ענקית המחשוב אנבידיה הכריזה על גרסת 3.5 DLSS. הגרסה החדשה של אלגוריתם ה-Deep Learning Super Sampling מתמקדת בשדרוג יכולות ה-Ray Tracing. מהי הטכנולוגיה שמטה את כף המאזניים - DLSS
ה-DLSS 3.5 מכיל תכונה חדשה בשם Ray Reconstruction המשפרת את איכות התמונה בכל מעבדי ה-GeForce RTX GPU בצורה משמעותית מהגרסה הקודמת. התוצאה היא תמונה חדה יותר, הצללה מדוייקת והצגה של יותר של פרטים קטנים במשחק. המשחקים הראשונים שיגיעו עם הגרסה החדשה יהיו Cyberpunk 2077: Phantom Liberty ,Portal with RTX ו-Alan Wake 2.
NVIDIA ACE הוא מודל בינה מלאכותית מותאם אישית לדמויות NPC במשחקים. במקום שבמשחק יהיו דמויות שעושות פעולה מסויימת במחזוריות קבועה, באמצעות ACE ניתן לייצר דמויות אינטראקטיביות המסוגלות לפתח שיחה, או לספק מידע ולפתוח נתיבים לקווסטים חדשים.
בנוסף, אנבידיה הציגה את טכניקת SteerLM שמאפשרת לכוונן אישית את התגובות הרגשיות והמילוליות של הדמויות הממוחשבות במהלך הדיאלוג עם השחקן. לדוגמה ניתן לקבוע שהתגובות יהיו סרקסטיות או מצחיקות, מועילות או חסרות טעם. זה יאפשר למפתחים מרחב תמרון עצום בהדגרת האופי של הדמות.
מעבר לכך החברה הכריזה ש-Call of Duty: Modern Warfare III יגיע למחשבים האישיים עם DLSS 3 ו-Reflex, פורטנייט יקבל תמיכה ב-DLSS3 וגם -PAYDAY 3 יגיע עם עם DLSS 3 ו-Reflex. כל אלה ועוד יגיעו במהלך החודשים הקרובים.