חוות דעת
מדפסת סופר בסיסית, כשהיא עובדת הכל בסדר, אבל עד אז... מרורים. שומר נפשו ירחק ממנה כמו מאש. אין פאנל ולכן ההתחברות לרשת מעיקה ובעייתית. אחרי שכבר חוברה, עדין כל פעם שנכנסת לסטנדביי, כי לא הדפסת כמה דקות, צריך לכבות ולהדליק מחדש (ואז לחכות), עד שתואיל להתחבר שוב לרשת. בקיצור, בעיות מהיום הראשון. מאז שעברתי לספק אינטרנט אחר, היא לא מתחברת בכלל לראוטר החדש. בגלל שהיא כבר לא באחריות, בזירוקס ישראל דורשים בתמיכה הטכנית הטלפונית 100ש״ח כדי לקבל עזרה להתחבר. בדקתי בחברה מוכרת אחרת - אצלם עוזרים. פעם ראשונה ואחרונה שלי עם מדפסת זירוקס. בתקווה שזה יחסוך לכם זריקה של כסף לפח.
הרע
איכות ההדפסה, מהירות עבודה, נוחות ההתקנה, אמינות העבודה, רציפות התקשורת עם המחשב