על המשלוח.
זה לא ברור מאליו , מה אפשר לבקש עוד.
עסקה מעולה ומוצר מעולה.
שנה טובה
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק רובוטי ROBOROCK Q REVO CURV
amitfridman3
שם:
amitfridman3
תאריך:
21/09/2025
דירוג:
הדירוג של amitfridman3: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מקרר דרך האתר לכתובת במרכז הארץ, היה כתוב עד 6 ימי עסקים. כעבור 6 ימי עסקים לא נוצר כל קשר
לאחר פניה למוקד של באג נמסר שבודקים, יום לאחר מכן עדכנו שעדיין לא קיבלו תשובה, כך במשך יומיים מיום הפניה לא התקבל עדכון עד שיצרו קשר מחברת המשלוחים עומר משלוחים.
עומר משלוחים תיאמו איתנו יום ושעה למסירה לתחילת השבוע שלאחר מכן, ולא עמדו בו. מוביל התקשר באותו בוקר ועדכן שהוא יגיע יום למחרת. גם ביום למחרת המוסר לא נמסר היות והגיעו לפני השעה שנקבעה למסירה. יום לאחר מכן המוצר נמסר באיחור של 4 שעות נוספות מהשעה שתואמה בניסיון השלישי.
חווית קניה 0/10, במוצר עוד לא כל כך זכינו להשתמש (חוץ מזה שלא ניתן להפעיל אותו 12 שעות ממועד הגעה ובכך פספסנו עוד יום, ומכך שהמדפים שלו הגיעו מותאמים לגדלים של פחיות ולא של בקבוקים)
באג לא עמדו בזמנים אליהם הם מתחייבים ולא נתנו פתרון או כל הסבר מספק, במשך כל השבוע שהייתי איתם בקשר עד להגעת המוצר. גם חשבונית מס הגיעה באיחור וכיומיים לאחר הגעת המוצר בפועל.
שירות הלקוחות של חברת המשלוחים עומר משלוחים איתם באג עובדים הינה מתחת לכל ביקורת ומהגרועות ביותר שקיבלתי מימיי.
הזמנתי מבאג בידיעה שמדובר ברשת מוכרת עם התנהלות מסודרת אבל לצערי התקבל שירות בינוני ומאכזב ומוצר שהגיע לאחר כשבועיים וחצי לעיר המרכזית בארץ.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר תצוגה צר Sachs
תגובת החנות
שלום עמית אנו מתנצלים על התקלה. הפניה הועברה לאחראים בחברת השילוח למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.
Yuzu
שם:
Yuzu
תאריך:
11/09/2025
דירוג:
הדירוג של Yuzu: 3 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מהם כונן קשיח נייד של Western Digital מסדרת My Passport של 4GB

הוא הגיע מהר (השליח ממש זרק והלך כי שמעתי רשע של קופסה נופלת בבום ליד הדלת.. אבל זה היה עטוף בפצפצים אז כנראה שזה לא נורא?),

המכשיר הגיע עם קופסה שנראתה כאילו שהיא ישבה בחנות הרבה מאוד זמן ליד אור השמש והמדבקה שאמורה להראות שהמוצר לא נפתח הייתה כבר קרוע, משמע שמישהו כבר פתח אותה לפני, גם לארד דיסק עצמו יש מן סימנים שלא יורדים שמנסים לנקות אותם, אך זה לא מעיד שמישהו באמת השתמש בו מעבר ללפתוח את הקופסא,

רשום על הקופסא שהיא מ2021 אז ניחוש שלי זה שהיה להם יחידה אחת שישבה נצח בחנות לנקודה שאפילו עובדים פתחו אותה פעם אחד כדי לבדוק משהו או להראות ללקוח דוגמא או משהו בכיוון,
יכול גם להיות שהיא נפלה להם עד שהמדבקה נקרעה... שאם זה המקרה זה אפילו יותר חמור

אגב אחרי שקניתי את הכונן, ראיתי שאין להם יותר את הכונן הזה עם הצבע שבחרתי במלאי, מה שמחזק את זה שכנראה זאת הייתה החידה האחרונה מהמודל הספציפי הזה (שבצבע שחור) בחנות שלהם,

כשחיברתי את הכונן עצמו לא היו סימנים שמישהו השתמש בו אבל כל כלי של בדיקה שיכול להראות לי שימוש של זמן בכונן מודד רק בשעות, משמע שיש מצב שלפחות השתמשו במכשיר פעם/מספר פעמים לפני שעברה שעה, ככה שאני לא באמת יכול לדעת.


בסופו של יום המכשיר הגיע והוא עובד, אך זה לא אומר שיכולים למכור ללקוח מוצר שנפתח ככה בלי לידע אותו, אני הזמן את הסוג של הכונן הזה שנים ממלא סוגים של חנויות ואף פעם לא קרה לי דבר כזה שהמדבקה של הקופסא הייתה קרועה ככה ושהייתי צריך לשאול את עצמי אם השתמשו במכשיר לפני שמכרו לי אותו או לא...

זה פשוט חוסר אחריות לתת ללקוחות מוצרים ככה בלי לבדוק לפני, כי הסכום שהלקוח הוציא הוא אותו הדבר כמו שהוא שילם על מוצר חדש שבפועל כבר אולי נחשב למשומש...

המוצר שנקנה בחנות
Western Digital My Passport WDBPKJ0040BBK 4000GB
תגובת החנות
שלום רב אוהד הרשה לי להתנצל על חווית השירות שתיארת. אם יש משהו שנוכל לסייע, תוכל לפנות אלינו ל [email protected] ונשמח לעזור במה שצריך, כמובן כולל החלפת הכונן. בברכה, אייל, שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
מיכאל
שם:
מיכאל
תאריך:
10/09/2025
דירוג:
הדירוג של מיכאל: 5 מתוך 5
חוות דעת
תהליך הקנייה באינטרנט היה פשוט ונוח. בחנות זכיתי לטיפול מסור ואדיב.
בזכות המוצר, מחירו בבאג והיחס האדיב, הזמנתי מאותו פריט יחידה נוספת ב- BUG.
המוצר שנקנה בחנות
סוללת חירום עם טעינה מהירה סוללת חירום טעינה מהירה 20000mah